این سرطان کشنده در کمین زنان زیبا!


این سرطان کشنده در کمین زنان زیبا!

رکنا: زنانی که بیش از حد آرایش می کنند و از رژلب های مختلف استفاده می کنند در معرض ابتلا به سرطان ریه و سینه قرار دارند.

این سرطان کشنده در کمین زنان زیبا!

رژلب یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایش های خانم ها است که در این مطلب با انواع رژلب، مواد تشکیل دهنده، عوارض و مضرات آن آشنا می شوید.

رژلب را می توان دوست داشتنی ترین لوازم آرایش خانم ها دانست طوری که اگر از هیچکدوم از لوازم های آرایشی استفاده کنند ولی از رژلب استفاده می کنند.

آشنایی با انواع رژلب

رژلب مات

رژلب مخملی

رژلب مدادی

رژلب مایع

رژلب اکلیلی

رژلب شبرنگ

رژلب براق

رژلب مات

به لطف کایلی جنرر، رژ لب های مات در طی چند سال گذشته محبوبیت فراوانی به دست آورده اند. همان طور که از اسم شان پیدا است این رژلب ها اصلا براق نیستند و در داخل آن ها مایعی وجود دارد که پس از استفاده خشک می شود.

رژلب مایع و براق

رژلب های مایع که براق هم هستند یک زمان بسیار مد بودند البته هنوز هم طرفداران خاص خودشان را دارند، این نوع از رژلب ها برای استفاده در جشن ها و مجلس عروسی مناسب اند.

رژلب اکلیلی

رژلب های اکلیلی درخشندگی بی نظیری دارند زیرا داخل آن ها اکلیل وجود دارد، برای اینکه در مراسم عروسی تک باشید میتوانید با استفاده از این نوع رژلب حسابی جلب توجه کنید.

رژلب شبرنگ

خانم ها معمولا دنبال لوازم آرایش خاص و کمیاب هستند که رژلب های شبرنگ آن ها را به خواسته شان میرسانند، رژلب های شبرنگ حتی در تاریک ترین فضا جلب توجه میکنند و فوق العاده چشم گیر اند.

رژلب مخملی

رژلب های مخملی همانطور که از اسم شان پیدا است مانند مخمل هستند و باعث برجسته و بزرگتر دیده شدن لب ها میشوند، این رژلب ها برای خانم هایی که لب های باریکی دارند مناسب اند.

مواد تشکیل دهنده رژلب

موم

سرب

الکل

خوشبو کننده

رنگ

عوارض رژلب در بارداری

از آنجایی که در ترکیبات اکثر رژلب ها سرب وجود دارد و سرب باعث آسیب مغزی و مشکلات کلیوی میشود خانم های باردار نباید از رژلب در این دوران حساس استفاده کنند تا به خودشان و جنین آسیبی وارد نشود.

مضرات استفاده از رژلب

در بسیاری از رژلب ها موادی همچون پلی اتیلن، اکسید آهن و سرب وجود دارد که باعث سرطان سینه و سرطان های ریوی میشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته