گیتی‌پسند به دنبال افزایش فاصله با سایر مدعیان و تلاش فرش‌آرا برای صعود موقت به رده دوم


گیتی‌پسند به دنبال افزایش فاصله با سایر مدعیان و تلاش فرش‌آرا برای صعود موقت به رده دوم

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز می‌شود که صدرنشین لیگ می‌تواند با غلبه بر مقاومت قرچک، فاصله خود را با سایر مدعیان افزایش دهد.

گیتی‌پسند به دنبال افزایش فاصله با سایر مدعیان و تلاش فرش‌آرا برای صعود موقت به رده دومبه گزارش فانوس، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) با برگزاری شش دیدار همزمان آغاز می‌شود. البته حساس‌ترین بازی هفته بین مس سونگون و حفاری اهواز، تیم‌های رده‌های سوم و دوم جدول خواهد بود که به علت حضور مس در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، این دیدار روز 26 مهر برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین بازی امروز، گیتی‌پسند اصفهان که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، میهمان مقاومت قرچک خواهد بود. شاگردان رضا لک در چهار هفته گذشته، 10 امتیاز به دست آورده‌اند. پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر با 18 گل زده صاحب بهترین خط حمله و با 6 گل خورده، دومین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارد و در این دیدار به دنبال پیروزی و افزایش فاصله خود با سایر مدعیان خواهد بود. مقاومت اما با دو تساوی و دو شکست، در جایگاه سیزدهم جدول جای دارد و در صورت شکست خانگی مقابل گیتی‌پسند، شرایط سخت‌تری را تجربه می‌کند.

فرش‌آرای مشهد میزبان سوهان محمدسیمای قم خواهد بود. مشهدی‌ها پس از کسب شش امتیاز از دو هفته ابتدایی، در دو هفته گذشته از کسب پیروزی بازمانده‌اند و اکنون برای بقا در کورس بالای جدول، به سه امتیاز دیدار مقابل نماینده قم نیاز دارند. فرش‌آرا می‌تواند با پیروزی در این مسابقه و پیش از دیدار مس سونگون مقابل حفاری، موقتاً به رتبه دوم جدول صعود کند.

ارژن شیراز هم که با وجود شرایط مالی نه چندان مطلوب، نتایج خوبی گرفته و در رتبه پنجم جدول قرار دارد، به مصاف تیم انتهای جدولی اهورا بهبهان می‌رود. اهورا هفته قبل اولین امتیاز خود را با توقف مس سونگون به دست آورد.

برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
پنجشنبه - 18مرداد97

* پارسیان شهر قدس - شهروند ساری

* مقاومت قرچک - گیتی‌پسند اصفهان

* لبنیات ارژن شیراز - اهورای بهبهان

* سن ایچ ساوه - شهرداری ساوه

* فرش‌آرای مشهد - سوهان محمدسیما قم

* آذرخش بندرعباس - مقاومت البرز

پنجشنبه - 26مهر97

* مس سونگون - حفاری اهواز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار