بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید


مطلب بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید و یا در چه شرایطی هستید، وجود یک هندزفری بلوتوث می‌تواند راهکار مناسبی برایتان باشد، مکالمه‌ای راحت...

مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید و یا در چه شرایطی هستید، وجود یک هندزفری بلوتوث می‌تواند راهکار مناسبی برایتان باشد، مکالمه‌ای راحت بدون آنکه نیاز به در دست گرفتن گوشی باشد. در این مطلب به بررسی بهترین هدست های بلوتوث ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

درست است که وجود یک هندزفری یا هدست بلوتوث می‌تواند کمک موثری برایتان باشد، اما وجود برندها و مدل‌های مختلف از این گجت در بازار، کار را برای انتخاب کمی سخت می‌کند.

پیدا کردن بهترین هدست امری دشوار است. این بازار کاملا اشباع شده و به سادگی نمی‌توان مدلی را یافت که از کیفیت و ویژگی‌های خوبی برخوردار باشد. برخی از هدست ها در طراحی بسیار شبیه هستند، اما در قابلیت‌هایی که دارند، اختلاف‌هایی دیده می‌شود.

بهترین هدست های بلوتوث ۲۰۱۸

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هدست های بلوتوث در سال ۲۰۱۸ آشنا سازیم تا اگر قصد خرید دارید، بدون هیچ اتلاف وقت گزینه موردنظر را انتخاب کنید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

۱- جبرا موشن (Jabra Motion)

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

وزن: ۱.۷۵ کیلوگرم عمر باتری: ۷ ساعته محدوده بی سیم: ۱۰۰ متر پشتیبانی از NFC: بله نسخه بلوتوث: ۴.۰ مزایا: عمر باتری خوب/طراحی مناسب معایب: گران قیمت/ عدم برخورداری از کیفیت لازم

هدست Motion جبرا دارای کیفیت تماس فوق العاده بوده که بزرگترین ویژگی هدست های بلوتوثی محسوب می‌شود. اگرچه کیفیت صدا کاملا فوق العاده نیست، اما هنگامی که قابلیت لغو سرو صدا اضافی محیط فعال می‌شود، می توان کیفیت مطلوبی را شنید.

گذشته از این قابلیت همگام سازی، تنظیم و کاربری آسانی دارد. عمر باتری این هندزفری به بیش از ۷ ساعت می‌رسد، بنابراین یک روز کامل نمی‌توان آن را به کار گرفت. اگرچه هدست جبرا موشن قیمت کمی ندارد، اما از ارزش خرید آن نیز کم نمی‌کند. البته پیش از خرید به بررسی آن بپردازید، زیرا ممکن است با گوش های شما هم سایز و هماهنگ نبوده و موجب ناراحتی شود.

۲- هدست ۵۲۰۰ Plantronics Voyager Legend

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

وزن: ۱.۸ کیلوگرم عمر باتری: ۷ ساعته محدوده بی سیم: ۱۰۰ متر پشتیبانی از NFC: خیر نسخه بلوتوث: ۳.۰ مزایا: کاربری راحت/Caller ID معایب: طراحی سنتی

هندزفری ۵۲۰۰ Plantronics Voyager Legend جای پیشرفت دارد، اما همچنان یکی از بهترین هدست های بلوتوث ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. طراحی راحت موجب می‎شود تا در کاربری طولانی، احساس بدی به شما دست ندهد. این هندزفری به شکلی پایدار درون گوش قرار گرفته و نمی‌افتد.

کاربر بدون انکه نیاز باشد تا به آن دست بزند، می‌تواند به آسانی با آن تماس برقرار کند. با قابلیت لغو سروصدای اضافی محیط می‌توان در فضاهای شلوغ و پرهیاهو به استفاده از آن پرداخت و با میکروفون آن، صدای باکیفیتی منتقل کرد. این موضوع برای کاربری بلوتوثی یک ویژگی فوق العاده خواهد بود.

۳- هدست Plantronics Voyager Edge

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

وزن:۹.۷ گرم عمر باتری: ۶ ساعته محدوده بی سیم: ۱۰ متر پشتیبانی از NFC: بله نسخه بلوتوث: ۴.۰ مزایا: بسیار باکیفیت/کیفیت صدا بالا معایب: عمر باتری نامطلوب/ پشتیبانی از بی سیم در محدوده کوچک

Plantronics از شرکت هایی است که به تولید هدست های خوب معروف است. از این رو نباید درباره حضور Plantronics Voyager Edge در لیست بهترین هدست های بلوتوث متعجب شد. هنزفری Voyager Edge را نباید آخرین هدست فوق العاده Plantronics دانست، زیرا این شرکت به عملکرد خوب خود ادامه خواهد داد.

ساختار Voyager Edge جمع و جور است. این هدست به فناوری تقویت صدا مجهز بوده و از سه میکروفون خوب برای صحبت کردن بهره می‌برد. همانند Voyager، هدست Edge از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و به اندازه‌ای هوشمند هست که به محض در گوش گذاشتن آن توسط کاربر، پشتیبانی لازم را انجام دهد.

این هندزفری بلوتوث از چند زبان پشتیبانی می‌کند و به شکلی سریع می‌توان NFC را در آن فعال کرد. همچنین سر و صدای محیط نیز با این هدست قابل حذف است. اگرچه عمر باتری چشمگیری ندارد، اما ۶ ساعت عملکرد مداوم هم می‌تواند زمان قابل قبولی باشد.

۴- هدست Jawbone Era

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

وزن:۱۰.۳ گرم عمر باتری: ۵.۵ ساعت محدوده بی سیم: ۱۰ متر پشتیبانی از NFC: خیر نسخه بلوتوث: ۲.۱ مزایا:کوچک و باورنکردنی/ وزن کم معایب: عمر باتری نامطلوب/ پشتیبانی از بی سیم در محدوده کوچک

هدست Voyager Edge شاید کوچک باشد، اما Jawbone Era از آن هم کوچکتر است؛ بنابراین اگر به دنبال یک هدست بلوتوثی کوچک هستید، هنزفری Jawbone Era گزینه مناسبی خواهد بود. این هدست به راحتی در گوش جای می‌گیرد و خطر سقوطی در کار نیست.

این گجت ضد آب است و شما می‌توانید در هنگام استحمام نیز از آن استفاده کنید و با وجود قابلیت NoiseAssassin، حتی می‌تواند ارتعاشات روی پوست را نیز تشخیص دهد. شما همچنین می توانید با قابلیت لغو سروصدا، صداهای اضافی اطراف را حذف کنید. این هدست همانند Voyager Edge از عمر باتری چندان مناسبی برخوردار نیست.

۵- هدست بلوتوث Plantronics Marque 2

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

وزن: ۷.۰۸ گرم عمر باتری: ۷ ساعت محدوده بی سیم: ۱۰ متر پشتیبانی از NFC: خیر نسخه بلوتوث: ۳.۰ مزایا: قیمت چشمگیر/ ویژگی های خوب معایب: کیفیت نامناسب / قابلیت نامناسب حذف سرو صدا

هنزفری Plantronics Marque 2 شاید بهترین هدست بلوتوثی در لیست ما محسوب نشود، اما در ساخت آن از اصول درستی استفاده شده است. این هدست ابعاد کوچکی داشته و تا ۷ ساعت می‌تواند عملکرد مفیدی داشته باشد. چنین مدت زمانی فوق العاد بوده و برای شروع، عالی است.

همچنین می‌توان برای برنامه های GPS از فناوری صوتی بهره گرفت و به طور همزمان به دو دستگاه متصل شد. با وجود فناوری لغو سر و صدا اضافی می‌توان صدای پیرامون را حذف کرد. البته این هدست در مقایسه با رقبا شاید چندان چشمگیر نبوده و از طراحی زیبایی برخوردار نباشد، اما کیفیت صدای مطلوب دارد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن، می‌تواند یک گزینه ایده آل محسوب شود.

۶- Plantronics M55

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

Plantronics M55 یک هدست مقرون به صرفه محسوب شده و پول بسیاری را برای شما ذخیره می کند. در حالی که با چنین قیمتی نباید انتظار ساختار پریمیوم داشت، اما قادر است از دستورات صوتی پشتیبانی کند و کیفیت صدا خوبی را ارائه دهد. این کیفیت صدا هنگام استفاده از فناوری لغو نویز به خوبی احساس می شود. M55 از حالت DeepSleep برخوردار بوده و هنگام جدا شدن از تلفن هوشمند به مدت ۹۰ دقیقه دیگر متصل نشده و به حالت غیرفعال درمی‌آید. با عمر باتری ۵ ماهه در این حالت می‎توان ساعت‌ها از آن بهره گرفت. هنگام اتصال به تلفن هوشمند، هندزفری M55 بار دیگر بیدار می‌شود.

۷- جبرا Wave

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

وزن: ۱۳.۳ گرم عمر باتری: ۸ ساعته محدوده بی سیم: ۱۰ متر پشتیبانی از NFC: خیر نسخه بلوتوث: ۳.۰ مزایا: راحت/عمر باتری طولانی معایب: بزرگ / پشتیبانی از بی سیم در محدوده کوچک

با عمر باتری هشت ساعته می توان هدست جبرا Wave را یک گزینه فوق العاده برای شما دانست. اگر شما شرایط لازم را برای شارژ همیشگی ندارید، قطعا با جبرا Wave قادرید شارژ طولانی مدت را تجربه کنید. اگرچه ابعاد آن بزرگ بوده و نمی توان این محصول جبرا را هدستی محسوب کرد اما با عمر باتری طولانی بسیار ارزشمند است. با قابلیت لغو نویز و کیفیت صدا خوب، تجربه کاربری مناسبی به ارمغان می آورد. این هدست را می توان به دو دستگاه همزمان متصل کرد و عملکرد اتصالی خوبی دارد.

۸- جبرا Supreme UC

بهترین هدست های بلوتوث 2018 ؛ هندزفری بی‌سیم مناسب خود را انتخاب کنید

وزن: ۱۸ گرم عمر باتری: ۶ ساعته محدوده بی سیم: ۱۰ متر پشتیبانی از NFC: خیر نسخه بلوتوث: ۳.۰ مزایا: کیفیت تماس فوق العاده/ چند منظوره معایب: نامناسب برای شنیدن موسیقی / قیمت

هدست جبرا Supreme UC یک محصول چندمنظوره و باکیفیت برای تماس محسوب می‌شود. این هدست را می‌توان به طور همزمان کامپیوتر و تلفن هوشمند به شکل عالی همگام سازی کرد. شما می توانید با نگه داشتن کلید پایان تماس به مدت دو ثانیه با طرف دیگر به صحبت بپردازید.

این قابلیت همچنین به شما امکان می دهد تا در تماس تلفنی سرویس های اسکایپ، گوگل Hangouts و چندی دیگر از آن بهره گیرید و بین این سرویس ها سوئیچ کنید. وجود پد لمسی روی این هدست موجب پوششی شده و یک هدست درون گوش به شما نمی رود. با قابلیت های لغو سر و صدا اضافی و کیفیت تماس عالی، جبرا Supreme UC بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸ بهترین لپ تاپ های گیمینگ بهترین لپ تاپ های ۲ در ۱

.

منبع: techradar

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج