این 2 باجناق تهران را به هم ریختند! +عکس


این 2 باجناق تهران را به هم ریختند! +عکس

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو باجناق 20 ساله خبر داد که در منطقه جنوب شرق تهران با قمه از شهروندان زورگیری می‌کردند.

رکنا: رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو باجناق ۲۰ ساله خبر داد که در منطقه جنوب شرق تهران با قمه از شهروندان زورگیری می‌کردند.

سرهنگ ظهیری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در ساعت ۲۳ مورخ ۱۳/۰۵/۹۷ فردی ۵۷ ساله به کلانتری ۱۵۸ کیانشهر مراجعه و بیان داشت دقایقی قبل در خودروی پراید خود در حاشیه بزرگراه بعثت نشسته بودم که یک دستگاه موتور با راکب و ترک نشین از جلوی من رد شدند و نگاهم کردند. در کمتر از ۲۰ ثانیه خلاف جهت به سمتم دوباره آمدند و ترک نشین در یک لحظه در خودرو را باز کرد و قمه‌ای زیر گلویم گذاشت و با پشت قمه به سرم زد و گردن و کمرم هم زخمی کرد و پس از سرقت گوشی ام سوئیچ خودرو را برداشتند تا من نتوانم دنبالشان بروم و متواری شدند.

این 2 باجناق تهران را به هم ریختند! +عکس

وی افزود: پس از بررسی موضوع و کشف سرنخ‌هایی از متهمان مشخص شد یکی از متهمان در محله شوش ساکن می‌باشد که پس از هماهنگی‌های قضایی تیم عملیات کلانتری روز گذشته به محل اعزام شدند و پس از شناسایی در مخفیگاه دستگیرش کردند. متهم ۲۰ ساله در تحقیقات بیان داشت در سرقت، راکب موتورسیکلت بوده و به همراه باجناق ۱۹ ساله خود علاوه بر این شاکی از شهروندان دیگری نیز سرقت کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد فرد ترک نشین متهم اصلی می‌باشد که با قمه به شهروندان حمله ور و گوشی آنان را به سرقت می‌بردند که پس از شناسایی مخفیگاه اش که در منزل مادر زنش بوده مأموران عصر دیروز به محل اعزام گردیدند و در حالی متهم را دستگیر می‌کنند که متهم وسایلش را جمع کرده بود و قصد خروج از تهران را داشت.

ظهیری بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند گوشی‌ها را به قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به مالخری می‌فروشند که در چهارراه سیروس فعالیت دارد و تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان‌ها می‌باشد. مأموران عصر دیروز جهت دستگیری وی در موقعیت اعلامی حاضر شدند که متهم با مشاهده مأمورین قصد فرارداشته و در حالی که ۲۰ نفر از دوستانش با احاطه مأموران قصد فراری دادن وی را داشتند، تیم عملیاتی در یک اقدام سریع با شلیک ۴ تیر هوایی آنان را متفرق که در یک لحظه متهم از محل متواری که احدی از مأموران با رعایت قانون Law بکارگیری سلاح یک تیر به پای وی شلیک نمود که در لحظه دستگیری ۵۰ میلیون تومان برای فرار پیشنهاد رشوه داد که ماموران بدون توجه به این موضوع وی را راهی بیمارستان کردند.

رییس پلیس پیشگیری اظهار داشت: متهمان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند که در یک مورد آن چهارشنبه هفته گذشته بود که در یکی از مناطق جنوب شرق تهران در ظرف دو ساعت از دو شهروند زورگیری نمودند به شرحی که از پسر ۱۶ ساله‌ای که در جلوی ساختمانش با تبلت نشسته بود با تهدید قمه آن را به سرقت بردند و در اتفاقی دیگر به راننده خودروی پرایدی که در بزرگراه آزادگان در حال تعمیر خودرویش بوده نزدیک شدند و در حالی که قمه را به پارچه بر روی دست بسته بودند پس از تهدید گوشی اش را به سرقت بردند. یکی دیگر از موارد، سرقت از خانمی جوان بود که سارقان پس از ورود به خودروی سانتافه وی پس از کشیدن قمه بر صورتش گوشی اپل اش را ربودند.

ظهیری در خاتمه از شهروندان خواست به هنگام حضور در خودرو در بزرگراه‌ها و خیابان‌های خلوت درب‌های آن را قفل و به هنگام نزدیک شدن افراد مشکوک مواظبت لازم را داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان