استفاده از شمع های وارمری و شمع ساده یکی از بهترین و شیک ترین ایده ها برای تزیین میز های مختلف می باشد که به شکل های متفاوت و خاص انجام می شود، تزیین میز با شمع اغلب برای تزیین میز نامزدی، میز تولد و میز برای مهمانی های مختلف انجام می گیرد اما شما با کمی خلاقیت می توانید از این ترفند برای تزیین میز جلو مبل، میز ناهار خوری و… استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به فضای منزل ببخشید.

روش های متفاوت و خاصی برای تزیین میز با شمع وجود دارد که هر یک زیبایی و جلوه بی نظیری به میز ها می بخشند.اگر شما نیز قصد انجام میز آرایی با جدیدترین ایده ها و روش ها را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با جدیدترین ترفند ها برای تزیین شمع، تزیین میز و شمع آرایی روی میز آشنا شده و با الگوبرداری از آنها بهترین تزیینات را داشته باشید.

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانی

عکس های تزیین میز با شمع :

برای تزیین میز با شمع ایده های متنوع و خاصی وجود دارد، شما می توانید به سادگی با استفاده از تعدادی شمع وارمری یا شمع ساده، میوه های کاج و گیاهان همیشه سبز، سطح میز را به زیبایی تزیین کرده و از هنر و سلیقه خود لذت ببرید. از این روش ها قبلا در تزیین اتاق پذیرایی و اتاق خواب نیز استفاده نموده ایم.

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانی

گل های طبیعی و مصنوعی بهترین انتخاب برای تزیین میز نامزدی، میز تولد و میزهای عاشقانه و رومانتیک برای مناسبت های مختلف هستند. حال اگر تعدادی شمع در کنار گل ها قرار بگیرند، زیبایی آنها را چندین برابر می کند. در ادامه نمونه هایی از اینگونه تزیینات شیک و زیبا را ملاحظه می فرمایید که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب و دیدنی باشند.

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانی

اگر قصد تزیین میز جلو مبل، میز ناهار خوری و دیگر میزهای موجود در منزل را دارید از شمع های تزیینی استفاده کنید و آنها را به همراه دیگر وسایل تزیینی زیبا و خاص بر روی میز قرار دهید. توجه داشته باشید که اینگونه تزیینات کاملا سلیقه ایی است و نمونه هایی که ارائه می دهیم صرفا جهت ایده دادن به شما عزیزان تهیه شده اند و شما می توانید با ایده گرفتن از آنها بهترین تزیینات را داشته باشید.

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین ساده میز با شمع

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیمیز آرایی با شمع وارمری

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز شام با شمع های زیبا

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیدیزاین میز با شمع

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین زیبای میز با شمع های ساده

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز شام برای مهمان با شمع

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیینات میز با شمع های استوانه ای

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز عاشقانه با شمع

تزیین میز با شمع و شمع آرایی میز تولد و مهمانیتزیین میز جدید و شیک با شمع

شمع ها می توانند زیبایی خاص و بی نظیری به بخش های مختلف منزل ببخشند، تنها کافیست بدانید آنها را چگونه و با چه روش هایی تزیین کنید. البته می توانید در بخش شمع آرایی مجله هنر در خانه از دیگر ایده ها و تصاویر شیک و زیبا برای تزیینات مختلف با شمع و همچنین آموزش های مفید برای شمع سازی دیدن نمایید و سپس با الگوبرداری از مدل های ارائه شده بهترین و خاص ترین تزیینات را انجام دهید.