حضرتی: شناگران در چند ماده شانس حضور در فینال بازی‌های آسیایی را دارند


حضرتی: شناگران در چند ماده شانس حضور در فینال بازی‌های آسیایی را دارند

مربی تیم ملی شنا گفت: تصور می‌کنم درچند ماده شانس حضور در فینال شنا بازی‌های آسیایی جاکارتا را داشته باشیم.

حضرتی: شناگران در چند ماده شانس حضور در فینال بازی‌های آسیایی را دارند

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا درگفت وگو با خبرنگار پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت شناگران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: روزهای آخر تمرینات را پشت سر می گذاریم. تمرینات سبک شده است تا بدن شناگران بازیابی شود و بهترین عملکرد را در بازی های آسیایی به نمایش بگذارند.

حضرتی درباره حریفان آسیایی اظهار کرد: حریفان اصلی ما چین، ژاپن و کره جنوبی هستند. تیم هایی مانند قزاقستان، سنگاپور، ازبکستان و هنگ کنگ نیز تک ستاره دارند و حریفان قدرتمندی هستند.

مربی تیم ملی شنا درباره حضور تیم ملی در مسابقات ترکیه تصریح کرد: این رقابت ها تا حدودی به آمادگی تیم کمک کرد و در زمان نزدیک به بازی های آسیایی، شناگران با شرایط و نقاط ضعف خود آشنا شدند. متاسفانه تنها در یک رقابت در ترکیه شرکت کردیم. مسلما اگر در تعداد بیشتری از رقابت ها حضور داشتیم شرایط بهتر بود. به علاوه این که درچند روز اخیر ملی پوشان درمسابقات قهرمانی کشور درکرمان نیز حضور پیدا کردند.

او درباره ارزیابی اش از عملکرد شناگران بیان کرد: تصور می کنم شناگران بتوانند دربازی های آسیایی چند رکورد ملی را جا به جا کنند و در دو الی سه ماده با وجود دشواری های فراوان به فینال راه پیدا کنند. بنیامین قره حسنلو، سینا غلام پور و مهدی انصاری درمواد 50 پروانه و 50 متر آزاد و تیمی 4 در100 آزاد با شرط جا به جایی رکورد ملی و با توجه به رکوردهایشان شانس حضور درفینال را دارند.

حضرتی درباره علیرضا یاوری شناگر جوان تیم ملی که به تازگی به تیم ملی وارد شده است گفت: یاوری درشرایط خوبی است و رکوردهایش قابل توجه است. او نتایج قابل قبولی در پروانه و کرال سینه درمسابقات ویتنام بدست آورد درحالی که درشرایط صد در صد مسابقه قرار نداشت.

گفتنی است 4 شناگر 22 مرداد عازم بازی های آسیایی جاکارتا خواهند شد. بر این اساس سینا غلام پور و بنیامین قره حسنلو در50 و 100 مترآزاد و تیمی ، یاوری 200 متر آزاد و 100 متر پروانه و تیمی، مهدی انصاری 50 و 100 متر پروانه، 50 و 100 متر قورباغه و تیمی به آب خواهند زد.

بیشتر بخوانید: رضوانی: حضور در جمع فینالیست‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا راضی کننده است

انتهای پیام/

اظهارات حضرتی درباره تیم ملی شنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !