باید مشخص شود که چه کسانی چوب حراج به ذخایر طلای کشور زدند/ جیب مردم با آمار تورم آقایان همخوانی ندارد


باید مشخص شود که چه کسانی چوب حراج به ذخایر طلای کشور زدند/ جیب مردم با آمار تورم آقایان همخوانی ندارد

نماینده مردم محلات گفت: بر خلاف ادعای آقایان جیب مردم تورم 8 درصدی را نشان نمی‌دهد. به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 16 مرداد) طی تذکری شفاهی اظهار...

نماینده مردم محلات گفت: بر خلاف ادعای آقایان جیب مردم تورم 8 درصدی را نشان نمی‌دهد.

باید مشخص شود که چه کسانی چوب حراج به ذخایر طلای کشور زدند/ جیب مردم با آمار تورم آقایان همخوانی نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 16 مرداد) طی تذکری شفاهی اظهار کرد: دیوان محاسبات موظف است در جایی که اموال عمومی اتلاف می‌شود، ورود کند و یکی از وظایف قوه قضاییه هم این است که از حقوق عامه دفاع کند.

وی ادامه داد: برای ما جای سوال است که چه کسانی دستور پرداخت ارز 4200 تومانی را به عده‌ای خاص دادند و چرا دیوان محاسبات به این موضوع ورود نمی‌کند؟

سلیمی با بیان اینکه باید مشخص شود که چه کسانی دستور کاهش 6 تن ذخایر طلای کشور را دادند و چوب حراج به آن زدند، تصریح کرد: همچنین چه کسی دستور راه اندازی سامانه‌ای کذایی را داد که از طریق آن 32 میلیارد دلار ارز کشور به تاراج رفت.

نماینده مردم محلات با اشاره به اینکه قیمت مسکن متأسفانه افزایش زیادی یافته است، اظهار کرد: باید مشخص شود که چه کسانی منجر به نقدینگی سرسام آور در کشور شدند و چرا دیوان محاسبات در این زمینه به مجلس گزارش نمی‌دهد؟

وی خاطرنشان کرد: آقایان می‌گفتند تورم کشور 8 درصدی است اما الان می‌گویند ملاک جیب مردم است و آیا جیب مردم واقعا تورم را فقط 8 درصد می‌داند؟!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی