رونالدو: رویای کودکی ام بازی در یوونتوس بود


رونالدو: رویای کودکی ام بازی در یوونتوس بود

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ادعا کرد از کودکی رویای بازی در این تیم را در سر می پروانده است.

رونالدو: رویای کودکی ام بازی در یوونتوس بودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریستیانو رونالدو که با قراردادی 100 میلیون یورویی به یوونتوس پیوسته است و به تازگی به تمرینات بیانکونری ها ملحق شده در مصاحبه اختصاصی با تلویزیون این باشگاه ادعا کرد، از دوران کودکی به بازی در یووه فکر می کرده و بازی در این تیم رویای کودکی اش بوده است.
رونالدو گفت: "حس خوبی دارم. همه چیز خوب است، تمرین خوبی بود، مردم اطراف ورزشگاه، طرفداران، کسانی که در زمین تمرین بودند با من بسیار خوب بودند. از این بابت خوشحالم. "

برنده توپ طلا زمانی که رئال مادرید را ترک کرد، همه را شگفت زده کرد، پس چه چیزی باعث شد یوونتوس را انتخاب کند؟

رونالدو در پاسخ به این سئوال گفت: " بزرگی باشگاه ، اول از همه این که یووه باشگاه بزرگی است. از وقتی که من بچه بودم، من به این تیم نگاه می کردم و می گفتم امیدوارم یک روز در این تیم بازی کنم. حالا من برای یک باشگاه فوق العاده، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی خواهم کرد. خوشحالم."

"نمی دانم دقیقا کی این تصمیم را گرفتم. در طول سالها ما چند بار برابر یووه بازی کردیم و من احساس خاصی داشتم که هواداران ایتالیایی کریستیانو را دوست دارند.

"این بزرگترین باشگاه در ایتالیا است، یکی از بهترین ها در جهان، پس تصمیم گیری آسان بود، چون یووه یک باشگاه باور نکردنی است."

رونالدو فصل گذشته با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در تورین یک گل قیچی به ثمر رساند و مورد تشویق غیرمنتظره یوونتوسی ها قرار گرفت.
ستاره سابق رئال درباره آن لحظه گفت: "باور نکردنی بود. من هر روز آن صحنه را به یاد می آورم، قبلا این اتفاق هرگز برای من پیش نیامده بود. در لیگ قهرمانان در یک چهارم نهایی، برابر یووه یک گل به ثمر رساندم و همه استادیوم مرا تشویق کردند. این احساس باور نکردنی بود."

"من در ابتدا تعجب کردم. من عادت داشتم یووه را پیگیری کنم و باشگاه را دوست داشتم، اما از آن لحظه به بعد من آنها را حتی بیشتر دوست داشتم. نمی گویم این مسئله کلیدی در تصمیم من بود، اما همه جزئیات کمک می کند. هنگامی که شما می بینید مردم شما را دوست دارند، طرفداران و باشگاه شما را دوست دارند. این کمک می کند."

"من باید از همه ی آنها برای این حمایت تشکر کنم. اولویت من این است که تمام تلاشم را انجام دهم، حرفه ای باشم، سعی کنم تیم را حتی بهتر کنم. این کار من است، من سعی خواهم کرد از آن لذت ببرم تا آنجا که می توانم و حتی یوونتوس را بهتر کنم."

کاپیتان تیم ملی پرتغال درباره گلزنی برای یووه نیز گفت: "گل اول من به طور طبیعی اتفاق می افتد، من در مورد آن فکر نمی کنم. من می دانم که آماده خواهم شد، من آماده ام، اما گل اول من مهم نیست. من فقط می خواهم آماده باشم."

"می خواهم در فرم خوبی باشم، به تیم کمک کنم، جام ببرم، این چیزی است که من دنبالش هستم".

پس از لیگ برتر و لالیگا، کریستیانو رونالدو در سن 33 سالگی اولین بازی خود را در سری آ تجربه خواهد کرد.

او در این باره گفت: "من این لیگ را می شناسم، زیرا از تلویزیون آن را دنبال کرده ام اما قبلا هرگز اینجا بازی نکرده ام. امیدوارم بتوانم خیلی سریع خودم را با آن هماهنگ کنم، اما من برای چالش با بهترین باشگاه ایتالیا به اینجا آمده ام، هیجان انگیز است و من امیدوارم فصل را خوب شروع کنم."

بیشتربخوانید: درآمد رونالدو از انتقال به یوونتوس چقدر است؟


انتهای پیام/


رونالدو: برای کسب جام به یووه آمده ام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار