همه‌ به نوبت با نوبتک


همه‌ به نوبت با نوبتک

اگر شما کسب‌و‌کاری دارید که بسیار توسعه یافته است و مشتریان زیادی جذب کرده‌اید، باید سعی کنید در اسرع وقت به مشتریان خود پاسخ دهید و به کارهای آنها رسیدگی کنید. برخی از کسب‌وکارها خدماتی را ارائه می‌دهند که به تعیین وقت و نوبت‌دهی نیاز دارد. در نتیجه با توجه به حجم بالای درخواست‌کننده، باید بستری برای مشتریان فراهم شود تا به آسانی و به سرعت بتوانند برای دریافت خدمات نوبت بگیرند.
یکی از شیوه‌های پیشرفته برای نوبت‌دهی استفاده از خدمات آنلاین است. در این صورت مشتریان می‌توانند در هر کجا که هستند، برای خود یک نوبت بگیرند. به علاوه کسب‌و‌کار شما نیز نظم بیشتری پیدا خواهد کرد.
یکی از اپلیکیشن‌های فارسی به نام نوبتک به این نیاز کسب‌و‌کارها پرداخته است. با استفاده از نوبتک، صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند به آسانی به مشتریان خود نوبت بدهند.
این اپلیکیشن به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند در نوبتک یک صفحه اختصاصی داشته باشند و با توجه به ساعات کاری خود، جدولی را برای نوبت‌دهی ایجاد کنند.
این ابزار علاوه بر امکان فوق، به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهد تا بتوانند مشتریان بیشتری برای خود جذب کنند. اما چگونه؟ مشتریان شما می‌توانند به خدمات شما در این ابزار امتیاز دهند و یا نظرات خود را ارسال کنند. سایر افراد که مشتریان بالقوه به شمار می‌روند با مشاهده این امتیازات و نظرات، در صورت مثبت‌بودن، به مشتریان واقعی تبدیل می‌شوند.
یکی از ویژگی‌های مفید این ابزار آن است که کسب‌و‌کارها می‌توانند هزینه رزرو نوبت را از مشتریان در همین اپلیکیشن دریافت کنند و مطمئن شوند که مشتری در زمان مشخص شده حاضر خواهد شد.
مشتریان نیز از سوی دیگر می‌توانند در هر کجا و هر زمان وارد اپلیکیشن شده و برنامه مورد نظر خود را جست‌وجو کنند تا بهترین‌ برنامه‌ها در اختیار آنها قرار گیرد. امکان جست‌وجو بر حسب شهر و نیاز هر کاربر وجود دارد.
از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایجاد پروفایل
مشاهده تاریخچه فعالیت‌ها
ثبت شغل
درج نظر
غیره.
پس از دانلود و نصب برنامه، برای ورود به این اپلیکیشن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما با ایجاد یک حساب کاربری هم می‌توانید نوبت بدهید و هم نوبت بگیرید.
رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و کاربرپسند بوده و از انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار است. برای مثال، شما می‌توانید شغل‌های مختلفی را ثبت کنید. تنوع در این شغل‌ها موجب می‌شود که هر کسب‌و‌کاری را بتوان به نوبتک اضافه و آن را به طور رایگان معرفی کرد. مشتریان نیز از سوی دیگر می‌توانند در هر کجا و هر زمان وارد اپلیکیشن شده و برنامه مورد نظر خود را جست‌وجو کنند تا بهترین‌ برنامه‌ها در اختیار آنها قرار گیرد.
در قسمت علاقه‌مندی‌های این اپلیکیشن، شما می‌توانید مشاغل و خدمات مورد علاقه خود را اضافه کنید تا سریع‌تر به آنها دسترسی داشته باشید.
می‌توان گفت که نوبتک یک ابزار کارآمد برای مدیریت بهتر زمان در بین صاحبان کسب‌و‌کارها و نیز مشتریان است. همچنین این ابزار با حذف نیاز به مراجعه حضوری می‌تواند در کاهش هزینه‌ها مؤثر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر