نتایج مسابقات فوتبال لیگ های نوجوانان و جوانان گیلان


نتایج مسابقات فوتبال لیگ های نوجوانان و جوانان گیلان

رشت - ایرنا - رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ های نوجوانان و جوانان اسان گیلان با انجام بازی های باقیمانده از هفته اول پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های لیگ نوجوانان استان گیلان و از هفته اول این مسابقات ، تیم های فوتبال خزر لنگرود و الماس اسالم تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم اسالم تالش موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتبال نوجوانان اتحاد آبکنار بندرانزلی و فراز لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم لاهیجان با نتیحه 2 بر یک حریفش را مغلوب کرد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان، 12 تیم از شهرهای مختلف این استان به صورت دوره ای در یک گروه ، به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اما در ادامه هفته اول رقابت های فوتبال لیگ جوانان استان گیلان ، تیم های همشهری شهرداری و سرخ پوشان رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر دو حریفش را شکست داد.
همچنین قرار بود تیم های فوتبال جوانان شهرداری فومن و ملوان جوان رشت رو در روی هم قرار گیرند که به دلیل عدم حضور تیم شهرداری فومن ، نتیجه این بازی، سه بر صفر به سود ملوان جوان رشت اعلام شد.
اما در مهمترین دیدار هفته اول رقابت های فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم های سپیدرود رشت و بنادر و دریانوردی بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت در یک بازی پرگل، با نتیجه چهار بر 2 برابر حریفش به برتری رسید.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر جوانان باشگاه های گیلان 12 تیم از شهرهای مختلف این استان به صورت دوره ای در یک گروه ، به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی