خبر خوش برای طرفداران واکینگ دد /عروسی در راه است!! + عکس


خبر خوش برای طرفداران واکینگ دد /عروسی در راه است!! + عکس

واکینگ دد یکی از پربیننده ترین سریال های اخیر است و طرفداران همیشه خبرهای جدید را دنبال می کنند. در…

واکینگ دد یکی از پربیننده ترین سریال های اخیر است و طرفداران همیشه خبرهای جدید را دنبال می کنند. در فصل جدید قرار است اتفاقات خوبی بیفتد

خبرهای جالب از فصل 9 سریال واکینگ دد

خبرهای رسیده در مورد فصل 9 سریال بیشتر حول و حوش خواشی فیلم می چرخد، در مورد شخصیت های فیلم که سعی می کنند زنده بمانند، بیرون رفتن ریک از سریال و اینکه چگونه سریال را ترک می کند و اینکه آیا اندرو لینکلن یا دریل نیز با او می رود یا خیر...
اما امروزه خیر جدیدی در مورد فصل آینده سریال فاش شده... خبری خوشحال کننده که روند داستان را عوض می کند. منابع مختلف در مورد یک اتفاق خاص و ویژه در فصل جدید خبر داده اند.
شنیده ها حاکی از این است که قرار است در فصل 9 سریال واکینگ دد عروسی داشته باشیم.


بیشتر بدانید : دو بازیگر دوست داشتنی سریال واکینگ دد با هم عهد بستند! + عکس

خبر خوش برای طرفداران واکینگ دد /عروسی در راه است!! + عکس
کارول و ایزیکل در واکینگ دد


کارول و ایزیکل قرار است ازدواج کنند! البته هنوز معلوم نیست این عروسی در کدام اپیزود اتفاق می افتد، اما ما حتی مراسم عروسی شان را در این فصل خواهیم دید. احتمال زیاد مراسم ازدواج کارول و ایزیکیل در قسمت 6 یا 7 باشد. همچنین در مورد ماه عسل آنها نیز صحبت هایی شده است، اما هنوز اینکه چنین چیزی در سریال نشان داده شود قطعی نیست.
پس ما از این به بعد با ملکه کارول طرف هستیم؟! یک عروس سلطنتی در سریالی که با خون و مرگ و زامبی سر و کار داریم! بی صبرانه منتظریم که این پیوند جالب را ببینیم.
ما در قسمت های قبل شاهد نزدیکی کارول و ایزیکل به یکدیگر بودیم، اگرچه شاید خیلی زیاد آنها را روی صحنه با هم ندیدیم. بهترین اپیزود فصل 8 جایی است که ایزیکل ارتشش را از دست داده و تنها با ببرش ایستاده است.
کارول هم همیشه یکی از شخصیت های پرطرفدار سریال بوده است. زنی که در ابتدا ضعیف و تحت تسلط شوهرش بود اما بعد از مرگ شوهرش قدرت خود را نشان داد. به نظر من اگر قرار بر این بود که ریک سریال را ترک کند یکی از بهترین گزینه ها برای رهبری کارول بود.

خبر خوش برای طرفداران واکینگ دد /عروسی در راه است!! + عکس
کارول و ایزیکل در واکینگ دد


خواننده های داستان کمیک واکینگ دد اینجا بار متوجه انحرافات داستانی می شوند. در داستان کارول خیلی وقت پیش مرده است، و کلا شخصیت متفاوتی با داستان دارد.همچنین در داستان میشو و ایزیکل هستند که با هم ارتباط دارند. و البته هیچ وقت هم با هم ازدواج نمی کنند.
و متاسفانه باید بگوییم فصل 9 سریال واکینگ دد فقط با عروسی و خبرهای خوش همراه نیست. بلکه باد منتظر اتفاقات بد نیز باشیم.
در داستان کمیک با معرفی نجواکنندگان یک اتفاق شوم و یکی از بزرگ ترین صحنه های مرگ در تاریخ این داستان اتفاق می افتد. جاییکه گروه نجوا کنندگان به عنوان یک هشدار و یا اعلان جنگ برای نشان دادن قلمرو خود چندین سر را روی نیزه قرار می دهند. در میان این سرها سر رزیتا و ایزیکل نیز دیده می شود.

خبر خوش برای طرفداران واکینگ دد /عروسی در راه است!! + عکس
کارول و ایزیکل در واکینگ دد



آیا با وجود دانستن این خط داستانی غم انگیز و مردن ایزیکل واکینگ دد را دنبال می کنید؟ این تراژدی برای ما بسیار آشنا است. این حادثه کارول را تبدیل به فرشته مرگ می کند، او باز مجبور است برای شوهرش عزاداری کند. هیچکس ازین اتفاق خوشحال نمی شود..
به هر حال واکینگ دد تغیرات زیادی کرده، مثل تعداد زیادی از مرگ های اصلی سریال (تایریس، هرشل، آبراهام، اندرو) دانستن اینکه دقیقا چه اتفاقی قرار است بیفتد مشکل است. همیشه داستان فیلم طبق کمیک پیش نرفته است. پس فعلا بهتر است برای ازدواج دو شخصیت مهم خوشحال باشیم تا ببینیم چه اتفاقی قرار است در فیلم بیفتد.

بیشتر بدانید : عکس های جالب و دیدنی از پشت صحنه سریال مردگان متحرک (Walking Dead)

بیشتر بدانید : وقتی بازیگر سرشناس تحمل ندارد که پسرش در فیلم بمیرد



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد