عکس ؛ این ستاره رهبر تیم مرد پرسپولیسی!


حامد نورمحمدی مدافع باتجربه پارس جنوبی که امسال در کنار مجتبی لطفی زوج دفاع وسط این تیم را تشکیل داده اند در بازی با نساجی عملکرد خیلی خوبی داشتند. نورمحمدی به عنوان بازیکنی که از نظر سنی و تجربی از همه مدافعان پارس جنوبی بزرگ تر است این روزها نقش یک رهبر را در خط دفاعی بازی می کند. او به موقع با بازیکنان کناری اش صحبت می کند و در مسیر...

عکس ؛ این ستاره رهبر تیم مرد پرسپولیسی!

نورمحمدی رهبر خط دفاعی پارس جنوبی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۵
عکس ؛ این ستاره رهبر تیم مرد پرسپولیسی!

مدافع تیم پارس جنوبی جم در بازی با نساجی مثل دو دیدار گذشته عملکرد خوبی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد نورمحمدی مدافع باتجربه پارس جنوبی که امسال در کنار مجتبی لطفی زوج دفاع وسط این تیم را تشکیل داده اند در بازی با نساجی عملکرد خیلی خوبی داشتند. نورمحمدی به عنوان بازیکنی که از نظر سنی و تجربی از همه مدافعان پارس جنوبی بزرگ تر است این روزها نقش یک رهبر را در خط دفاعی بازی می کند.

او به موقع با بازیکنان کناری اش صحبت می کند و در مسیر هدایت آنها در زمین مسابقه گام برمی دارد. نورمحمدی در دیدار با نساجی از نظر فنی نیز عملکرد خوبی داشت. او نه تنها در نبردهای هوایی موفق عمل کرد که روی زمین نیز اجازه عبور مهاجمان نساجی و رسیدن آنها به دروازه را نداد.

شاید اگر آن پنالتی اتفاق نمی افتاد، زوج نور محمدی و لطفی در دفاع وسط یک کلین شیت دیگر را در کارنامه پارس جنوبی جم به ثبت می رساندند. این در حالی بود که بارش باران و لیز بودن زمین می تواند هر مدافعی را به اشتباه بیندازد اما نورمحمدی و لطفی بی نقص کارشان را به پایان رساندند.

عکس ؛ این ستاره رهبر تیم مرد پرسپولیسی!

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : تیم پارس جنوبی جم, حامد نورمحمدی, مجتبی لطفی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان