دکوراسیون داخلی با رنگ صورتی،5 رنگ برتر به پیشنهاد طراحان دکوراسیون


دکوراسیون داخلی با رنگ صورتی،5 رنگ برتر به پیشنهاد طراحان دکوراسیون

رنگ صورتی یکی از رنگ هایی است که دکوراسیون داخلی خانه شما را شاد و سرزنده می کند. اگر شما هم این رنگ را دوست دارید و نمی دانید می توانید با چه رنگ هایی ست کنید با ما همراه شوید تا 5 رنگ برتر را به شما معرفی کنیم

دکوراسیون داخلی با رنگ صورتی،5 رنگ برتر به پیشنهاد طراحان دکوراسیونبه گزارش فانوس، 5 رنگ برای ست کردن با رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی
صورتی یکی از رنگ های جسورانه برای دکوراسیون داخلی است که ممکن است برای همه جذاب نباشد. اما هستند کسانی که به دنبال استفاده کردن از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی خانه شان هستند. مشکل این افراد این است که نمی دانند این رنگ صورتی را با چه رنگ هایی می توانند ست کنند و از به کار بردن آن در دکوراسیون داخلی ترس دارند.

ترکیب رنگ صورتی با مشکی در دکوراسیون داخلی
ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,بهترین ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگ صورتی با مشکی در دکوراسیون داخلی
ترکیب صورتی با رنگ مشکی یکی از بهترین ترکیب های رنگی در دکوراسیون داخلی است. رنگ مشکی به دلیل عمقی که دارد زمانی که با رنگ صورتی ترکیب شود، یک ترکیب رنگی دراماتیک ایجاد می کند.

ترکیب رنگ صورتی با مشکی در دکوراسیون اتاق نشیمن
ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,بهترین ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگ صورتی با مشکی در دکوراسیون اتاق نشیمن
برای دور شدن از یک فضای خسته کننده پیشنهاد می کنیم برای دکوراسیون داخلی تان از رنگ های خنثی مانند طوسی و سفید استفاده کنید.
دکوراسیون داخلی با رنگ صورتی،5 رنگ برتر به پیشنهاد طراحان دکوراسیون
ترکیب رنگ صورتی با مشکی در دکوراسیون حمام
ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,بهترین ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگ صورتی با مشکی در دکوراسیون حمام
یکی دیگر از ایده ها برای ترکیب صورتی و مشکی استفاده از آن در حمام است. به طور مثال می توانید پرده حمام صورتی را با یک وان مشکی ست کنید.

ترکیب رنگ صورتی با مشکی در تزئینات اتاق نشیمن
ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,بهترین ترکیب رنگی صورتی در دکوراسیون داخلی,ترکیب رنگ صورتی با مشکی در تزئینات اتاق نشیمن
برای اتاق نشیمن تان می توانید یک ویترین مشکی را با لوازم تزیینی صورتی ست کنید.

ترکیب رنگ صورتی با مشکی در دکوراسیون اتاق خواب
برای اتاق خواب تان می توانید لوازم تزیینی اتاق خواب تان را به رنگ صورتی انتخاب کرده و آن را با کوسن هایی مشکی ست کنید.

ترکیب صورتی با فیروزه ای در دکوراسیون داخلی
فیروزه ای یکی دیگر از رنگ هایی است که برای ست کردن با رنگ صورتی بسیار عالی است. در حقیقت این ترکیب رنگی، همان ترکیب دو سنگ فیروزه و سنگ کوارتز است.

ترکیب صورتی با فیروزه ای در دکوراسیون اتاق ناهارخوری
برای اتاق ناهار خوری می توانید یکی از دیوارها را با رنگ صورتی رنگ کنید و آن را با یک لوستر کلاسیک فیروزه ای ست کنید.

ترکیب صورتی با فیروزه ای در دکوراسیون اتاق نشیمن
برای اتاق نشیمن هم می توانید دکوری ای که تلویزیون تان را در آن قرار می دهید با رنگ صورتی کم رنگ تزیین کنید و برای فرش و کوسن های اتاق نشیمن از رنگ فیروزه ای روشن استفاده کنید.

ترکیب رنگ صورتی و طوسی در دکوراسیون داخلی
یکی از بهترین ترکیب رنگی ها برای رنگ صورتی، رنگ طوسی است. این ترکیب رنگی حس آرامش در شما ایجاد می کند.

ترکیب رنگ صورتی کم رنگ و طوسی روشن در دکوراسیون اتاق خواب
برای دکوراسیون اتاق خواب می توانید فرش اتاق خواب را به رنگ صورتی و سرویس خواب تان را به رنگ طوسی انتخاب کنید. تنها نکته مهم این است که اگر رنگ صورت، صورتی روشن است باید آن را با طوسی روشن و اگر صورتی تیره است با خاکستری ست کنید.

ترکیب رنگ صورتی و طوسی در دکوراسیون اتاق نشیمن
برای اتاق نشیمن هم مبلمان تان را به رنگ طوسی انتخاب کرده و برای فرش و کوسن هم از رنگ صورتی استفاده کنید.

ترکیب رنگ صورتی و قرمز در دکوراسیون داخلی
اگر می خواهید با رنگ صورتی یک دکوراسیون شاد و زیبا بچینید، پیشنهاد می کنیم آن را با رنگ قرمز ست کنید. ترکیب رنگ صورتی و قرمز یک ترکیب رنگی شاد و پر انرژی برای دکوراسیون داخلی است.
دکوراسیون داخلی با رنگ صورتی،5 رنگ برتر به پیشنهاد طراحان دکوراسیون
ترکیب رنگ صورتی و قرمز در دکوراسیون اتاق خواب
برای استفاده از این ترکیب رنگی در اتاق خواب پیشنهاد می کنیم روتختی را به رنگ صورتی انتخاب کرده و کوسن های تخت خواب و سرتخت تان را به رنگ قرمز انتخاب کنید. بهتر است دیوار اتاق خواب تان ترکیب از سفید چرک و طوسی روشن باشد.

ترکیب رنگ صورتی و قرمز در دکوراسیون اتاق نشیمن
برای استفاده از ترکیب صورتی و قرمز در اتاق نشیمن هم پیشنهاد می کنیم یکی از دیوارها را به رنگ صورتی و دیوار دیگر را با آجرهای قرمز رنگ پوشش دهید. بهتر است مبلمان تان را به رنگ سفید چرک انتخاب کنید تا ترکیب رنگی فضا شما را بیش از حد خسته نکند.

ترکیب رنگی صورتی و آبی در دکوراسیون داخلی
شاید این ترکیب رنگی به نظرتان کمی عجیب باشد ولی بهتر است بدانید ترکیب رنگ آبی که رنگی سرد است با صورتی یکی از بهترین ایده ها برای دکوراسیون داخلی است.

ترکیب رنگی صورتی و آبی در دکوراسیون اتاق نشیمن
به طور مثال برای یک اتاق نشیمن می توانید یک کاناپه مخمل آبی را با کوسن های رنگی پر کنید. سعی کنید رنگ یکی از کوسن ها صورتی بوده و بقیه هم در همین تم رنگی باشند. برای تزیین دیوار هم از یک اثر هنری با رنگ صورتی استفاده کنید.

ترکیب رنگی صورتی و آبی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری
برای اتاق ناهارخوری هم می توانید رنگ صورتی پر رنگ را با آبی پر رنگ مات ست کنید. این ترکیب رنگی یک فضای آرامش بخش برای غذا خوردن تان ایجاد می کند.
منبع: سیمرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا