اعلام قیمت بیوک رگال اونیر


اعلام قیمت بیوک رگال اونیر

بیوک به‌تازگی نسخۀ اونیر از سدان میان سایز رگال را معرفی کرده است که بالاترین و لوکس‌ترین مدل آن محسوب می‌شود. حال بیوک قیمت رگال اونیر را اعلام کرده که برابر با 36,195 دلار است. این یعنی قیمت رگال اونیر حدود چهار هزار دلار بیشتر از بالاترین تیپ کنونی رگال یعنی تیپ Essence است. بخشی... نوشته اعلام قیمت بیوک رگال اونیر به صورت...

بیوک به‌تازگی نسخۀ اونیر از سدان میان سایز رگال را معرفی کرده است که بالاترین و لوکس‌ترین مدل آن محسوب می‌شود. حال بیوک قیمت رگال اونیر را اعلام کرده که برابر با 36,195 دلار است. این یعنی قیمت رگال اونیر حدود چهار هزار دلار بیشتر از بالاترین تیپ کنونی رگال یعنی تیپ Essence است. بخشی از این قیمت بیشتر به خاطر پکیج Confidence است که در مدل اونیر به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما در تیپ Essence باید برای سفارش آن 1580 دلار پرداخت کرد. این پکیج شامل تجهیزاتی چون شارژر بی‌سیم، هشدار تغییر خط، سیستم پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، کمک پارک عقب، چراغ‌های جلوی LED با تنظیم خودکار و گرم‌کن آینه‌های جانبی می‌شود.

اعلام قیمت بیوک رگال اونیر

اما ویژگی‌های نسخۀ اونیر صرفاً محدود به ارائه این پکیج به‌صورت استاندارد نمی‌شود و همانند نسخه‌های اونیر لاکراس و انکلیو، برای رگال اونیر هم چرم بژ صندلی‌ها، طرح الماس صندلی‌های جلو، جلوپنجره منحصربه‌فرد، رینگ‌های 19 اینچی نیکل و نشان‌های خاص اونیر در داخل و خارج می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها موجب ارائه خودرویی لوکس‌تر و زیباتر شده است. مدیر بخش بازاریابی بیوک آقای «Phil Brook» در رابطه با زیربرند اونیر گفته است:

فروش مدل‌های اونیر از انتظارات ما فراتر رفته است. اونیر برای خریداران بیوک استایلی منحصربه‌فرد، ویژگی‌های پریمیوم و تجربه‌ای راحت را فراهم می‌کند و به همین دلیل ما این فرمول موفق را روی مدل رگال هم اعمال کردیم.

اعلام قیمت بیوک رگال اونیر

رگال اونیر اما در بخش پیشرانه با دیگر تیپ‌های رگال تفاوتی نداشته و با همان موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شود که 250 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس 9 سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند؛ اما کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند می‌توانند مدل اسپرت رگال GS را انتخاب کنند. این مدل به یک پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی با 310 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور مجهز بوده و به‌صورت استاندارد با سامانهٔ چهارچرخ محرک ارائه می‌گردد. این مدل اما قیمتی نزدیک به 40 هزار دلار داشته و تنها نسخه‌ای از رگال است که از مدل اونیر قیمت بیشتری دارد.

اعلام قیمت بیوک رگال اونیر

اعلام قیمت بیوک رگال اونیر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...