آغاز شنیدن «فصل سکوت» در رشت/ «زمین مقدس» برای رقابت آماده شد


آغاز شنیدن «فصل سکوت» در رشت/ «زمین مقدس» برای رقابت آماده شد

آهنگساز و نوازنده موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از آغاز برگزاری تور کنسرت آلبوم «فصل سکوت» با حضور در شهر رشت و آماده سازی فیلم کوتاه «زمین مقدس» برای شرکت در جشنواره ها سخن گفت.


فرهاد هراتی آهنگساز و نوازنده کشورمان که چندی پیش آلبوم «فصل سکوت» را روانه بازار موسیقی کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: خوشبختانه بعد از انتشار آلبوم بی کلام «فصل سکوت» که چندی پیش با برگزاری یک مراسم رونمایی در فرهنگسرای نیاوران تهران در دسترس مخاطبان قرار گرفت، بازتاب های خوبی را از محتوای آلبوم دریافت کردم که برای من باعث افتخار و خوشحالی است. به همین منظور تصمیم گرفتم با هدف آشنایی هرچه بهتر مخاطبان تهرانی و شهرستانی تور کنسرت های شهرستان این آلبوم را آغاز کنم و در اولین برنامه نیز میزبان دوستداران موسیقی در تماشاخانه «هامون» شهر رشت خواهیم بود.

وی ادامه داد: این کنسرت ها ساعت ۲۱ روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد سال ۹۷ برگزار می شود و پس از آن تصمیم دارم در صورت فراهم شدن امکانات اجرایی تور کنسرت ها را قبل از برگزاری کنسرت بزرگ تهران که با همراهی گروه کُر «نامیرا» روی صحنه خواهد رفت، در شهرهای شیراز، بندرعباس و تبریز روی صحنه ببرم زیرا واکنش مخاطبان غیر پایتخت برای من دارای اهمیت بسیار زیادی است که می تواند در تجربه های بعدی و همچنین شناخت مخاطبان آثارم نقش بسیار ارزشمندی داشته باشد. زیرا پتانسیل مخاطب خوب موسیقی در شهرستان به قدری از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است که مایلم نظرات آنها درباره آلبوم جدیدم را جویا شوم.

هراتی که سال گذشته با رهبری گروه کُر «نامیرا» ارکستر کنسرت علیرضا عصار به رهبری پویا نیکپور را همراهی می کرد، در ادامه به ساخت موسیقی یک تئاتر موزیکال ویژه به کارگردانی سعید میرزایی خبر داد و افزود: این تئاتر موزیکال دارای ویژگی های جالب توجهی است که ترجیح می دهم کارگردان اثر درباره آن صحبت کند. به هر حال آنچه در این پروژه به من محول شده آهنگسازی کار است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

رهبر گروه کُر «نامیرا» در بخش دیگری از صحبت های خود به آماده سازی یک فیلم کوتاه به کارگردانی فرید حامدی اشاره کرد و گفت: چندی پیش پروژه ای زیست محیطی به نام «زمین مقدس» با همراهی گروه ۱۵۰ نفر خوانندگان کُر در تالار وحدت برگزار شد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مخاطبان و مدیران قرار گرفت. این جریان موثر ما را بر آن داشت که فضای کار را به سمتی ببریم که یک فیلم کوتاه نیز از این پروژه به کارگردانی فرید حامدی ساخته شود که این کار هم اکنون مراحل پایانی خود را می گذراند و به زودی مراحل اداری حضور در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی را آغاز خواهد کرد. در این فیلم چند بازیگر مطرح تئاتر نیز عوامل اجرایی اثر را همراهی کرده اند.

آلبوم بی کلام «فصل سکوت» به آهنگسازی و نوازندگی پیانو فرهاد هراتی ، نوازندگی ویولن علی جعفری پویان، میکس و مسترینگ امید نیک بین در استودیو «شهر صدای پارسیان» به مخاطبان موسیقی بی کلام ارائه شد.

کد خبر 4370561
آغاز شنیدن «فصل سکوت» در رشت/ «زمین مقدس» برای رقابت آماده شد علیرضا سعیدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403