محل اسکان کاروان ورزشی ایران به جاکارتا تحویل گرفته شد


محل اسکان کاروان ورزشی ایران به جاکارتا تحویل گرفته شد

تهران- ایرنا- کلید محل اسکان کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی امروز شنبه به کادر سرپرستی کاروان کشورمان تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا از کمیته ملی المپیک؛ «اصغر رحیمی» معاون سرپرست کاروان ورزشی اعزامی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتاگفت: با تحویل کلید محل اسکان کاروان ورزشی ایران، تیم هندبال نیز به عنوان اولین رشته ایرانی در این محل اسکان یافت.
معاون سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا افزود: دهکده بازی های آسیایی جاکارتا به عنوان محل استقرار تمام ورزشکاران، کادر فنی و سرپرستی کشورهای شرکت کننده از 7 برج 24 طبقه تشکیل شده که محل اسکان کاروان ورزشی ایران در برج شماره سه و همراه کشورهای قزاقستان، سنگاپور و هند است.
وی گفت: تمامی ساختمان های نوساز و امکانات در نظر گرفته شده، نو و جدید هستند. برنامه ریزی برای اسکان تمامی تیم های شرکت کننده به ترتیب برنامه پرواز و ورود صورت گرفته است و ورزشکاران بعد از ورود در دهکده اسکان می یابند.
دهکده ورزشکاران هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی در دو شهر «جاکارتا» و «پالمبانگ» در مجموع با هفت هزار و 418 واحد، میزبان ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده خواهد بود.
دهکده ورزشکاران در جاکارتا دارای هفت برج با پنج هزار و 464 واحد و با ظرفیت 16هزار و 484 نفر در منطقه «کمایوران» این شهر واقع شده است که یکی از برج های محل استقرار ورزشکاران بیش از 50 طبقه دارد.
کمترین و بیشترین فاصله دهکده بازی ها تا سالن مسابقات به ترتیب 12 و 57 دقیقه است.
همچنین دهکده ورزشکاران پالمبانگ شامل 16 ساختمان و هزار و 954 واحد و با ظرفیت شش هزار و 91 نفر است که امکانات در این دو دهکده برای اقامت ورزشکاران و مربیان تیم‌ها فراهم است.
کاروان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 44 رشته در جاکارتا به مصاف حریفان خود می رود.
شنا، شیرجه، واترپلو، تیروکمان، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال پنج نفره، بسکتبال سه نفره، بوکس، قایقرانی (2 ماده)، دوچرخه سواری (3 ماده)، سوارکاری، شمشیربازی، فوتبال، ژیمناستیک هنری، هندبال، جودو، کبدی، کاراته، ورزش های رزمی، پاراگلایدر، سپک تاکرا، تیراندازی، کوهنوردی، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، سه گانه، والیبال داخل سالن و ساحلی، وزنه برداری و کشتی از جمله رشته هایی است که 378 نماینده ایران در آن به مصاف حریفان آسیایی می روند.
بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال در 40 رشته، 462 ماده ورزشی و با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در جاکارتا و پالمبانگ برگزار می شود.
ورزشی**9250**1584

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا