اقدام موثری برای ورزش روستاهای اهواز صورت نگرفته است


اقدام موثری برای ورزش روستاهای اهواز صورت نگرفته است

اهواز - بخشدار مرکزی اهواز از نبود تلاش و اقدامات موثر برای توسعه ورزش روستاهای اهواز خبر داد و این بی توجهی را ناشی از مقاومت اداره ورزش استان دانست.


به گزارش خبرگزاری مهر، علی بلم چی در نشست شورای اداری این شهرستان با انتقاد از وضعیت نامناسب ورزش در روستاها گفت: غیر از ورزش بومی و محلی، هیچ اقدام موثری در ورزش روستاها صورت نگرفته و امیدواریم هرچه سریعتر توسعه ورزش در روستاهای اهواز در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار گیرد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز در حال فعالیت هستند اما از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان مقاومت هایی صورت می گیرد؛ ضمن اینکه چندین نوبت نسبت به بی توجهی به این امر، متذکر شدیم.

بخشدار مرکزی اهواز گفت: شاید ورزش در روستاها نمود و جذبه نداشته باشد اما کم کاری در این خصوص بی توجهی به حق الناس است و باید اعتبارات لازم در روستاها هزینه شود.

بلم چی در ادامه با اشاره به مصوبه جلسه گذشته شورای اداری شهرستان اهواز در خصوص واگذاری انشعاب موقت به منازل خارج از طرح هادی روستاها گفت: متاسفانه به رغم مصوبه شورای اداری، شرکت گاز در این زمینه مقاومت کرده و با نصب انشعاب موافقت نمی کند.

وی افزود: این مصوبه مجلس است و مقاومت کردن در این خصوص جایز نیست.

بخشدار مرکزی اهواز به حادثه خیز بودن برخی از نقاط جاده ها در بخش مرکزی اهواز اشاره کرد و گفت:۷۰ درصد از علت تصادفات در جاده های روستایی نبود ایمنی و نداشتن شانه جاده و دوربرگردان است.

بلم چی اضافه کرد: اداره راهداری شهرستان اهواز تلاش زیادی برای ایمن کردن این جاده ها انجام می دهند اما به دلیل نبود اعتبار مناسب این مشکل مرتفع نشده است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

کد خبر 4366149

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا