نگاه نزدیک به گلکسی نوت 9 سامسونگ (گالری عکس)


نگاه نزدیک به گلکسی نوت 9 سامسونگ (گالری عکس)

در نگاه نزدیک به گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)، مجموعه‌ای از تصاویر پرچمدار جدید سامسونگ را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید در قالب یک گالری عکس تماشا کنید. گلکسی نوت 9 جدیدترین عضو خانواده بزرگ سامسونگ با نمایشگر بدون حاشیه Infinity است. این فبلت با اندازه تقریبا یکسان با نسل قبلی، به... نوشته نگاه نزدیک به گلکسی...

در نگاه نزدیک به گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)، مجموعه‌ای از تصاویر پرچمدار جدید سامسونگ را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید در قالب یک گالری عکس تماشا کنید.

گلکسی نوت 9 جدیدترین عضو خانواده بزرگ سامسونگ با نمایشگر بدون حاشیه Infinity است. این فبلت با اندازه تقریبا یکسان با نسل قبلی، به صفحه نمایش بزرگتر مجهز شده و توانایی بسیار بالایی در نمایش محتوا دارد.

نگاه نزدیک به گلکسی نوت 9 سامسونگ (گالری عکس)

بخش جلویی این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد و هم‌چنان ما با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی کشیده و بلند با نسبت 18.5:9 رو به رو هستیم. در بخش پشتی هم سیستم دوربین دوگانه با آرایشی افقی را داریم که حالا پایین‌تر از سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. در واقع، اگر گلکسی نوت 9 را کنار گلکسی نوت 8 قرار دهید، تشخیص آنها از یکدیگر بسیار دشوار خواهد بود چرا که تنها تفاوت عمده آنها در طراحی، تغییر محل اسکنر اثر انگشت است.

نگاه نزدیک به گلکسی نوت 9 سامسونگ (گالری عکس)

هرچند، این شباهت به معنی سخت افزار و قابلیت‌های یکسان نیست؛ در عوض، گلکسی نوت ۹ با قابلیت‌های متعددی همراه شده است که باید آنها را در زیر قاب جستجو کرد.

همچنین بخوانید:

مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9)

در آخر، از شما دعوت به تماشای گالری تصاویر گلکسی نوت 9 می‌کنیم.

نگاه نزدیک به گلکسی نوت 9 (گالری تصاویر)

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !