تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!


تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!

رسانه کلیک – تصاویر پس زمینه گوشی‌های پرچمدار معمولا میان کاربران بسیار محبوب هستند و افراد زیادی برای دانلود این دسته از تصاویر اقدام می‌کنند. در این مطلب تصاویر پس زمینه نوت 9 را برایتان قرار داده‌ایم و شما می‌توانید با دانلود و استفاده از آن‌ها، حس و حال این پرچمدار را به گوشی خود […] نوشته تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!...

رسانه کلیک – تصاویر پس زمینه گوشی‌های پرچمدار معمولا میان کاربران بسیار محبوب هستند و افراد زیادی برای دانلود این دسته از تصاویر اقدام می‌کنند. در این مطلب تصاویر پس زمینه نوت 9 را برایتان قرار داده‌ایم و شما می‌توانید با دانلود و استفاده از آن‌ها، حس و حال این پرچمدار را به گوشی خود بیاورید.

سامسونگ جدیدترین فبلتش را با نام نوت 9 به تازگی معرفی کرده است. این دستگاه نسبت به نسل قبل با تغییرات مثبتی همراه بوده و تبدیل به یکی از محصولات هیجان انگیز بازار شده است. در گلکسی نوت 9 شاهد قرار گیری نمایشگر سوپرامولد با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن +WQHD هستیم. همچنین سامسونگ از چیپست اختصاصی خودش با مدل اگزینوس 9810 در این دستگاه استفاده کرده و آن را در دو مدل با رم‌های 6 و 8 گیگابایت به زودی روانه بازار می‌کند (گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی).

تصاویر پس زمینه نوت 9 حتی پیش از معرفی رسمی این گوشی در اینترنت قرار گرفته بود و کاربران می‌توانستند آن‌ها را با کیفیت نه‌چندان خوب دانلود کنند. اما اکنون با معرفی این دستگاه توسط سامسونگ، شما می‌توانید والپیپرهای آن را با فرمت jpg و کیفیت بالا از کلیک دانلود کنید. در ادامه این تصاویر را برایتان قرار داده‌ایم و با کلیک بر روی آن‌ها، به اندازه واقعی هرکدام دست خواهید یافت (مقایسه گلکسی نوت 9 با پرچمداران موجود در بازار).

از آن جایی که نمایشگر گلکسی نوت 9 از نوع Infinity با نسبت تصویری 18.5:9 بوده، رزولوشن در نظر گرفته شده برای والپیپرهای آن 2560 در 2560 پیکسل است. با توجه به این رزولوشن می‌توان از تصاویر با قابلیت اسکرول صفحه هوم به چپ و راست استفاده کرد.

تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید! تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید! تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید! تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید! تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید! تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید! تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید! تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!تصاویر پس زمینه نوت 9 را اینجا دانلود کنید!

تصاویر قرار گرفته در این مطلب را می‌توانید روی انواع گوشی‌ها امتحان کنید. البته اگر نمایشگر گوشی شما نسبت تصویری 18.5:9 داشته باشد، این والپیپرها جلوه بهتری خواهند داشت. نظر شما در رابطه با والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 9 چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس