عکس ؛ مراسم عروسی انصاری‌فرد با دختر میلیاردر یونانی لاکچری نبود!


مراسم جشن ازدواج کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس با نامزدش الکساندرا صوفیا که رئیس یک شرکت حمل‌ونقل است روز جمعه در تالار وولا برگزار خواهد شد. این خبر را الکساندرا در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. به گزارش آفتاب، همسر آینده کریم انصاری فرد به سایت sport-fm خبر داد که خانواده انصاری‌فرد در این مراسم حضور نخواهند داشت. خانواده...

عکس ؛ مراسم عروسی انصاری‌فرد با دختر میلیاردر یونانی لاکچری نبود!

ازدواج کریم انصاری فرد با دختر میلیاردر یونانی منبع
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۶
عکس ؛ مراسم عروسی انصاری‌فرد با دختر میلیاردر یونانی لاکچری نبود!

«ما در این مراسم برنامه شامی ترتیب نداده‌ایم و فقط اعضای نزدیک خانواده من حضور دارند. من بسیار خوشحالم که نیمه خودم را پیدا کردم و با مردی ازدواج می‌کنم که به او احترام می‌گذارم».

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مراسم جشن ازدواج کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس با نامزدش الکساندرا صوفیا که رئیس یک شرکت حمل‌ونقل است روز جمعه در تالار وولا برگزار خواهد شد. این خبر را الکساندرا در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

به گزارش آفتاب، همسر آینده کریم انصاری فرد به سایت sport-fm خبر داد که خانواده انصاری‌فرد در این مراسم حضور نخواهند داشت. خانواده کریم در این مراسم حضور ندارند، اما آن‌ها همیشه در کنار ما خواهند بود. ما در این مراسم برنامه شامی ترتیب نداده‌ایم و فقط اعضای نزدیک خانواده من حضور دارند. من بسیار خوشحالم که نیمه خودم را پیدا کردم و با مردی ازدواج می‌کنم که به او احترام می‌گذارم.

عکس ؛ مراسم عروسی انصاری‌فرد با دختر میلیاردر یونانی لاکچری نبود!

گفتنی است همسر کریم انصاری‌فرد از خانواده‌های ثروتمند دو ملیتی یونانی – آمریکایی محسوب می‌شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTER را که یک شرکت معتبر حمل‌ونقل دریایی است برعهده دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار فوری , اخبار لژیونرها , چند رسانه ای , فوتبال ملی , گالری عکس
برچسب ها : ازدواج کریم انصاری فرد, تیم المپیاکوس یونان, کریم انصاری فرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج