قایق گم شده دراگون بوت همچنان خبرساز است!


رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: تمامی وسایل رشته دراگون بوت به غیر از یک قایق تحویل هیئت قایقرانی شده است و عدم راه اندازی این رشته به دلیل تحویل ندادن وسایل این رشته از سوی ما کذب است و از بی عرضگی آن ها است.

قایق گم شده دراگون بوت همچنان خبرساز است!

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: تمامی وسایل رشته دراگون بوت به غیر از یک قایق تحویل هیئت قایقرانی شده است و عدم راه اندازی این رشته به دلیل تحویل ندادن وسایل این رشته از سوی ما کذب است و از بی عرضگی آن ها است.

قایق گم شده دراگون بوت همچنان خبرساز است!

حمیدرضا غزنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت قایق گم شده دراگون بوت اظهار کرد: ما رشته دراگون بوت را تحویل هیئت قایقرانی دادیم. 18 کمیته در هیئت انجمن‌های های ورزشی فعال هستند که هرکدام یک مسئول دارند. مسئول وقت کمیته دراگون بوت در جلسه‌ای که در اداره ورزش و جوانان به همراه دبیر هیئت قایقرانی بود این رشته را تحویل گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد ما از طریق قانون این موضوع را اقدام کنیم و شکایتی در این‌باره انجام دهیم که این قایق تحویل این کمیته بوده وگم شده است تا تکلیف آن مشخص شود که این شکایت نیز انجام شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه این رشته به طور کامل تحویل هیئت قایقرانی شده است، گفت: تمامی وسایل این رشته نیز به غیر از این قایق تحویل داده شده است. البته این قایق حاشیه‌های زیادی داشته است، از جمله اینکه اصطحلاک آن بسیار بالا رفته بود و به کار نمی‌آمد و دلیل استفاده آن در جشنواره هم همین موضوع بوده است.

وی ادامه داد: این قایق چند سال به دلیل بی آبی در خشکی بود و آفتاب خورده بود بنابراین دچار فرسودگی شده بود و آخرین باری که زاینده‌رود در آن آب رها شد، این قایق به آب انداخته شده که در نهایت مفقود شد.

غزنوی پیرامون ارزش ریالی این قایق گفت: قایق دراگون بوت گم شده ارزش ریالی بالایی نداشت و اینکه گفته می‌شود این قایق 200 میلیون قیمت داشته است، صحیح نیست. این قایق‌ها 8 میلیون بیشتر قیمت ندارد چه برسد به قایقی که چندسال استفاده شده بوده و مصطحلک بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه این حاشیه‌ها را دبیر هیئت قایقرانی آقای قاضی‌عسگر به راه انداخت که اخلاق‌مدارانه نبود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان درباره ادعای رئیس هیئت قایقرانی مبنی بر اینکه باتوجه به عدم تحویل کامل وسایل این رشته نتوانستند این رشته را راه‌اندازی کنند گفت: همانطور که گفتم تمام وسایل این رشته تحویل داده شده و این از بی عرضگی آقایان است که هنوز نتوانستند این رشته را راه‌اندازی کنند.

وی درباره عمر قایق دراگون بوت گفت: این قایق زمانی که تحویل ما بود مستعمل بود و پوسیده بود حتی یکی دیگر از قایق‌هایی که اکنون تحویل هیئت قایقرانی داده‌ایم آن هم فرسوده است و نیاز به تعمیر دارد.

غزنوی ادامه داد: این قایق‌ها جز چهار تیکه چوب و یک روکش چیزی ندارد. مگر موتور دارد که 200 میلیون ارزش داشته است؟ اکنون شما یک جت اسکی هم بخواهید بخرید 200 میلیون نمی‌شود. با این پول می‌توان 50 عدد قایق دراگون بوت خرید.

وی ادامه داد: گاهی یک سری حرف‌های غیرکارشناسی زده می‌شود که آدم در هضم آن می‌ماند. من هم می‌گویم این قایق 100 هزارتومان بیشتر قیمت نداشته است. چه کسی می‌خواهد حرف من را تائید کند؟ بنابراین حرف غیرکارشناسی نباید زد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در ادامه واکنش‌اش نسبت به مصاحبه‌های مسئولان هیئت قایقرانی گفت: برای ما گفته‌های آن‌ها اهمیتی ندارد. این موضوع در جلساتی که در اداره ورزش وجوانان گرفتیم مشخص شد. بنده هیچ مسئولیتی در موضوع نداشتم و رئیس کمیته مسئول این قایق دراگون بوت داشته است.

وی ادامه داد: البته بازهم بنده پاسخگوی این موضوع بودم و حتی وسایلی که خود هیئت انجمن‌های ورزشی تهیه کرده بود، پس از تحویل این رشته به هیئت قایقرانی تحویل داده شد. ما می‌توانستیم، بگوییم هزینه‌های آن را پرداخت کنید تا به شما تحویل دهیم اما این کار را نکردیم و کاملاً اخلاق‌مدارانه پیش رفتیم و سعی کردیم اخلاق ورزشی را حفظ کنیم.

وی درباره نتیجه شکایت این انجمن برای قایق گمشده گفت: این قایق در آب ضربه خورده بود و غرق شد. پس از بیرون کشیدن آن کنار آب گذاشته شد تا فردا آن را به جایی دیگر منتقل کنیم که صبح سرجایش نبود! حدس زده شد که مجدداً در آب فرو رفته که با بررسی غریق‌نجاتان پیدا نشد.

غزنوی تصریح کرد: پس از آن دوربین‌ها منطقه را چک کردیم که در آن هم قایق دیده نشد و سرنوشت آن هنوز مشخص نشده است. بنابراین شکایت ما هم به جایی هنوز نرسیده چراکه مقصر آن مشخص نیست. ما هم نمی‌توانیم به کسی تهمت بزنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟