سالانه 700هزار نفر به سربازی اعزام می شوند/تامین نیروی 100 سازمان


سالانه 700هزار نفر به سربازی اعزام می شوند/تامین نیروی 100 سازمان

تهران- رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سالانه قریب به 700 هزار نفر سرباز اعزام می شوند، که نیروی انسانی مورد نیاز نیروهای مسلح و 100 سازمان تامین می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، سردارسرتیپ پاسدار بهرام نوروزی پیش از خطبه های نماز جمعه کن گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا سالانه قریب به ۷۰۰ هزار نفر از جوانان کشور را سازمان دهی و به خدمت اعزام می کند.

وی افزود: بخش عمده ای از نیروهای مسلح و ۱۰۰ سازمان دیگر از طریق اعزام همین سربازها تامین می شود و خدمت به کشور وظیفه ای است که جوانان این مرز و بوم آن را بر عهده می گیرند.

پیروی از ولایت فقیه سبب وحدت و پیشرفت جامعه است

وی اضافه کرد: کسانی که در جبهه و یا در اسارت و درصد جانبازی داشته باشند، می توانند برای فرزندان خود استفاده کرده و کسر خدمت بگیرند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه رزمندگان به ازای هر ماه جبهه، هر ماه اسارت و درصد جانبازی، می توانند از ۱۲ روز کسر خدمت بدون سقف استفاده کنند، این مردم باسخاوت که در جبهه و جنگ بوده و شهید و جانباز و اسیر داده اند، امروز در روزهای خاص از نمازگزازان پذیرایی می کردند.

وی گفت: مردم قبل و بعد انقلاب از محضر علمای بزرگ این دیار هم چون آیت الله کنی و مهدوی کنی استفاده کرده و با تاسیس کمیته انقلاب اسلامی به فرمان امام ثابت کردند، مطیع امام و رهبر خود بوده و هستند، مدیریت آیت اله مهدوی کنی بر کمیته مشارکتی و نظارتی بود و فرزندانی که وی با تاسیس جامعه الصادق تربیت کردند، امروز منشا خیر و برکاتی در ایران و جهان هستند.

نوروزی گفت:شاگردان آیت الله مهدوی کنی ازشورای نگهبان تا نمایندگان مجلس و مدیران جامعه تاکنون فعالیت می کنند، پیروی از ولایت فقیه همواره از توصیه های آیت الله مهدوی کنی بود، باید بدانیم، این ولایت فقیه است که ۴۰ سال موجب وحدت و پیشرفت جامعه شده است.

منافقین ۱۸ هزار فرزند ایران اسلامی را به شهادت رساندند

وی با اشاره به خباثت های منافقین افزود: منافقین و ایادی کفار ۱۸ هزار شهید از ایران گرفتند و ۱۸ هزار فرزند ایران اسلامی را به شهادت رساندند، این خون شهدا امروز پشتیبان مردم است، که درخت انقلاب را بعد از ۴۰ سال تنومند کرده است.

وی سپس با اشاره به رشادت های شهدای خبرنگار و نیز تبریک روز خبرنگار افزود: شهیدخزایی در مرز سوریه اخبار را بدون ترس تهیه و هم زمان برای دنیا ارسال می کرد، پیام شهدای خبرنگار ارسال مظلومیت های مردم افغانستان و سوریه و عراق و ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: باید همه در شرایط سخت امروز محکم ایستادگی کنیم، تا بتوانیم، از این بحران و چالش ها نیز عبور کرده و دشمن را ناکام بگذاریم.

کد خبر 4370705

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج