آموزش نصب مادها برای Skyrim Special Edition روی PC


اگر از طرفداران بازی‌های Skyrim هستید و بازی Skyrim Special Edition را دارید، در این آموزش با ما همراه باشید تا نحوه نصب مادها برای این بازی روی رایانه‌های شخصی را به شما نشان دهیم. در ادامه با ما همراه باشید. Bethesda بازی Skyrim را برای هر دستگاه الکترونیکی‌ای که در تاریخ وجود دارد، ارائه داده است. Special Edition...

اگر از طرفداران بازی‌های Skyrim هستید و بازی Skyrim Special Edition را دارید، در این آموزش با ما همراه باشید تا نحوه نصب مادها برای این بازی روی رایانه‌های شخصی را به شما نشان دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

Bethesda بازی Skyrim را برای هر دستگاه الکترونیکی‌ای که در تاریخ وجود دارد، ارائه داده است. Special Edition تعجب همگان را برانگیخت چرا که در این نسخه گرافیک کمی بهتر شده است، اما آنچه باعث می‌شود این نسخه خوب باشد، ۶۴ بیتی بودن آن است. این ویژگی پدیده کامل Skyrim و صحنه مودینگ را باز می‌کند، که باید برای تجربه با ثبات‌تر فعال شود.

این یک راهنمای سریع برای شروع نصب مادها در کامپیوتر است. ما از Nexus Mod Manager استفاده می‌کنیم که برای سازماندهی همه چیز و نصب پکیج‌های بزرگ به سادگی هر چه تمام‌‌تر، توصیه می‌شود.

Nexus یک پلت‌فرم اختصاصی برای تولید کنندگان مادها برای انتشار و به‌روزرسانی مادها برای عناوین مختلف از جمله Skyrim Special Edition است. Nexus علاوه بر انتشار محتوای خود، امکان بحث، بازخورد، پشتیبانی و موارد دیگر را نیز فراهم می‌کند. وبسایت برنامه نیز بسیار آسان است، که در آن اکثر مادها طبقه بندی شده‌اند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

نصب Nexus Mod Manager برای بازی Skyrim Special Edition

با یک اکانت در سایت Nexus ثبت نام کنید. (Nexus Mod Manager (NMM را دانلود کنید. NMM را نصب و باز کنید. مکان بازی Skyrim Special Edition را تایید کنید.

آموزش نصب مادها برای Skyrim Special Edition روی PC

Skyrim Special Edition را انتخاب کنید. OK را بزنید.

آموزش نصب مادها برای Skyrim Special Edition روی PC

مکانی را که می‌خواهید مادهای نصب شده در آن قرار بگیرند را انتخاب کنید (به طور پیش فرض درایوی که Skyrim SE در آن نصب شده است، انتخاب می‌شود). اگر صفحه هشدار مشاهده کردید، روی OK کلیک کنید.

لازم است Skyrim SE را در منوی اصلی اجرا کنیم تا بتوانیم مادها را بدون مشکل اجرا کنیم، پس بگذارید بازی برای اولین بار بوت شود و سپس خارج شوید. این باعث می‌شود تا پرونده بسیار مورد نیاز ini. برای ویرایش ساخته شود و اطمینان حاصل شود که ما با مشکلاتی مواجه نخواهیم شد که در آینده منجر شود مودها به درستی کار نکنند.

نصب مادها

آموزش نصب مادها برای Skyrim Special Edition روی PC

مادها را در وبسایت Nexus جستجو کنید. به دقت توضیحات هر ماد را بخوانید. تب Files را انتخاب کنید.

آموزش نصب مادها برای Skyrim Special Edition روی PC

Download with Manager را روی فایل‌های مورد نیاز برای مود انتخاب کنید. منتظر بمانید تا ماد در NMM دانلود شود. یک مود را که می‌خواهید نصب کنید را انتخاب و روی Install کلیک کنید.

هنگامی که از تعدادی مودها را دانلود می‌کنید ممکن است متوجه شوید که یک لیست شروع به پر کردن می‌کند. این لیست مهم است زیرا برخی از اصلاحات و فایل‌ها باید توسط یک بازی خاص در یک سفارش خاص بارگیری شوند. تولیدکنندگان ماد عموما اطلاعاتی را در توضیحات مد در Nexus ارائه می‌دهند اگر فایل‌های آن‌ها نیاز به پیکربندی در یک نظم مشخص داشته باشند و حتی ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند بررسی کنند که آیا با نصب شما مشکلاتی وجود دارد یا خیر.

دانلود LOOT برای Skyrim SE

پیشنهاد می‌کنم LOOT را دانلود کنید و هر بار که می‌خواهید یک ماد را پاک یا نصب کنید یا کلی عملیات مودینگ انجام دهید، آن را اجرا کنید. در زمان نوشتن این مطلب، LOOT هنوز از SSE پشتیبانی نمی‌کند، هرچند توسعه دهنده به طور فعال کار می‌کند تا در مدت کوتاهی منتشر شود. ممکن است LOOT با Skyrim جدید کار کند اگر شما مایل به ساخت یک اسنپ‌شات هستید.

تولیدکنندگان مادها، محتوای اضافی را برای سرگرمی و عشق برای اسکریپت ایجاد و منتشر می‌کنند، اما تأیید یا حتی دونیت کردن می‌تواند بازخوردهای بسیار خوبی ارائه دهند، به ویژه اگر ساعت‌ها با مادها سرگرم شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع

آموزش نصب مادها برای Skyrim Special Edition روی PC

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا