حیاط خلوتی برای خبرنگاران نداریم/ مردم محرم نظام جمهوری هستند


حیاط خلوتی برای خبرنگاران نداریم/ مردم محرم نظام جمهوری هستند

گرگان- معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان این حیاط خلوتی برای خبرنگاران نداریم، گفت: مردم محرم نظام جمهوری اسلامی هستد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر طهماسبی، عصر شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات استان گلستان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۲ رسانه مطبوعاتی به تعطیلی کشیده شد و این جای تاسف دارد.

وی افزود: در وزارت فرهنگ و ارشاد تلاش شد تا بیمه خبرنگاران و یارانه کاغذ مطبوعات محقق شود اما به دلیل مشغله کاری و نبود نقدینگی این مهم محقق نشد و امیدواریم امسال با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از مشکلات برطرف شود.

طهماسبی با بیان این که مسئولان ما و استاندار نگاه مثبتی به مطبوعات دارند، ادامه داد: خبرنگاران افسران جنگ نرم جمهوری اسلامی ایران هستند و در دنیای فعلی که دشمنان زیادی علیه ما چه در فضای مجازی و چه در ماهواره کار می کنند.

وی گفت: اگر تغییری در نظام جمهوری بخواهد رخ دهد این رسانه ها هستند که می توانند جلوی آن بایستند، شما می توانید بد اخلاقی مسئولان را منعکس و فرهنگ مثبت را جایگزین کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار کرد: ما در کشور مسلمان زندگی می کنیم چرا باید بداخلاقی ها وجود داشته باشد و این نشان می دهد که رسانه ها به وظایف خود عمل نکرده اند که مشکلات اقتصادی و اجتماعی به کف خیابان کشیده می شود.

وی بیان کرد: کسی حق ندارد خبرنگاری را از در اتاق خود برگرداند، ما حیاط خلوتی برای خبرنگاران نداریم و مردم محرم جمهوری اسلامی هستند.

طهماسبی افزود: علی رغم مشکلات متعددی که در کشور وجود دارد انتخابات هر سال پرشورتر از سال های قبل برگزار می شود و این نشان می دهد که مردم و نظام به وظایف خود عمل کرده اند.

وی تصریح کرد: شما خبرنگاران می توانید در وضعیت فعلی به تامین امیت نظام جمهوری اسلامی کمک کنید.

طهماسبی در خصوص حاشیه نشینی گلستان گفت: در ابتدای دولت یازدهم گفته می شد ۴۰ هکتار سکونتگاه غیرمجاز در استان گلستان داریم اما با راستی آزمایی که صورت گرفت این عدد به ۷۴۰ هکتار رسید.

وی ادامه داد: بودجه ای که در سال ۹۶ به حاشیه نشینی تعلق گرفت یک میلیارد تومان بود که با تلاش های صورت گرفته در استانداری گلستان این عدد به دو میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

کد خبر 4365711

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید