توصیه های امام علی (ع) به مالک اشتر مورد توجه مدیران قرار گیرد


توصیه های امام علی (ع) به مالک اشتر مورد توجه مدیران قرار گیرد

بیرجند- فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: توصیه های امام (ع) به مالک اشتر مورد توجه مدیران قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی پیش از ظهر پنج‌شنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: مالک اشتر فرمانده شجاع و توانمند بوده بنابراین تمام طرح‌های مدیریتی سپاه به وی منتسب می‌شود.

وی با اشاره به توصیه‌های امام علی (ع) به مالک اشتر بیان کرد: این امام همام توصیه‌های فردی و اجتماعی زیادی داشتند که باید مدیران وقت هم از آن الگوبرداری کنند.

سردار قاسمی خودسازی، مقاومت در برابر دشمن و عیب‌پوشی مردم را از جمله توصیه‌های فردی به مالک اشتر عنوان کرد و گفت: خوش‌رویی با مردم و رسیدگی به امورات آن‌ها نیز از دیگر توصیه‌های این امام بزرگوار به مالک اشتر است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: پرهیز از ریاست‌طلبی از دیگر توصیه‌ها بوده که متأسفانه امروزه یکی از معضلات جامعه شده است.

وی با اشاره به توصیه‌های امام در بعد اجتماعی بیان کرد: رسیدگی به امور اجتماعی مردم، برخورد یکسان با مردم و رسیدگی به فقرا از جمله این توصیه‌ها است.

سردار قاسمی با بیان اینکه یک مدیر باید بنا له توصیه‌های امام علی (ع) منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهد، افزود: باید به اندازه طاقت مردم از آن‌ها کار بخواهد.

وی بیان کرد: ارتباط حاکم و کارگزار، نظم و انضباط در کارها و رونق و آبادانی جامعه را از دیگر توصیه‌های امام علی ( ع) به مالک اشتر دانست.

کد خبر 4370139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس