فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد


فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

رسانه کلیک – شرکت فرانسوی یوبی سافت چندی پیش به معرفی مختصر فصل جدید بازی Rainbow Six Siege به نام Operation Grim Sky پرداخت که در جریان این فصل، دو اپراتور تازه به بازی راه پیدا می کنند. قریب به دو ماه از انتشار فصل دهم بازی پرطرفدار ریبنو سیکس سیج به نام Operators Para […] نوشته فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد اولین بار در...

رسانه کلیک – شرکت فرانسوی یوبی سافت چندی پیش به معرفی مختصر فصل جدید بازی Rainbow Six Siege به نام Operation Grim Sky پرداخت که در جریان این فصل، دو اپراتور تازه به بازی راه پیدا می کنند.

قریب به دو ماه از انتشار فصل دهم بازی پرطرفدار ریبنو سیکس سیج به نام Operators Para Bellum می گذرد و بازیکنان و طرفداران این عنوان در جریان این فصل میزبان دو اپراتور دفاعی و یک نقشه جدید بودند. حال که کمتر از یک ماه با انتشار فصل یازدهم بازی فاصله داریم، شرکت معروف یوبی سافت به تازگی از فصل جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد که ظاهرا این فصل تحت عنوان Operation Grim Sky شناخته می شود و در جریان آن، دو اپراتور دیگر راهی بازی خواهند شد.

همانطور که اشاره کردیم، Operation Grim Sky نام فصل جدید بازی Rainbow Six Siege است که به واسطه آن، یک اپراتور تهاجمی و یک اپراتور دفاعی به دیگر اپراتورهای این عنوان ویدیویی پرمخاطب اضافه می شود و سیستم Recoil جدید نیز در کنار نقشه بازسازی شده Hereford Base به بازی راه می یابند.

یک اپراتور تهاجمی در مقابل یک اپراتور دفاعی!

متاسفانه سازندگان هنوز نام این دو اپراتور جدید را مشخص نکرده اند و هیچ جزئیاتی از ویژگی ها و قابلیت های این دو در دسترس نیست. هرچند، یوبی سافت به طور مختصر از پیش زمینه داستانی این دو کاراکتر سخن گفته و تابعیت آن ها را مشخص کرده است. با این حال، به کمک تصویر مرموزی که از دو اپراتور در سراسر فضای مجازی منتشر شده و همچنین اطلاعاتی که در خصوص پیش زمینه داستانی آن ها وجود دارد، تا حدودی می توان به امکانات و مهارت های این دو شخصیت جدید پی برد.

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

البته شرکت یوبی سافت در جریان رویداد Paris Major که قرار است در روز جمعه 26 مرداد الی یک شنبه 28 مرداد (17 تا 19 آگوست سال جاری میلادی) در شهر پاریس برگزار شود، به طور کامل به معرفی فصل جدید بازی Rainbow Six Siege به نام Operation Grim Sky می پردازد و جزئیات بیشتری از نام و قابلیت های این دو اپراتور جدید را با علاقه مندان و بازیکنان به اشتراک خواهد گذاشت.

به گفته سازندگان، اولین اپراتور جدید فصل یازدهم بازی زن بریتانیایی است که در عملیات ضد شورش شهری تخصص دارد و به عنوان یک کارمند پلیس در گروه دفاعی خدمت می کند. این اپراتور می داند که به خط مقدم تعلق دارد و هیچگونه خرابکاری و اتفاقات خارج از منطق را تحمل نمی کند.

دومین اپراتور جدید بازی یک مرد آمریکایی است که در گروه تهاجمی انجام وظیفه می کند. شرکت یوبی سافت در توضیحات این اپراتور گفته است:

ذهن تند و تیز و همچنین تخصص بالا، او را به یک اپراتور تکنیکی تبدیل کرده است. به علاوه، بر خلاف اینکه وی خاطره بسیار بد و تلخی از کابل دارد، اما همچنان عاشق این شهر است. به واسطه دقت بسیار بالا و ذهن آماده، او به عنوان یک نیروی مهم و حیاتی در تیم بازی Rainbow Six Siege یاد می شود.

آنطور که از تصویر مرموز معرفی دو اپراتور جدید فصل جدید بازی Rainbow Six Siege پیدا است، به نظر می رسد اپراتور مونث بریتانیایی که از آن در تیم دفاعی استفاده خواهد شد، زره سنگینی (شماره سه از سه) به تن دارد. در این صورت، شکی نیست که سرعت واکنش و حرکت آن در رده پایین (شماره یک از سه) قرار خواهد داشت. با توجه به این تصویر، گویا وی به ابزارهای الکتریکی مجهز است که بیشتر از هر چیز دیگری، به سپر الکتریکی شباهت دارد.

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

همچنین، از آنجا که وی در تیم پلیس ضد شورش مشغول به فعالیت بوده است، آیتم سپر یکی از مهمترین سلاح و ابزار دفاعی این افراد به حساب می آید که این موضوع هم به وجود سپر الکتریکی در سلاح منحصر به فرد اپراتور مذکور دلالت دارد. نکته جالب اینجا است که در صورت بهره مندی از سپر الکتریکی، این اپراتور مونث اولین اپراتور دفاعی بازی به شمار می رود که به سپر مجهز است.

اپراتور زن بریتانیایی ظاهرا به سپر الکتریکی مجهز است.

برخی دیگر از بازیکنان و طرفداران معتقد هستند که سلاح اختصاصی این اپراتور بریتانیایی، بمب الکتریکی است که همانند اپراتور Smoke قابلیت پرتاب دارد و سوراخ ها و حفره های ایجاد شده در دیوارها و درها را پوشش می دهد و مانع ورود افراد تیم حریف می شود. فارغ از این موارد، پیش بینی می شود که یک Audio Alarm نیز به این اپراتور اختصاص داده شود که سبب ایجاد سر و صدا در بازی شود.

اپراتور تهاجمی آمریکایی فصل Operation Grim Sky بازی Rainbow Six Siege ظاهر یک Hard Breacher است که به کمک ابزار Blow Torch دیوارهای تقویت شده یا به اصطلاح Reinforce شده تخریب می کند. وجود ابزار «ضربه گاز مشعل» یا همان Blow Torch به راحتی در تصویر منتشر شده از سوی شرکت یوبی سافت به چشم می خورد.

ظاهرا این اپراتور به کمک ابزار Blow Torch حفره های مختلفی را با سایزهای گوناگون را در دیوارها ایجاد می کند که بر این اساس، تخریب این نوع دیوارها مشابه تخریب دیوارها توسط اپراتورهایی همچون Thermite و Hibana نیست و با آن ها تفاوت دارد.

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

اینکه اپراتور آمریکایی جدید بازی رینبو سیکس سیج علاقه زیادی به شهر کابل دارد، خبر خوبی برای طرفداران و هواداران پر و پا قرص مجموعه Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands نیست، چرا که پیش زمینه داستانی اپراتور Nomad که در بازی «گوست ریکون وایدلندز» شاهد آن بودیم، با پیش زمینه داستانی اپراتور جدید بازی رینبو سیکس سیج در تضاد است. بیوگرافی شخصیت Nomad گویای این موضوع است که وی در اقصی نقاط جهان مشغول به فعالیت بوده و عمده فعالیت وی به شهر کابل ختم نمی شود.

خبری از اپراتور Nomad در بازی رینبو سیکس سیج نیست! اپراتور جدید تهاجمی یک Hard Breacher مجهز به «ضربه گاز مشعل است.

بنابراین، اینکه دو اپراتور بازی Rainbow Six Siege چندی پیش به مدت محدود به بازی Ghost Recon: Wildlands راه یافتند، بیانگر این موضوع نیست که اپراتور بعدی تهاجمی این بازی همان اپراتور مشهور سری گوست رکون به نام Nomad خواهد بود.

اما در نهایت، شرکت یوبی سافت سیستم جدید Recoil را در جریان این فصل به بازی اضافه می کند. سیستمی که چند سالی است یوبی سافت از جنبه های گوناگون به بررسی آن پرداخته و منجر به هدف گیری بهتر و دقیق تر بازیکنان می کند و تمامی مشکلات مرتبط با سیستم شوتینگ و تیراندازی را برطرف خواهد کرد. در کنار این مورد، به گفته سازندگان، در به‌روزرسانی بزرگ فصل یازدهم نقشه Hereford Base دوباره بازسازی می شود و شاهد تغییراتی در پلان آن خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به بلاگ رسمی بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege مراجعه کنید.

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

در حال حاضر، در مجموع چهل اپراتور دفاعی و تهاجمی در این عنوان ویدیویی وجود دارد که در صورت انتشار فصل یازدهم، این رقم به 42 عدد می رسد. گفتنی است؛ شرکت یوبی سافت در جریان رویداد Six Invitational که در اواسط اسفند سال گذشته برگزار شد، اظهار داشت که در آینده تعداد اپراتورهای بازی را به 100 عدد می رساند.

به علاوه، سازندگان رسما اعلام کردند که تا چند سال آینده خبری از نسخه بعدی سری Rainbow Six نخواهد بود و یوبی سافت دست کم ده سال دیگر از عنوان رینبو سیکس سیج پشتیبانی می کند و محتویات جدیدی نظیر اپراتور، نقشه، حالت های مختلف و سلاح تازه به آن اضافه خواهد کرد. جهت اطلاع از جزئیات و اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است؛ بازی هیجان انگیز و پرطرفدار Rainbow Six Siege از مجموعه محبوب Tom Clancy در تاریخ 10 آذر ماه سال 94 (یکم دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵) با ۱۰ توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد و هم اکنون نسخه استاندارد آن با قیمت 49.99 دلار در فروشگاه های استیم، یوپلی، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو به فروش می رسد.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با فصل جدید بازی Rainbow Six Siege و اپراتورهای تازه آن چیست؟ آیا این دو اپراتور می تواند تعادل مناسبی میان تیم دفاعی و تهاجمی ایجاد کند؟ شما چه ایده ای برای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد اپراتورهای بعدی این عنوان ویدیویی دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش