بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018


اگر مطمئن نیستید که کدام بازی های ایکس باکس وان برای کودکان مناسب است در این مقاله ما شما را راهنمایی می‌کنیم. این بازی برای کودکان در تمامی سنین مناسب است اما شاید این بازی‌ها درخور دختران و پسران بزرگسال نباشد و مخصوص کودکان باشد. در ادامه با ما  همراه باشید. همگی این بازی‌ها غیر خشن و بسیار...

اگر مطمئن نیستید که کدام بازی های ایکس باکس وان برای کودکان مناسب است در این مقاله ما شما را راهنمایی می‌کنیم. این بازی برای کودکان در تمامی سنین مناسب است اما شاید این بازی‌ها درخور دختران و پسران بزرگسال نباشد و مخصوص کودکان باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

همگی این بازی‌ها غیر خشن و بسیار سرگرم‌کننده و گاهی الهام‌بخش هستند که هیچ شک و شبه‌ای در آن نیست که برای تمامی سنین کودکان مناسب هستند. در این مقاله به بهترین بازی‌های ایکس باکس وان مخصوص کودکان امروزه اشاره می‌کنیم.

Slime Rancher

بازی Slime Rancher یک بازی شبیه‌سازی‌شده‌ی کشاورزی بسیار شگفت انگیزی است که یک سرگرمی علمی تخیلی را برای شما به ارمغان می‌آورد. وظیفه‌ی شما در این بازی پرورش غذا‌ها در فضای بیرونی است. شما غذا‌ها و میوه‌ها و سبزیجات خاصی را پرورش می‌دهید تا نیاز‌های اسلیم ها را برآورده سازید و اسلیم‌های جدید و شگفت‌انگیزی را بدست آورید و همچنین همه ی این تلاش‌ها باعث سود و درآمد شما در این بازی می‌شود. عنوان Slime Rancher بازی جالب و سبک و سرگرم کننده برای تمامی سنین است که با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس است.

Cities: Skylines

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

عنوان Cities: Skylines بازی مدیریت شهری بدون هیچگونه خشونتی و زیبا و پر جنب‌وجوش است و به دلیل چالش‌های متنوع و پاداش‌های زیادی که دارد بسیار بازی جذابی می‌تواند برای کودکان باشد. در این بازی وظیفه‌ی شما ساخت شهر رویا‌هایتان و مدیریت فاضلاب‌ها، برق، شادی شهروندان، امکانات و سایر موارد شهرداری است.

این بازی برای بچه‌های بزرگ‌تر و مسن‌تر مناسب است ولی اگر شما پدر و مادری هستید که کودکانتان را در انجام بازی‌ها همراهی می‌کنید بازی Cities: Skylines می‌تواند یک ابزار آموزشی سرگرم‌کننده و مناسب برای درک چگونگی تعامل سیستم‌های مدنی و چگونگی ارتباط مناسب با آن‌ها است. این بازی هیجان‌انگیز و جالب با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در دسترس است.

Oceanhorn: Monster Of The Uncharted Seas

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

بازی Oceanhorn بسیار شبیه به بازی که اکثر شما می پسندید یعنی Legnd Of Zula که روی ایکس باکس وان اجرا می‌شود، است و جایگزین مناسبی برای آن محسوب می‌شود. در این بازی شما در پی راز چگونگی شکار پدر خود به دست هیولا‌های ناشناخته می‌باشید که تنها به یک گردنبند و یک نقشه‌ی قدیمی مجهز هستید.

برای کشف حقیقت شما باید جزایر ناشناخته واقع در دریاها‌ی وحشتناکی را برای اکتشاف و مبارزه و حل راز‌های گیج‌کننده زیر‌ورو کنید. در سراسر بازی Oceanhorn شما مجموعه‌ای از مهارت‌ها، جادو و تجهیزات در جریان بازی بدست می‌آورید. طراحی اشیا به صورت کاملا هنرمندانه، موسیقی‌هیجان‌انگیز و طراحی جالب کارکتر‌ها این بازی را یکی از بهترین عنوان‌ها در سبک نقش‌آفرینی می‌کند. این بازی با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار در دسترس است.

Trerria

بازی Trerria پدیده‌ی نسبتاً جالبی بود که به دنبال بازی Minecraft در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. باوجود زمان زیادی که از انتشار این بازی می گذرد این عنوان نشان داده‌است که قدرت ماندگاری بالایی دارد و توده‌هایی از بروزرسانی را در سال‌های اخیر برای تقویت سبک نقش‌آفرینی خود و بالا بردن گیم‌پلی هیبریدی آن دریافت کرده‌است. این بازی بسیار شبیه به Minecraft در بسیاری از موارد از جمله حفره‌ها، اکتشاف و ساخت‌وساز و وغیره است اما این بازی همچنین دارای اهداف بزرگتری در مقایسه با Minecraft است.

در این بازی برای بدست آوردن اقلام و وسایل بیش از ۱۳۰۰ دستور العمل وجود دراد و همچنین بیش از دوازده کارفرما برای شکار و کشتن جهت بدست آوردن لوت برای شما وجود دارد. همچنین بازی Trerria مجهز به حالت Split Screen است که تا خانواده های ۴ نفره را ساپورت می‌کند. این بازی با قیمت ۲۰ دلار در دسترس است که در صورت خرید آن شما را ناامید نمی‌کند.

Minecraft

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

هیچ مقاله‌ای با مظمون بهترین بازی‌ها برای کودکان بدون بازی Minecraft کامل نیست. برای غیر حرفه‌ای‌ها بازی Minecraft تنها یک بازی لگو است اما این بازی خیلی فراتر از آن می‌باشد. این بازی به شدت روی اکتشاف، بازی تیمی، همکاری و خلاقیت تکیه دارد. کودکان با انجام این بازی در می‌یابند که بسیار هیجان‌انگیز است که حاصل نقشه‌های شگفت‌انگیزه تولید شده‌ برای این بازی می‌باشد.

اگرچه این بازی یک عنوان پر‌استرس در سبک بقا است ولی این بازی یک حالت خلاقانه و فعالانه نیز دارد که اجازه می‌دهد که تخیلات خود را به بازی وارد کنید. شما می‌توانید به معنای واقعی هر چیزی را با بلوک‌هایی که در این بازی وجود دارد، بسازید و همچنین می‌توانید در انجام این بازی به کودکانتان کمک کنید تا توانایی‌ها و خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند. بازی Minecraft می‌تواند عنوان جالبی برای کودکان و بزرگسالان باشد که با قیمت ۲۰ دلار در دسترس است.

Just Dance 2018

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

بازی Just Dance بالاترین بازی خانوادگی است که به شما کمک می کند که کودکانتان را فعال کنید در حالی که از بازی لذت می‌برند. این بازی عنوانی بسیار جذاب است، که می‌توانید آن را روی گوشی‌های آندرویدی و IOS نیز نصب کنید، که با حرکات شما هماهنگ می‌شود. این بازی براساس جزئیات بسیار دقیق از دستورالعمل‌های رقص طراحی شده که روی نمایشگر شما به اجرا درمی‌آید. بازی Just Dance 2018 یکی از جدیدترین بازی‌های موسیقایی است که انواع ژانر‌ها را پشتیبانی می‌کند و بازی جذابی برای کودکان و بزرگسالان محسوب می‌شود. این بازی را می‌توانید با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید.

Unravel Two

بازی Unravel Two داستان Yarny، موجودی کاملا ساخته شده از رشته های نخی را بازگو می‌کند. در این بازی شما باید چندین کارکتر Yarny را که در تلاش برای عبور از سرزمین های خطرناک هستند را همراهی کنید. با استفاده از بدنه‌ی رشته‌ای خود، Yarnyها می‌توانند از درختان بالا بروید و اشیا را جابجا کنید و حتی سوار بر باد در این بازی کاملاً غیر خشونت‌آمیز حرکت کنید.

در این بازی از بازیکنان خواسته می‌شود تا معماهای راز‌آلود را حل کنند زمانی که درحال کاوش کردن در جنگل‌های زیبای که از جنگل‌های شمال اسکاندیناوی الهام گرفته‌‌شده، هستند. بازی Unravel Two عنوان بسیار جالبی برای کودکان در تمامی سنین می‌باشد که با قیمت ۲۰ دلار در دسترس است.

Overwatch

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

عنوان Overwatch یکی دیگر از بازی‌های مناسب برای کودکان در زمینه‌ی چندنفره برای خانواده‌ها و یا دوستان است که بیشتر از هرچیزی بر همکاری تمرکز دارد. به عنوان یک بازی تیراندازی، بازیکنان باید با همدیگر همکاری کنند تا در شش مود مختلفی که در بازی وجود دارد در برابر دشمنان پیروز شوند. کارکتر‌های متمایز از سبک پیکسار این بازی منحصربفرد هستند و با توانایی‌ها و مهارت های بازیکنان همخوانی دارند. با عنوان زره‌پوش Reinhardt از تیمت دفاع کن، با عنوان Ana عضو‌های زخمی تیمت را درمان کن، به عنوان Snipe از فاصله‌ی دور به دشمنانت شلیک کن و یا به عنوان Sombra به صورت دزدکی در پشت خطوط دشمن حرکت کنید می‌توانید هر یک از این سبک‌هایی را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید.

بازیکنان عنوان Overwatch همچنین می‌توانند محتویات دیگری از جمله قهرمانان جدید، نقشه‌ها و چیز‌های بیشتری را با هزینه‌ی کمی در اختیار بگیرند. این عنوان یکی از گرا‌ن‌ترین بازی‌ها در این لیست است و بازیکنان می‌توانند آن را با قیمت ۵۵ دلار خریداری کنند، البته این بازی می‌تواند گیمر‌ها را به مدت طولانی فعال روی این بازی نگه‌دارد.

Fortnite

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

عنوان Fortnite بازی است که نمی‌توان از بازی کردن آن توسط کودکان جلوگیری کرد زیرا آن‌ها این بازی را زیاد دوست دارند. Fortnite یک بازی از سبک بتل رویال با هنر پیکسار، گیم‌پلی قابل تغییر و مکانیک ساخت و ساز منحصربفرد است. زمانی که شما درحال ساخت و ساز برای دفاع از خود هستید می توانید با استفاده از سلاح‌های پیشرفته در مبارزات، کیت‌های شفا و دیگر سلاح‌های موجود در فضای نقشه دشمنانتان را مغلوب کنید. نکته‌ی جالب این است که بازی Fortnite رایگان است و برای گوشی‌ها، کامپیوتر، ایکس باکس وان، Nintendo Switch (ولی برای PS4 در دسترس نیست) در دسترس است.

Plants Vs Zombies: Garden Warfar 2

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

بازی Plant Vs Zombies: Garden Warfare 2 یک عنوان تیراندازی سوم شخص می‌باشد که بر اساس بازی‌های محبوب دفاع از برج طراحی شده‌است. شما می‌توانید در این بازی به عنوان ده‌ها شخصیت چه زامبی‌ها و چه گیاهان بازی کنیدو نقش‌های مختلفی مانند تک‌تیرانداز، درمانگر و حتی ترورگر پنهانی این بازی را انجام دهید. بازی Plants VS Zombies دارای حالت‌های مختلف بازی چه به عنوان علیه بازیکنان و چه به صورت علیه زامبی‌ها تحت کنترل CPU بوده و باعث شده که این بازی برای ساعت های زیادی بازیکنان را به خود مشغول کند. این بازی همچنین حالت چند نفره‌ی Split Screen نیز دارد. شما می توانید بازی Plant VS Zombies: Warfare 2 را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید.

Overcooked

عنوان Overcooked یک بازی شگفت انگیز و چندنفره با حداکثر چهار بازیکن و عنوانی بسیار جالب و هیجان‌انگیز است. کارکتر‌های این بازی چهار سر آشپز هستند که آخرین امیدها برای جلوگیری از نابودی دنیا به دست جانوران گرسنه هستند و آن ها باید با یکدیگر همکاری کنند تا این جانوران گرسنه را سیر کنند. البته برای این کار باید ابتدا مهارت‌های خود را در آشپزخانه‌های متنوع و زیبایی که در بازی وجود دارد، آموزش دهند.

سازماندهی آشپزخانه بین مواد خرد شده، ترکیب درست عناصر و مواد، پختن گوشت و فراهم آوردن مواد غذایی مناسب از مهم‌ترین وظایف شماست. در این بازی هرچه سریع‌تر با یکدیگر همکاری کنید، نکات بیشتری یاد می‌گیرید و امتیازات بیشتری بدست می‌آورید فقط مواظب باشید غذا را نسوزانید و یا آشپز‌خانه را به آتش نکشید! شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید.

Forza Horizon 3

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

بازی Forza Horizon 3 یکی از بهترین عنوان‌های مسابقات ماشینی برای گیمر‌های جوان و کم سن در این مقاله است که به عنوان یک سرگرمی بسیار جذاب و هیجان انگیز تلقی می‌شود که داستان آن در استرالیا رخ می‌دهد. بازی Forza Horizon 3 عنوانی در سبک مسابقات ماشینی است که در یک فضای بسیار پهن‌آور و آزاد رخ می‌دهد. این بازی دارای ده‌ها ماشین متفاوت و شگفت‌انگیز همراه با سورپرایز‌های جالب دیگری است.

با استفاده از حالت‌های متنوع، چالش‌های شگفت‌انگیز، رویداد‌ها و ارتقای ماشین‌ها این بازی می‌تواند بازیکنان را ماه‌ها به خود مشغول کند. این بازی با قیمت ۶۰ دلار در دسترس است و با وجود قیمت بالای آن، این بازی فروش خوبی داشته است.

Ori And The Blind Forest

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

عنوان Ori And The Blind Forest فقط یکی از بازی‌های عالی برای کودکان نیست، بلکه یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های منتشر شده برای ایکس باکس وان است. شما در این بازی کنترل Ori که در این راه وحشتناک آماده‌ی فداکاری است. این بازی یک عنوان چالش‌بر‌انگیز برای گیمر‌ها در تمام سنین است. سبک طراحی زیبا و شگفت انگیز آن و موسیقی‌های جذاب بازی چالش‌های هیجان‌انگیز آن این عنوان را جزو خرید‌های ضروری قرار می‌دهد. بازی Ori And The Blind Forest چالش های وحشتناک، معماهای خطرناک، بخش‌های ترسناک، و مبارزات هیجان‌انگیز و وحشتناک را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این بازی قطعاًیکی از بهترین عنوان‌ها در این زمینه است و با قیمت ۲۰ دلار می‌توان آن را خریداری کرد.

Stardew Vally

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

عنوان Stradew Vally بازی است که خانواده‌ها و بزرگتر‌ها حتماً باید جهت خرید آن برای کودکانشان نگاهی به این بازی بیاندازند. این بازی در سبک نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی‌ شده است. شخصیت اصلی این بازی برای فرار از زندگی یکنواخت اداری می‌خواهد که پنج تا نه سال خود را در مزرعه‌ی پدبزرگش و با هدف پیوستن به طبیعت و بازسازی این مزرعه‌ی متروک سپری کند.

کشت گیاهان، ماهیگیری، رفتن به معدن، مبارزه با حیوانات وحشی و ایجاد روابط اجتماعی با افراد جامعه از مهمترین ویژگی‌های این بازی و مبتنی بر گیم‌پلی است که بسیار شبیه به بازی فوق‌العاده جذاب Harvest Moon است. این بازی به شدت اعتیادآور است پس مراقب باشید! می توانید این بازی را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید.

Shred It

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

عنوان Shred It بازی بسیار جذابی در سبک اسنوبرد است که یکی از بهترین عنوان‌های این مقاله محسوب می‌شود. این عنوان یک بازی اسنوبردی بی‌پایان است که وظیفه‌ی شما هدایت کارکتر این بازی به سمت پایین کوه و اجتناب از برخورد با موانع موجود در راه است. شما در این بازی می‌توانید حالت سفارشی‌سازی و حتی کنترل نقطه‌ای را باز کنید و همچنین می‌توانید این بازی را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

Super Luckys Tale

عنوان Super Luckys Tale یک ماجراجویی جالب و پر شور‌و‌نشاط است که به طور انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت در دسترس است و به دلیل چالش‌های متنوع آن بسیار جالب و هیجان‌انگیز است. شما در این بازی کارکتر Luckys را که می‌خواهد به خواهرش در محافظت از یک کتاب جادویی کمک کند، هدایت می‌کنید. داستان Super Luckys Tale یک بازگشت به سبک سه بعدی از اواسط تا اواخر دهه‌ی ۹۰ است و این بازی به خوبی در کنسول ایکس باکس و برای کودکان و جوانان اجرا می‌شود. این بازی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس است و تقریبا فروش خوبی نیز داشته‌است.

منبع

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای کودکان در سال 2018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد