خبرنگاران جهادی، مصداق بارز ایثارگری هستند


خبرنگاران جهادی، مصداق بارز ایثارگری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: خبرنگاران هوواره تلاش‌های فراوانی را در عرصه تببین و ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت دارند که مصداق بارز ایثارگری هستند .

به گزارش ایسنا، علی کاظمی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت استان، اظهار کرد: در جشنواره ایثار و شهادت کشور امسال از ۲۱ نفر از استان حضور یافته بودند که یک نفر از خبرنگاران استان موفق به کسب عنوان نخست در این جشنواره شد.

وی افزود: خبرنگاران همواره تلاش‌های فراوانی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌دهند که قابل تقدیر است .

کاظمی اظهار کرد: بزرگترین رمز موفقیت پیامبر اکرم (ص) در راستای تبلیغ دین اسلام پس از وحی، موضوع ارتباطات بوده است، با گذر زمان ارتباطات در حوزه رسانه جایگاه خود را یافته و یکی از مهم‌ترین ابزارهای قدرتمند دنیا بدل شده است .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه یادآور شد: ایثار اجتماعی یکی از ابعاد مهم ایثارگری در مقطع کنونی محسوب می‌شود که نیاز به تبیین بیشتر این نوع از ایثار در جامعه داریم .

کاظمی افزود: پایش سلامت ایثارگران اولویت نخست بنیاد است که خوشبختانه در طول سال این طرح در حال برگزاری برای ایثارگران، جانبازان و آزادگان در استان است .

وی خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی اساسنامه را از مرکز بگیریم از شهرستان‌ها در ارتباط خواهیم بودیم در هفته پیش رو آغاز خواهد شد تا در راستای اطلاع‌ رسانی مردم تلاش کنند .

این مسئول در ادامه یادآور شد: بنیاد سه اولویت مهم را در طی سال‌های اخیر با جدیت پیگیری می‌کند که شامل طرح پایش سلامت ایثارگران، اشتغال ایثارگران و فرزندان و سیستم بر خط یا عنوان میز خط است .

کاظمی گفت: میز خدمت یا سامانه هاتف بالغ بر ۲۵ نوع خدمت از طریق این سیستم انجام می‌گیرد و طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف، این میز خدمت جزو دستگاه برتر در این بخش در استان شناسایی شده است .

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن