معرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند


آکنه و جوش های زیر پوستی به علت وجود چربی پوست و باکتری های موجود روی پوست ایجاد می شوند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای درمان جوش های صورت از روش های طبیعی استفاده کنند. یکی از روش های طبیعی و مؤثر برای درمان جوش  و آکنه استفاده از ماسک دارچین است. خواص دارچین بی شمار است و علاوه بر مصرف...

آکنه و جوش های زیر پوستی به علت وجود چربی پوست و باکتری های موجود روی پوست ایجاد می شوند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای درمان جوش های صورت از روش های طبیعی استفاده کنند. یکی از روش های طبیعی و مؤثر برای درمان جوش و آکنه استفاده از ماسک دارچین است.

معرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند

خواص دارچین بی شمار است و علاوه بر مصرف خوراکی، کاربردهای دیگری نیز دارد، برای نمونه می توان به ماسک صورت دارچین اشاره نمود که می تواند نقش مثبتی در زیبایی و سلامت پوست صورت داشته باشد.

معرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنندمعرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند

انواع ماسک دارچین:

ماسک دارچین را می توانید با ترکیبات مختلفی استفاده کنید. ترکیب دارچین، عسل و آبلیمو موجب داشتن پوستی فوق العاده صاف و بدون جوش و لک برای شما می شود. استفاده از این نوع ماسک ها به دلیل خاصیت آنتی باکتریال که دارند موجب رفع آکنه، پاکسازی منافذ پوست و رفع جای جوش می شوند.

استفاده از ماسک آبلیمو و دارچین و فواید آن:

پوست هایی که جوش های سر سیاه دارند به دلیل وجود چربی که روی پوست وجود دارد مانع جذب رطوبت به منافذ پوستی می شود و سلول های مسموم و باکتری ها از روی پوست پاک نخواهند شد علت بروز این مشکل ترشحات بیش از حد هورمون های مردانه، استفاده از لوازم های آرایشی و آلودگی های پوستی می باشد.

معرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند

برای تهیه این ماسک ۱ قاشق غذاخوری دارچین و آبلیمو را با یکدیگر مخلوط کنید و بر روی تمام سطوح پوستی بمالید و اجازه دهید تا این ماسک روی پوست شما خشک شود سپس با آب ولرم آن را بشویید. این ماسک به دلیل خاصیت اسیدی که در آبلیمو دارد موجب بیرون کشیده شدن چرک های جوش خواهد شد و پوستی صاف خواهید داشت.

استفاده از ماسک عسل و دارچین:

بسیاری از افراد بر ای درمان جوش های صورت از روش های غیر طبیعی چون لیزر کردن، استفاده از قرص های هورمونی و شیمیایی و یا کرم های شیمیایی ضد جوش و آکنه استفاده می کنند که هم پرهزینه و هم برای سلامت پوست و بدن مضر می باشد.برای درمان جوش های پوستی می توانید از روش های طبیعی و بی ضرر استفاده کنید ماسک صورت عسل و دارچین یکی از بهترین و مناسب ترین نوع ماسک برای درمان جوش های صورت می باشد.

معرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند

این ماسک برای پوست های چرب مورد استفاده قرار می گیرد همچنین ترکیب خوراکی عسل و آبلیمو برای سلامتی و جوان سازی پوست بسیار مفید فایده است.

برای تهیه این ماسک دارچین و چند قاشق عسل را با یکدیگر مخلوط کنید و این ماسک خمیری را با کمی آب ولرم روی سطح پوست خود قرار دهید زمان مناسب و تأثیر گذار برای استفاده از این ماسک قبل از خوابیدن است بعد از مدت ۲۰دقیقه پوست خود ر ا با آب ولرم بشویید همچنین می توانید این ماسک را قبل از خواب استفاده نمایید و صبح بعد از خواب آن را بشویید تا تأثیر بیشتری داشته باشد.

طول درمان و استفاده از این ماسک دو هفته می باشد و با استفاده از این ماسک می توانید پوستی بدون جوش و لطیف داشته باشید.

معرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند

استفاده از ماسک روغن زیتون و دارچین:

یکی از خاصیت های فوق العاده ای دارچین برای سلامت پوست شما دارد پیشگیری از چین و چروک های صورت و درمان آن است و ماسک صورت دارچین را می توان به نوعی ماسک چروک صورت نامید.

برای استفاده از ماسک زیتون و دارچین، چند قطره روغن دارچین و ۲ قاشق روغن زیتون و وازلین را با یکدیگر مخلوط کنید. این ماسک برای از بین بردن خطوط و چین و چروک صورت استفاده می شود آن را روی خطوط چروک صورت بمالید. این ماسک برای دور لب، دور چشم و حجم دهنده لب استفاده می شود.

معرفی چند ماسک دارچین که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند

موارد قابل توجه:

قبل از استفاده از ماسک های دارچین ابتدا آن را روی قسمتی از پوست دست خود تست کنید تا مطمئن شوید که نسبت به آن حساسیت ندارید. اگر پوست شما دچار التهاب یا خارش شد از این ماسک استفاده نکنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس