اجرای سیستم اتوماسیون اداری «پرکار» در ورامین


اجرای سیستم اتوماسیون اداری «پرکار» در ورامین

ورامین- شهردار ورامین از اجرای سیستم اتوماسیون اداری «پرکار» برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، حسین دهقان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای سیستم اتوماسیون اداری به نام «پرکار» برای اولین بار در شهرداری ورامین خبر داد و اظهار داشت: این سیستم جهت افزایش کارآمدی سریع و مناسب تر و به تبع آن رضایت ارباب رجوع و در راستای حذف کاغذ راه اندازی شده است.

دهقان در ادامه افزود: ازاین پس، نامه و در خواست ارباب رجوع در بدو ورود به شهرداری توسط واحد دبیر خانه اسکن شده و تصویر آن به واحد های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع می شود.

شهردار ورامین گفت: جهت پیگری مناسب، کد رهگیری به شهروندان داده می شود از طرفی علاوه بر اینکه این سامانه امکان اتصال به سامانه اتوماسیون همه ادارات شهرستان و استانداری را دارد، همچنین این امکان برای آن مهیا است که مکاتبات اداری و داخلی و نامه های صادرشده از سوی شهرداری را نیز از همین طریق ارسال و دریافت کند.

دهقان با بیان اینکه اتوماسیون اداری بهترین راه حل مکانیزه و خود کارسازی جهت صرفه جویی در زمان و استفاده بهینه از امکانات شهرداری بوده است افزود: مجموعه شهرداری ورامین همواره در تلاش است تا بهترین خدمت را با کمترین هزینه تجمیل شده انجام دهد و در این راستا مفتخر هستیم که مردم و شهروندان این منطقه خدمت موثر داشته باشیم.

کد خبر 4366179

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی