پوچتینو : امسال هدفمان قهرمانی است


مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی تاتنهام تاکید کرد که برای بردن جام روی نیمکت این تیم می‌نشیند و هدفش تنها کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیست. تاتنهام در سه فصل ، در رده های دوم یا سوم کار را به پایان رسانده و توانسته سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کند. البته به جز فصل گذشته، در دو سال قبلش تاتنهام مدعی قهرمانی بود و تا پایان نیز با رقبا جنگید. حال پوچتینو...

پوچتینو : امسال هدفمان قهرمانی است

پوچتینو : قهرمانی فکر و ذکر من است
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰
پوچتینو : امسال هدفمان قهرمانی است

پوچتینو سرمربی تاتنهام از انگیزه بالای این تیم برای کسب قهرمانی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی تاتنهام تاکید کرد که برای بردن جام روی نیمکت این تیم می‌نشیند و هدفش تنها کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیست.

تاتنهام در سه فصل ، در رده های دوم یا سوم کار را به پایان رسانده و توانسته سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کند. البته به جز فصل گذشته، در دو سال قبلش تاتنهام مدعی قهرمانی بود و تا پایان نیز با رقبا جنگید. حال پوچتینو مدعی شد که تلاش تیمش برای کسب قهرمانی لیگ برتر است نه صرفا کسب سهمیه.

او گفت:

” اگر برخی بر این باورند که سرمربی تاتنهام نمی‌خواهد تیمش قهرمان شود، به نظرم عقلشان سر جایش نیست.من اینجا هستم که پیروز شوم. واقعیت این است که برای بردن باید بررسی کرد که آیا ابزار لازم برای این کار را دارید یا نه.

ما به عنوان باشگاه موفقیت چشم گیری داشتیم و توانستیم سه سال پیاپی به چمپیونزلیگ برسیم. ولی شاید این کافی نباشد و باید شرایطمان را بهبود ببخشیم زیرا برای من این کافی نیست. من می‌خواهم بجنگم و چالش کنم و تا پایان برای پیروزی جلو بروم. قهرمانی فکر و ذکر من است و من خودم را نسبت به عملکرد تیم در این چهار سال مسئول می‌دانم. شاید تاریخ و امروز ما با هم تفاوت داشته باشد ولی بازیکنان سخت می‌جنگند تا موفقیت کسب کنند.”

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : پوچتینو, تاتنهام, سرمربی تاتنهام, لیگ برتر انگلیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید