تهیه بانک اطلاعاتی خبرنگاران شهرستان رودسر ضروری است


تهیه بانک اطلاعاتی خبرنگاران شهرستان رودسر ضروری است

رودسر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تهیه بانک اطلاعاتی و راه اندازی کانون خبرنگاران را یکی از مهم ترین الزامات در راستای شناسایی و هویت بخشی به خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی فلاح رنجبر بعدازظهر سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه های مکتوب و محلی این شهرستان، اظهار کرد: باید بانک اطلاعاتی خبرنگاران تهیه و کانون خبرنگاران شهرستان رودسر راه اندازی شود.

وی این اقدام را در راستای سازماندهی، انسجام به فعالیت ها، همگرایی و هویت بخشی خبرنگاران بسیار مهم و دارای اهمیت عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با بیان اینکه قطعا با تحقق این موضوع بسیاری از کمبودها، مشکلات و نارسایی ها در حوزه رسانه حل می شود، خاطرنشان کرد: یکی از خلاء های موجود در شهرستان رودسر در حوزه رسانه نبود بانک اطلاعاتی و کانون خبرنگاران است.

وی در ادامه به برخی دیگر از موضوعات مربوط به حوزه رسانه و خبرنگاران نیز اشاره و تصریح کرد: استقرار خبرنگاران در مکان مناسب، تخصصی شدن فعالیت حوزه رسانه، رعایت اصول خبری و انصاف و لزوم توجه به سه اصل مهم در خبر یعنی سرعت، صحت و دقت برخی از مواردی است که باید توجه شود.

کد خبر 4368807

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج