کان دیزاین از نسخه سفارشی لندرور دیفندر، رونمایی کرد


کان دیزاین از نسخه سفارشی لندرور دیفندر، رونمایی کرد

شرکت کان دیزاین از نسخه سفارشی پیک‌آپ دوکابین لندرور دیفندر رونمایی کرد که با تزئینات چرمی در داخل و امکانات جذاب در فضای بیرونی همراه است.

شرکت چلسی تراک (Chelsea Truck Company) به تازگی تغییرات بسیار جذابی برای وانت پیک‌آپ دوکابین لندرور دیفندر ارائه کرده است. به نظر می‌رسد که ظاهر کلاسیک و محبوب لندرور دیفندر برای هواداران برند تیونینگ کان دیزاین (Kahn Design) کافی نبوده و به همین علت، چنین محصولی تولید شده است. رنگ سبز آینتری (Aintree Green)، دریچه‌های جانبی با مش فولاد ضدزنگ، جایگزینی سپرهای جدید و چراغ‌های یکپارچه با سپر را می‌توان از مهم‌ترین تغییرات به حساب آورد.

کان دیزاین از نسخه سفارشی لندرور دیفندر، رونمایی کرد

کان دیزاین از مجموعه جدید تغاری گلگیر جلو وعقب با سوراخ‌های پیچ مشخص، دریچه‌های کاپوت، جلوپنجره مشبک X-Lander و پوشش چرخ یدکی چلسی تراک استفاده می‌کند. علاوه بر این، مجموعه رینگ‌های ۲۰ اینچی موندیال (Mondial) به رنگ سیاه آتش‌فشانی و لاستیک‌های ۲۷۵ میلی‌متری، کالیبر ترمز رنگی و فلپ گل‌ولای نیز در میان امکانات جدید لندرور دیفندر وجود دارند.

کان دیزاین از نسخه سفارشی لندرور دیفندر، رونمایی کرد

مقاله‌های مرتبط:

لندرور دیفندر سری D110 معرفی شد لندرور 6x6 کان دیزاین، معرفی شد

در فضای داخلی پیک‌آپ لندرور دیفندر کان دیزاین، به وفور از چرم استفاده شده است. در اکثر قسمت‌ها از جمله جلو داشبورد، روکش فرمان، دستگیره‌های درها و صندلی‌ها از چرم خالص بهره گرفته می‌شود. کفپوش پلاستیکی، پدال‌های سوراخ‌دار و ساعت چرچیلی قرمز از جمله امکانات دیگر این پیک‌آپ سفارشی هستند.

کان دیزاین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تیونینگ خودرو و طراحی دکوراسیون است که بیش‌تر در زمینه تیونینگ خودروهای شاسی‌بلند فعالیت می‌کند. البته در مواردی که محصولات کان دیزاین به نمایش در می‌آیند، جنبه طراحی بر تیونینگ مرسوم پیشرانه غلبه دارد.

بیشتر بخوانید:
جیپ رانگلر 6X6 با پیشرانه همی، معرفی شد
مدل بازسازی شده از پورشه 911RS ساخت ۱۹۷۴، معرفی شد
مینی کوپر S با تیونینگ ریچموند، معرفی شد
فورد موستانگ هنسی هریتج ادیشن رونمایی شد
فیات کرایسلر از شرکت هندی ماهیندرا شکایت کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»