فعالیت اولین بازارچه اینترنتی ویژه محصولات دانش‌آموزی


فعالیت اولین  بازارچه اینترنتی ویژه محصولات دانش‌آموزی

مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش‌ و‌ پرورش از فعالیت اولین بازارچه اینترنتی ارائه کالاها و خدمات هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش کشور خبر داد.

سیدمحسن حسینی مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در هنرستان‌ها آموزش همراه با تولید اولویت است، گفت: برای ترغیب دانش‌ آموزان به تولید کالای با کیفیت در استان اصفهان سایتی راه‌اندازی شده است که مسئولان هنرستان‌ها، معلمان و دانش‌ آموزان می‌توانند با ورود به سایت و بارگذاری کالا و اطلاعات آن، محصولات خود را به فروش بگذارند.

وی افزود: دسترسی به سایت برای عموم آزاد است و افراد می‌توانند با مراجعه به نشانی karfanbazar.ir محصولات را مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنند.

مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش‌ و‌ پرورش با بیان اینکه هنرستان‌ها، معلمان و دانش‌ آموزان سراسر کشور می‌توانند در این سایت محصولات خود را بارگذاری کنند، خاطرنشان کرد: اگر کالا در هنرستان و به کمک معلم تهیه شده باشد باید درآمد حاصل از فروش آن به حساب مدرسه واریز شود و مسئولان مدرسه پس از کسر هزینه معلم، مواد مصرفی و ... حق‌الزحمه دانش‌‌آموز را پرداخت کنند اما اگر دانش‌‌آموز با تجهیزات شخصی اقدام به تولید کرده باشد، تمام درآمد حاصل به حساب شخصی وی واریز می‌شود.

حسینی مقدم با توجه به حمایت وزارت آموزش و پرورش از کالاهای دست‌ساز دانش‌آموزان، گفت: به مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز پیشنهاد شده هدایای خود را برای میهمانان، بازدیدکنندگان و ... از این نوع محصولات تهیه کنند.

انتهای پیام/4009/4038

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل