شرکت‌های دانش‌بنیان با مناقصات و معاملات دولتی آشنا می‌شوند


معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری به‌منظور آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان با قوانین و مقررات معاملات دولتی، نشست آشنایی با مناقصات و معاملات دولتی را برگزار می‌کند. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، به ‌منظور آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان با جزئیات فرایند انجام مناقصات و معاملات دولتی، قوانین و مقررات معاملات دولتی و معرفی و طبقه‌بندی قوانین و...

شرکت‌های دانش‌بنیان با مناقصات و معاملات دولتی آشنا می‌شوند
معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری به‌منظور آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان با قوانین و مقررات معاملات دولتی، نشست آشنایی با مناقصات و معاملات دولتی را برگزار می‌کند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، به ‌منظور آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان با جزئیات فرایند انجام مناقصات و معاملات دولتی، قوانین و مقررات معاملات دولتی و معرفی و طبقه‌بندی قوانین و مقررات برگزاری مناقصات، نشستی با عنوان” آشنایی با مناقصات و معاملات دولتی” در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
در این نشست که در روز ۱۶ مرداد برگزار می‌شود، در خصوص موضوعاتی چون قواعد و فنون کلیدی در طراحی و مدیریت مناقصات، روش‌های هم‌سنگ‌سازی و تراز کردن قیمت‌های پیشنهادی و تحلیل حقوق مناقصه‌گران بحث و تبادل نظر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها