افشای یک رفتار عجیب دیگر ترامپ


افشای یک رفتار عجیب دیگر ترامپ

دولت نروژ در چارچوب یک آزمایش به توزیع هروئین رایگان در بین 400 نفر معتاد خواهد پرداخت تا کیفیت زندگی این افراد بهبود یابد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دانشجو، «اوماروسا مانیگو نیومن»، مشاور سابق کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کتابی که قرار است به زودی چاپ شود نوشته است زمانی که یکبار وارد دفتر ترامپ در اتاق بیضی شکل شده، او را در حال خوردن یک تکه کاغذ دیده است!

مانیگو اعلام کرد که این کاغذ را «مایکل کوهن»، وکیل سابق دونالد ترامپ به او داده بود. این مشاور در کتاب جدیدش با عنوان «نامتوازن» در این خصوص نوشت: من او (ترامپ) را دیدم که یک تکه کاغذ را در دهانش گذاشت. من واقعا متعجب شدم وقتی دیدم او یک تکه کاغذ را جوید و سپس آن را بلعید. باید یک مسئله بسیار بسیار حساس باشد.

این درحالی است که دیگر مشاوران کاخ سفید اعلام کردند این مسئله حقیقت ندارد.

کتاب جدید مانیگو نیومن قرار است هفته آینده منتشر شود؛ اما در حال حاضر هم جنجال زیادی به پا کرده است. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته (جمعه) از رسانه ها به دلیل توجه بیش از حد به کتاب جدید مانیگو انتقاد کرد و گفت این کتاب با دروغ آمیخته شده است.

سارا سندرز در بخش دیگری از صحبتهایش «مانیگو نیومن» را «کارمند سابق بدخلق کاخ سفید» توصیف کرد که تلاش می کند با «حملات دروغین» به رئیس جمهور آمریکا نفع ببرد.

اوماروسا مانیگو یک آمریکایی آفریقایی تبار و اداره کننده ارتباطات دفتر روابط عمومی دونالد ترامپ بود که در اوایل سال جاری میلادی از سمت خود استعفا کرد. وی در ابتدا از جمله مشاوران ارشد دولت دونالد ترامپ محسوب می شد. او حتی مراسم عروسی خود را در هتل مجلل ترامپ که نزدیک کاخ سفید است، برگزار کرد. اوماروسا همچنین از شخصیت های تلویزیونی سرشناس آمریکا نیز محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»