مارک گیتیس اعلام کرد که تایکو نستوریس در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور ندارد


مارک گیتیس اعلام کرد که تایکو نستوریس در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور ندارد

مارک گیتیس بازیگر نقش تایکو نستوریس اخیرا در مصاحبه‎ای اعلام کرد که شخصیت وی در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور نخواهد داشت. با این حال که یک سال از انتشار فصل هفتم سریال Game of Thrones می‎گذرد و یک سال دیگر هم تا انتشار فصل هشتم آن  فاصله داریم، طرفداران هنوز هم مشتاقانه منتظر بازگشت این سریال...

مارک گیتیس بازیگر نقش تایکو نستوریس اخیرا در مصاحبه‎ای اعلام کرد که شخصیت وی در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور نخواهد داشت.

با این حال که یک سال از انتشار فصل هفتم سریال Game of Thrones می‎گذرد و یک سال دیگر هم تا انتشار فصل هشتم آن فاصله داریم، طرفداران هنوز هم مشتاقانه منتظر بازگشت این سریال هستند. شخصیت مارک گیتیس، تایکو نستوریس، تا به حال فقط در چهار قسمت سریال حضور داشته و نماینده بانک آهنین براووس است. ما اولین بار او را در فصل چهار زمانی دیدیم که استنیس و داووس برای گرفتن قرض از بانک آهنین به براووس رفته بودند. او همچنین در فصل پنج با میس تایرل ملاقات کرد، وی در فصل شش حضور نداشت و در فصل هفت به کینگز لندینگ آمده بود تا بدهی خاندان لنیستر را از طرف بانک آهنین تحویل بگیرد. به نظر می‎آید که سرسی و تایکو با هم خوب کنار می‎آیند تایکو حتی به سرسی قول داد که بانک آهنین او را در راه فتح هفت پادشاهی حمایت کند.

البته بسیاری فکر می‎کنند حالا که سرسی بدهی خود را به بانک آهنین پرداخت کرده با توجه به این که دنریس ارتش بزرگی از سوارکاران دوتراکی و دو اژدها به علاوه متحدان شمالی خود در اختیار دارد، بانک آهنین دیگر به سرسی کمک نخواهد کرد زیرا همانطور که تایوین لنیستر می‎گفت آن‎ها از کسی که به آن‎ها بدهکار است حمایت می‎کنند تا پول خود را پس بگیرند و حال که دیگر بدهی پرداخت شده آن‎ها دست دوستی به سمت دنریس دراز می‎کنند، عده‎ای هم فکر می‎کنند بانک آهنین پس از مطلع شدن از وجود وایت واکرها نه تنها به سرسی و دنریس کمک نمی‎کنند بلکه کلا از سرمایه‎گزاری بر روی وستروس اجتناب خواهند کرد.

مارک گیتیس اعلام کرد که تایکو نستوریس در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور ندارد

گیتیس اخیرا در مصاحبه‎ای درباره سریال The League of Gentlemen درباره آینده خود در سریال Game of Thrones و Sherlock صحبت کرد. وقتی از او پرسیده شد که آیا تایکو زنده خواهد ماند یا خیر وی پاسخ داد فکر کنم نجات پیدا کند چون من صحنه‎ای برای فصل هشتم بازی نکردم. با توجه به سابقه این سریال در کشتن شخصیت‎ها نمی‎توان از هیچ چیز مطمئن بود گیتیس هم خود این را می‎داند و گفت البته شاید در سریال به این که سر من توسط یک اژدها کنده شده باشد اشاره کوچکی کنند.

سریال Game of Thrones دارد به پایان خود نزدیک می‎شود، با این حال نگرا نباشید زیرا اولا بعضی از قسمت‎ها فصل هشت طولانی‎تر از قبل هستند و به علاوه شبکه HBO در حال کار بر روی اسپین آفی از سریال Game of Thrones که هزاران سال قبل از خود سریال جریان دارد هستند. گیتیس شاید در سریال Game of Thrones نقش کوچکی داشته باشد، ولی در سریال‎های Sherlock و The League of Gentlemen حضور پر رنگی دارد، با توجه به این که هر سه این سریال‎ها به نوع خود عناوین موفقی بوده‎اند بدون شک طرفداران از دیدن مارک گیتیس در این سریال خوشحال شدند حتی اگه نقش به این کوچکی را بر عهده داشته باشد. در فصل هشتم سریال Game of Thrones اتفاقات بزرگی رخ خواهند داد و طرفداران گیتیس بدون شک دلتنگ وی خواهند شد.

نظر شما درباره سریال Game of Throne چیست؟ آیا شما هم مشتاقانه منتظر فصل هشتم این سریال هسیتد؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مارک گیتیس اعلام کرد که تایکو نستوریس در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا