ناکامی آدم ربایان 20 میلیاردی در ورامین +عکس


ناکامی آدم ربایان 20 میلیاردی در ورامین +عکس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از انهدام باند آدم ربایی 20 میلیاردی که در پوشش مامور قلابی اقدام به ربودن دو نفر کرده بودند در شهرستان ورامین خبر داد.

خبرگزاری میزان: سردار عبدالرضا ناظـــری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در محور اتوبان قم به گرمسار، بررسی دقیق موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد روز شنبه ۱۳ مرداد ماه ۲ شهروند تهرانی به بهانه خرید دام به صورت تلفنی با فردی آشنا می‌شوند که با درخواست فروشنده مبنی بر فروش ۹۳ راس گوساله زیر قیمت بازار به سمت اتوبان قم به گرمسار راهی می‌شوند.

ناکامی آدم ربایان 20 میلیاردی در ورامین +عکس

سردار ناظری خاطرنشان کرد: این افراد که پدر و پسر بودند با مراجعه به محل در ابتدای امر متوجه حضور یک دستگاه موتور سیکلت به همراه یک دستگاه خودرو پژو که سرنشینان آن با لباس نظامی بودند شدند که در ادامه با تهدید این افراد به یک محل متروکه در ورامین انتقال داده می‌شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از گذشت چند ساعت، آدم ربایان نیت شوم خود را بر ملا کردند و برای آزادی این افراد از خانواده ربوده شدگان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال درخواست کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: آدم ربایان روز یک شنبه یکی از دو گروکان را که پسر خانواده بود برای تهیه پول آزاد می‌کنند و مبلغ درخواستی خود را به ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کاهش می‌دهند.

عالی‌ترین مقام انتظامی شرق استان تهران اذعان کرد: پس از آزادی پسر این خانواده، ماموران در اقدامی پلیسی با هماهنگی دستگاه قضائی در کمتر از ۴ ساعت حوالی ساعت ۲۱، محل اختفای گروگانگیران را شناسایی و در یک عملیات حرفه‌ای موفق به دستگیری ۳ آدم ربا و آزادی فرد ربوده می‌شوند.

سردار ناظری در خاتمه تصریح کرد: در بررسی مخقیگاه آدم ربایان مقادیری لباس نظامی، یک قبضه قمه و یک قبضه شبه سلاح، یک گاز اشک آور به همراه یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد