احداث 25 ایستگاه حاشیه‌ای تخلیه و بارگیری کالا در حاشیه مسیر خط 3 BRT


احداث 25 ایستگاه حاشیه‌ای تخلیه و بارگیری کالا در حاشیه مسیر خط 3 BRT

به گزارش شهرآراآنلاین، حسین مختاری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با هدف افزایش رضایتمندی کسبه و مغازه‌داران در طول مسیر خط 3 بی.آر.تی و تامین رفاه حال شهروندان، 25 ایستگاه حاشیه‌ای تخلیه و بارگیری کالا در حاشیه این مسیر با اعتبار 2...


به گزارش شهرآراآنلاین، حسین مختاری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با هدف افزایش رضایتمندی کسبه و مغازه‌داران در طول مسیر خط 3 بی.آر.تی و تامین رفاه حال شهروندان، 25 ایستگاه حاشیه‌ای تخلیه و بارگیری کالا در حاشیه این مسیر با اعتبار 2 میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: افزایش تعداد ایستگاه‌های حاشیه‌ای تخلیه و بارگیری کالا در حاشیه مسیر خط 3 بی.آر.تی در دستور کار قرار دارد واحداث 50 ایستگاه دیگر نیز تا پایان سال برنامه ریزی شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد به تشریح عملکرد یک ساله این سازمان پرداخت و بیان داشت: طی یک سال فعالیت دور جدید مدیریت شهری، 62 شرکت، 7226 دستگاه ناوگان باری و 5943 راننده فعال در حوزه حمل بار و کالای درون شهری ساماندهی شده و پروانه بهره‌برداری، فعالیت و اشتغال برای آنان صادر شد.

مختاری به احداث و بهره‌برداری از 2 توقفگاه عمومی ناوگان باری و ماشین‌آلات اشاره کرد و افزود: این 2 توقفگاه به مساحت 17 هزار مترمربع و با اعتبار 8 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تجهیز، تعمیر و نگهداری از 3 توقفگاه عمومی ناوگان باری اظهار کرد: این 3 توقفگاه در فضایی به مساحت 60 هزار مترمربع احداث و با اعتبار 55 میلیارد ریال تجهیز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در خصوص برگزاری 55 دوره آموزشی، گفت: این دوره‌های تخصصی ویژه فعالان حوزه حمل و نقل بار و کالای درون شهری برگزار شد و طی آن 8335 نفر آموزش دیدند.

مختاری ادامه داد: طی یک سال گذشته 25 هزار و 773 دستگاه ناوگان فاقد گواهی معاینه فنی اعمال قانون شدند. همچنین تعداد 9407 ناوگان باری سنگین به علت توقف در معابر و محله‌های مسکونی نیز اعمال قانون شده و این خودروها به توقفگاه‌های عمومی ناوگان باری سازمان هدایت شدند.

وی به برگزاری 36 جلسه هیات انضباطی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات اشاره کرد و گفت: این جلسات برای بررسی 323 پرونده رانندگان ناوگان باری و شرکت‌های تحت نظارت سازمان تشکیل شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین طی یک سال فعالیت دور جدید مدیریت شهری، به تخلفات اضافه تناژ تعداد 12 هزار و 300 ناوگان سنگین باری رسیدگی شد و این مهم با استفاده از 5 اکیپ بازرسی مجهز به باسکول های سیار محقق گردید.

مختاری با اشاره به صدور 11هزار و 778 مجوز مدت دار و 635 مجوز موردی جهت تردد در محدوده‌های زمانی و مکانی شهر، توضیح داد: علاوه بر این برای 200 ناوگان حامل سپتاژ فاقد پروانه مدرک صادر شد و 60 ناوگان ساماندهی گردید. علاوه بر این، این تعداد ناوگان به سامانه مکان یابی خودکار (AVL) مجهز شدند.

وی به ساماندهی 155 خودرو یدک کش و خودروبر اشاره کرد و ادامه داد: این خودروها در قالب 15 شرکت ساماندهی شدند. همچنین شماره تلفن دفاتر و شرکت های غیرمجاز یدک کش از سامانه 118 حذف گردید.

به گفته وی بروز رسانی سامانه جامع حمل و نقل بار و تهیه نرم افزار همراه (Application) نظارت و بازرسی و ثبت نام از 508 متقاضی نوسازی ناوگان فرسوده باری سبک و نوسازی 50 دستگاه ناوگان باری از دیگر اقدامات سازمان مذکور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد