بی رحم ترین پدر دنیا روی جسد دخترش یادداشت نوشت ! +عکس


بی رحم ترین پدر دنیا روی جسد دخترش یادداشت نوشت ! +عکس

رکنا: پدری دختر 7ساله او را با وزنه کتک زد، با استفاده از کیسه پلاستیکی خفه‌اش کرد و روی جسد دختر برای مادرش یادداشت گذاشت.

بی رحم ترین پدر دنیا روی جسد دخترش یادداشت نوشت ! +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد کیدن مانکوسوی 7 ساله صبح روز دوشنبه در آپارتمان Apartment پدرش در فیلادلفیا توسط پدرخوانده‌اش پیدا شد. او از شنبه صبح با پدرش جف مانکوسو در آپارتمان او وقت گذرانده بود. جف قرار بود او را یکشنبه شب به خانه برگرداند ولی وقتی خبری از آنها نشد خانواده کیدن نگران شدند و با پلیس Police تماس گرفتند. پلیس به آنها گفت در این زمینه نمی‌تواند کاری انجام بدهد چون جف پدر کیدن است. صبح روز دوشنبه پدر خوانده کیدن با پدربزرگ او به خانه جف رفتند و جسد او را در اتاق پذیرایی خانه پیدا کردند. دور گردن او یک کیسه پلاستیکی بود و روی جسدش یادداشتی که نوشته بود «شما لایق این هستید.»

پزشکان علت مرگ کودک 7 ساله را ضربه با وزنه‌ای سنگین به سرش اعلام کردند و احتمالا خفه کردن با کیسه پلاستیکی بعد از مرگ او صورت گرفته است.
جسد جف مانکوسو هم در اتاقش در طبقه بالا افتاده بود ولی در مورد علت مرگ او هنوز خبری منتشر نشده است. جف مانکوسو از بیماری‌های روانی مختلفی رنج می‌برد و سوابق خشونت‌آمیزی داشت. مادر کیدن حکم دادگاهی گرفته بود که او نتواند به خانواده‌اش نزدیک شود ولی علیرغم تلاش‌های مادر برای دور کردن جف از کیدن، قاضی Judge دادگاه حکم داده بود که کیدن باید آخر هفته‌ها را با پدرش بگذراند.

کیدن بارها به اعضای خانواده گفته بود که کنار پدرش احساس امنیت نمی‌کند. جف حتی از نزدیک شدن به مدرسه دخترش هم منع شده بود چون با معلم‌ها و والدین دانش‌آموزان دیگر بسیار خصمانه برخورد می‌کرد. خانواده کیدن می‌گویند جف یک هیولا بود و چون دادگاه اجازه داده بود که او به کیدن حتی نزدیک شود مسئولیت مرگ کودک به گردن قاضی و سیستم قضایی آمریکاست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوست صمیمی زنم فقط با نگاه من تسلیم شد !

داستان برادران حسینی به غیر از سیدمحمد

پسر سخنگوی دولت با شکایت شوم زن جوان به دردسر افتاد! + عکس

اعدام 3 جوان شیطان صفت در زندان میناب

اقدام شوم فروشنده بی حیا با دختر بد لباس!

شرور معروف تهران چند روز قبل از عروسی با یک دختر، دوستش را کشت! + فیلم

جنین پیرمرد بی حیا در شکم دختر 13 ساله!

ماجرای اعتراف گیری از مائده هژبری + عکس

دختر 15 ساله برای یک شب صیغه شد !

فیلم لحظه نبرد دلاورانه لشکر فاطمیون مقابل تروریست‌های داعش

ماجرای بلایی که سر تورج قنبرزاده آمد / کسی او را دیده است؟+ عکس

یک فاجعه / معلم خصوصی با 22 دختر 16 ساله چه کرد؟! + عکس

درخواست شیطانی دختر عموی عروس از تازه داماد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها