زوم‌ کست: بهترین بازی‌های رومیزی برای دوست داران ابر قهرمان ها


زوم‌ کست: بهترین بازی‌های رومیزی برای دوست داران ابر قهرمان ها

در جدیدترین زوم‌کست زومجی، سری زدیم به بهترین بازی‌های رومیزی با محوریت ابر قهرمان‌ها که برای هر دوست‌دار این شخصیت‌ها، جذاب است.

اگر بخواهیم با خودمان رورواست باشیم، همه ما به نحوی عاشق یکی از سوپرهیروهای ساخته شده توسط ذهن خلاق سازنده‌هایشان هستیم. از بتمن و سوپرمن گرفته تا اسپایدر من و مرد آهنی، همه ما حداقال یکبار خود را در لباس این قهرمان‌های دوست‌داشتنی دیده‌ایم. محبوبیت این شخصیت‌های به قدری زیاد است که در تمام محصولات سرگرمی، ردپایی از آنها دیده می‌شود.

بازی‌های رومیزی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تا بحال بازی‌های بی‌شماری از روی این شخصیت‌ها ساخته شده است. مانند بسیاری از محصولات اقتباسی، برخی از این بازی‌ها متوسط و برخی از آنها بسیار خوب هستند و حتی می‌توانند خود را به عنوان رقیب جدی برای بازی‌های رومیزی بسیار معروف نیز مطرح کنند. در جدیدترین زوم‌کست زومجی، تصمیم گرفتیم به معرفی بازی‌هایی با فضای ابرقهرمان‌های معروف کمپانی‌های مارول و دی‌سی بپردازیم. به همین دلیل از امیر سلامتی، یکی از موسسین و اعضای وب‌سایت رومیز که تخصص‌شان بازی‌های رومیزی است، دعوت کردیم تا به ما تعدادی از این بازی‌ها را معرفی کند.

در این زوم‌کست، به معرفی بازی‌های Marvel/DC Deck Building، Marvel/DC Dice Masters، Batman Gotham City، Hellboy The Board Game و Thanos Rising: Avengers Infinity War پرداخته‌ایم. پس با ما و معرفی این بازی‌های جذاب، همراه باشید:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد