عکس | تصاویری که افکار عمومی آمریکا نمی بینند!


عکس | تصاویری که افکار عمومی آمریکا نمی بینند!

در حالی که آمریکایی ها نقشی محوری در بوجود آمدن بحران یمن دارند اما افکار عمومی و مردم آمریکا تقریبا در بی خبری محض نسبت به عملکرد کشورشان در این جنایت علیه بشریت به سر می برند.

+
تنها برای یک نمونه می توان به عملکرد شبکه آمریکایی MSNBC از شبکه های پربیننده این کشور اشاره کرد. این شبکه طی یک سال گذشته ۴۵۵ خبر و گزارش درباره یک فاحشه آمریکایی به نام «استورمی دنیل» که با ترامپ نیز رابطه جنسی داشته، منتشر کرده است. این در حالی است که در همین مدت تعداد اخبار این شبکه درباره جنگ یمن صفر بوده است!

عکس | تصاویری که افکار عمومی آمریکا نمی بینند!


زنان یمنی در این چند روز و پس از جنایت اخیر در حدیده، با برگزاری تجمعات گسترده در شهرهای مختلف از جمله در صنعا پایتخت این کشور و شهر حدیده، ضمن جمع آوری کمک های نقدی برای جبهه ها، در حالی که سلاح در دست داشتند اعلام کردند که دوشادوش مردان کشورشان از نثار خون خود برای ایستادگی و دفع تجاوز دشمنان هراسی ندارند و آماده جانفشانی در راه آرمان های خود هستند. آنچه می بینید گزارشی تصویری از تجمعات باشکوه زنان یمنی است. دنیای غرق در فساد و تباهی، سرگرم آن فاحشه آمریکایی است و چشمی برای دیدن این زنان که مصداق مجاهدان راه حق هستند، ندارد اما به فرموده امام راحل، آن بشارت دهنده پیروزی مستضعفان بر مستکبران در قرن بیستم؛ «ملتی که بانوانش در صف مقدم برای پیشبرد مقاصد اسلامی هست، آسیب نخواهد دید.»

به عبارتی مردم آمریکا آن زن فاحشه را می‌بینند و این زنان مجاهد را نه.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...