کنسرت ارکستر اقوام ایرانی هیژان برگزار می شود


ارکستر اقوام ایرانی هیژان با رهبری ارکستر هیوا رنجبر، در هفته دوم از شهریور ماه 1397 به اجرای کنسرتی در تالار وحدت تهران می پردازد. نوشته کنسرت ارکستر اقوام ایرانی هیژان برگزار می شود اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

کنسرت ارکستر اقوام ایرانی هیژان برگزار می شودکنسرت ارکستر اقوام ایرانی هیژان برگزار می شودارکستر اقوام ایرانی هیژان با رهبری ارکستر هیوا رنجبر

ارکستر اقوام ایرانی هیژان با رهبری ارکستر هیوا رنجبر، در هفته دوم از شهریور ماه ۱۳۹۷ به اجرای کنسرتی در تالار وحدت تهران می پردازد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت موسیقی قومی ارکستر اقوام ایرانی هیژان، با رهبری ارکستر هیوا رنجبر و خوانندگی مهران غضنفری، فؤاد یاره، رضا خاتمی و میلاد صادقی، در تاریخ ۱۴ شهریور ماه سال جاری، در تالار وحدت برگزار می شود.

این کنسرت به همت و حمایت مؤسسه فرهنگی و هنری فروغ فلق به اجرا در می آید و بهای بلیت های آن ۳۵ و ۴۰ و ۴۵ و ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

شایان ذکر است که ارکستر اقوام ایرانی هیژان، در ۲۱:۳۰ از تاریخ ۱۴ شهریور ماه سال جاری، در تالار وحدت تهران به اجرا می پردازد و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد