40 درصد برنامه‌های اوقات فراغتی کانون‌های مساجد، تفریحی هستند


40 درصد برنامه‌های اوقات فراغتی کانون‌های مساجد، تفریحی هستند

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، گفت: برنامه‌های این کانون‌ها در سراسر کشور بر اساس کار کارشناسی اجرا می‌شوند به طوری که 30 درصد آن‌ها در حوزه فرهنگی و آموزشی، 30 درصد در حوزه قرآنی و 40 درصد نیز در حوزه تفریحی هستند.

حجت‌الاسلام سعید روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، برای غنی سازی اوقات فراغت افراد در طول سال ۵۰ برنامه جامع برگزار می‌کنند، گفت: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و علمی برگزار می‌شوند که هر یک از کانون‌های فرهنگی هنری این استان تعدادی از آن‌ها را اجرا می‌کنند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ۷۰ درصد از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را در فصل تابستان و ۳۰ درصد دیگر را در طول سال و عمدتا با همکاری مدارس برگزار می‌کنند.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، ادامه داد: این کانون‌ها برنامه‌های متنوع قرآنی مانند آموزش روخوانی و روان‌خوانی و تفسیر در اوقات فراغت برگزار می‌کنند.

روحانی گفت: برگزاری المیپاد ورزشی در رشته‌های مختلف، برپایی اردوهای تفریحی‌ ـ سیاحتی، آموزش والدین و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های دیگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم است.

وی با بیان اینکه ۵۸۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان قم فعالیت دارند، افزود: حدود ۷۰ درصد این کانون‌ها طبق تفاهم نامه‌ای ویژه‌برنامه‌هایی در اوقات فراغت برگزار می‌کنند.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، خاطرنشان کرد: برنامه‌های این کانون‌ها در سراسر کشور براساس کار کارشناسی برگزار می‌شوند به طوری که ۳۰ درصد برنامه‌ها در حوزه فرهنگی و آموزشی، ۳۰ درصد در حوزه قرآنی و ۴۰ درصد نیز در حوزه تفریحی هستند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق