بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش به معین موتور رسید


بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش به معین موتور رسید

در آخرین نتایج منتشر شده ISQI در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش وارد کنندگان و تولیدکنندگان خودرو برای سال 1396، شرکت معین موتور در 2 بخش رضایتمندی مشتریان و همچنین عملکرد نمایندگی ها موفق به کسب بالاترین امتیاز این ارزیابی در میان تمامی شرکت های واردکننده و همچنین تولیدکننده خودرو شد.

در ارزیابی سال 1396 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) نهاد رسمی ارزیابی کیفیت و استاندارد کالا و خدمات در ایران، شرکت معین موتور نماینده عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای پورشه در ایران، در میان تمام شرکت های حوزه تولید و واردات خودرو بالاترین امتیاز را در حوزه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش و همچنین عملکرد نمایندگی کسب کرد.

بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش به معین موتور رسید

براساس این گزارش، تعمیرگاه مرکزی معین موتور واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص تهران -کرج موفق به کسب امتیاز 88 از 100 یعنی بالاترین امتیاز دریافت شده توسط مراکز خدمات پس از فروش در ایران شد.

امتیاز 88 کسب شده توسط تعمیرگاه مرکزی این شرکت یک رکورد در میان تمام مراکز خدمات پس از فروش در میان واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو در کشور است.

بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش به معین موتور رسید

همچنین در حوزه رضایتمندی مشتریان این شرکت نمره 80 از 100 را کسب کرده که بالاترین امتیاز رضایتمندی از خدمات پس از فروش در میان تمامی واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو است.

مالکان خودروهای پورشه برای استفاده از خدمات پس از فروش متمایز این شرکت می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس www.moin-motors.com مراجعه و یا با تلفن ٤٧٩٣٠٠-٠٢١ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو