لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر


معرفی مزون های لاکچری تهران مزون های لاکچری تهران در  سطح شهر  پراکنده شده و این گونه نیست که لوکس ترین و مجلل ترین مزون های لباس زنانه در نقاط خاصی از پایتخت متمرکز شده باشد. گاها شماری از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین مزون های لباس که بازتاب های گسترده ای کارهای […]

معرفی مزون های لاکچری تهران

مزون های لاکچری تهران در سطح شهر پراکنده شده و این گونه نیست که لوکس ترین و مجلل ترین مزون های لباس زنانه در نقاط خاصی از پایتخت متمرکز شده باشد. گاها شماری از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین مزون های لباس که بازتاب های گسترده ای کارهای آن ها در طراحی و تولید لباس شب مجلل برای بانوان مشکل پسند تهرانی داشته، در مرکز و حتی غرب تهران (سعادت آباد و شهرک غرب) بوده و تنها مزون های مجلل به خیابان فرشته و جردن و زعفرانیه خلاصه نمی شود.

بانوان شیک پوش به خصوص افرادی که علاقه زیادی به برند پوشی و هم چنین بر تن کردن لباس های متفاوت با برش و پارچه خاص در مهمانی ها و مراسم اختصاصی و عمومی دارند، همواره با طرح های فصلی مزون های صاحب نام تهران آشنا می شوند تا در جریان روند ها و ترندهای نوین طراحی لباس شب و فصلی قرار بگیرند. به هر حال، مراجعه فصلی به مزون های صاحب نام و مجلل سبب می شود تا شما با خلاقیت های طراحان داخلی و خارجی در طراحی مد آشنا شده و الگوهای خوبی برای خرید کیف و کفش و لباس و اکسسوری لاکچری در نظر داشته باشید. بنابراین همواره مزون گردی را مثل گالری گردی جهت شکار آثار خوب، در نظر بگیرید که فرصت آفرین است.

برخی از مزون های لباس تهران، وارد کننده بهترین و گزیده ترین طرح های لباس روز و شب بانوان در فصول مختلف سال از کشورهای مختلف هستند و برخی نیز با طراحان مختلف و صاحب سبکی قرارداد طراحی لباس اوت کوتور و انبوه دارند که معمولا کارهای این مزون ها را نمیتوان در فروشگاه های سطح شهر به وفور مشاهده کرد. برای خاص پسندها، آشنایی با این مزون ها و مراجعه به آن را توصیه میکنیم. خانه های مدی که به طراحی لباس مشغول هستند و در این زمینه صاحب سبک هستند، مثل طراحی لباس مفهومی و لباس شب و مانتو و پالتو شیک و مجلسی و حتی دامن، خیاط خانه هایی هستند که که میتوان به آن ها بر اساس الگوهای موجود، سفارش تکمیلی دارد تا فلان لباس با فلان طرح، با اضافاتی، به صورت اختصاصی برای شما آماده شود.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(جدید ترین طرح ها و الگوهای لباس شب و رسمی بانوان لاکچری گرد را میتوان در هشتگ مزون جستجو کرد)

خیاط خانه هایی که کارهای سفارشی لاکچری دارند نیز در سالهای اخیر با افزایش تقاضا روبرو شده و تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی نیز سبب افزایش فالور آنها هم در اینستاگرام و هم درکانال های تلگرام شده است. یکی از روش های خوب برای آشنایی با مزون های تهران، مراجعه به هشتگ مزون و لاکچری در اینستاگرام ایرانیان است که شما را با خانه های مد و مخاطبان مزون های لوکس و حتی لاکچری گردها و هم چنین طراحان لباس و استایلیست ها آشنا میکند.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

( لاکچری ترین مزون های تهران را همواره با نظرات و پیشنهادات استایلیست ها و طراحان لباس انتخاب کنید)

در نظر داشته باشید که بهترین برند لباس تا زمانی که متناسب با فرم و اندازه شما دوخته نشود و توسط یک استایلیست مجرب توصیه نشود، گزینه خوبی برای لاکچری گردها به خصوص بانوان در نیمه اول یا دوم سال نخواهد بود.

با توجه به سوال شمار زیادی از مخاطبان مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران مبنی بر معرفی شماری از مزون های لاکچری پایتخت، این گزارش شما را با برخی از مزون های لاکچری آشنا میکند. گفتی است این گزارش مرتب به روز رسانی می شود و شما میتوانید ۲۵ هر ماه، نسخه به روز شده این صفحه را در اختیار داشته باشید. برای اینکه با تغییرات این صفحه آشنا شوید، صفحه را بوک مارک کرده و ۲۵ هر ماه، آن را رفرش کنید تا در جریان مزون های لاکچری جدید تهران قرار بگیرد.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: با رشته کارشناسی طراحی پارچه و لباس آشنا شوید

فهرست مزون های لوکس تهران برای بانوان مشکل پسند

خواننده گرامی! این لیست ۲۵ هر ماه به روز رسانی می شود. معرفی مزون ها در این فهرست، به معنای تایید کار و کسب و کار و جذابیت طرح آنها از سوی مجله تخصصی لوکس تهران نیست و انتخاب نهایی، پس از بررسی صحیح و شناخت دقیق پارچه و سنجش محصول با قیمت کارشناسی بازار می بایست مد نظر قرار بگیرد.

مزون لباس نامزدی حانیار

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

از مزون های لوکس تهران و محبوب سلبریتی های سینما و موسیقی که هر ماه با برگزاری ایونت هایی، جدید ترین طرح های لباس شب بانوان مشکل پسند را در اختیار آنها قرار میدهد. دوخت سفارشی لباس های فاخر شب و لباس های عروس کم تر دیده شده از جمله فعالیت های شاخص این مزون لوکس شمال پایتخت به شمار می رود. بیش از ۱۱۹ هزار فالور نشان دهنده میزان مخاطبان لاکچری گرد حانیار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آی دی :‌HANIAR.MEZON.LUXURY مراجعه کنید. تلگرام خیاط خانه لاکچری حانیار نیز در نشانی :‌ HANIAR_MEZON_LUXURY قرار دارد.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(از لباس های شب فاخر لاکچری جدید خانه مد حانیار)

خانه مد گالانت

خانه مد گالانت از دیگر مزون های لوکس شمال شهر تهران است که در منطقه پاسداران و سعادت آباد شعبه دارد. بیش از ۱۹۰۰ عکس از فعالیت طراحان این خانه مد در طراحی وتولید مانتو، لباس شب مجلسی و شیک زنانه و هم چنین اکسسوری های هیجان انگیز را میتوان در اینستاگرام گالانت با قریب به ۳۷۰ هزار فالور مشاهده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به MEZON_GALLANET مراجعه کنید.

.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d , .u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .postImageUrl , .u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .centered-text-area.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d,.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d:hover,.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d:visited,.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d:active.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .clearfix:after.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d:active,.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d:hover.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .centered-text-area.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .ctaText.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .postTitle.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .ctaButton.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d:hover .ctaButton.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .centered-text.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d .u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d-content.u77e6cc142a48c84c66611be61a8a5e1d:after
حتما بخوانید : داستان اوت کوتور : لاکچری گردی سطح بالا

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون لباس عروس پیفون

خانه مد پیفون از مزون های لوکس شمال شهر تهران به شمار میرود و یکی از گزینه های مطلوب برای خرید لباس عروس و نامزدی و هم چنین کسانی که به دنبال استالیست و طراحان لباس مجلل برای یک شب رویایی هستند. پیفونی ها دارای سایت اینترنتی و اینستاگرام هستند که جدید ترین کارهای فصلی اوت کوتور آنها را در آن میتوان مشاهده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی: PEYFOON.COM رجوع کنید.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(جدید ترین کالکشن لباس عروس پیفون ۲۰۱۸)

خیاط خانه مه ناز

خانه مد مه ناز با قریب به ربع قرن فعالیت در طراحی لباس لوکس برای بانوان مشکل پسند تهرانی، به راحتی در فهرست ۲۰ مزون لاکچری تهران قرار گرفته است. فعالیت حرفه ای طراحان این خانه مد سبب شده تا مخاطبان خاصی از سراسر کشور داشته باشد. مزونی برای انتخاب لباس عروس و لباس شب فاخر با حضور استایلیست های مجرب. این خانه مد در میرداماد قرار دارد.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون لباس مجلسی شیرازی

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

خانه مد شیرازی از جمله مزون های معروف و مطرح تهران به شمار می رود که در نیاروان قرار داشته و برای انتخاب طیف گسترده ای از لباس های عروس و شب و نامزدی و مجلسی و اکسسوری توصیه می شود. اینستاگرام آن حدود ۱۸۸ هزار فالور داشته و برای کسب اطلاعات بیشتر به SHIRAZIMEZON رجوع کنید. برخی از لباس های این خانه مد به صورت وارداتی است.

مزون مدل مانتو ایران زمین

یکی از مزون های نسبتا جدید تهران که در زمینه طراحی و تولید لباس های مجلل شب و مجلسی شیک بانوان پایتخت فعالیت دارد، خانه مد ایران زمین است که توسط خانم ها تیمور زاده و حسینیان تاسیس شد و در حوزه مد اسلامی فعالیت های قابل توجهی در نمایشگاه ها دارد. موفقیت های این خیاط خانه در نمایشگاه های اروپا و آسیا و آمریکا قابل توجه بوده و مخاطبان زیادی در پایتخت دارد. بهترین مانتو های مجلسی سال های اخیر در نمایشگاه مد و لباس فجر را میتوان در طرح های این مجوعه مشاهده کرد.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(مریم کاویانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان در خانه مد ایران زمین (خرداد ۹۷) )

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون ایران زمین بیش از ۸۰۰ عکس در اینستاگرام خود منتشر کرده که شما را با جدید ترین طرح های هیجان انگیز لباس شب بانوان مشکل پسند لاکچری گرد آشنا می کند. این مجموعه نسبت به قبول سفارشات بانوان اقدام کرده و شعباتی در شهرک غرب و تجریش دارد. بیش از نیم میلیون لاکچری گرد ایرانی، فالور صفحه اینستاگرام خیاط خانه ایران زمین هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه IRANZAMINMAISON رجوع کنید.

مزون B.A

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون بی آ از مزون های لوکس منطقه جردن تهران است. جایی که معمولا تمرکز مزون ها و گالری های شهر را شاهد هستیم. گران ترین خیابان ایران، شما را با طراحان حرفه ای آشنا می کند. خانه مد عروسی B.A توسط بهاره عامری که یک طراح بین المللی لباس مجلسی شیک بانوان است اداره می شود. اوت کوتور و طرح های لباس نامزدی هم چنین ترکیب رنگ لباس ساقدوس با عروس، از جمله ویژگی های این مزون لوکس محسوب می شود که مورد انتخاب طیف وسیعی از علاقمندان قرار گرفته است.

مزون اسپوزا

کامرانیه و فرمانیه و لنجک، یکی از مقصدهای جذاب لاکچری گردهای تهرانی است. این منطقه، مرکز بهترین گالری های کیف و کفش و مراکز خرید به خصوص مکان خوبی برای کافه گردها و شکم گردهای لاکچری پسند است که پالادیون و گالریا، مشتی نمونه خروار است. بانو طباطبایی از جمله طراحان لباس های لاکچری تهران، مدیریت خانه مد اسپوزا را بر عهده دارد و متخصص طراحی لباس های شیک مجلسی برای بانوان مشکل پسند به خصوص دختر خانم های علاقمند به طرح های کمتر دیده شده است. مزون عروس اسپوزا در زمینه اوت کوتور ، طرح های مجللی را در اختیار بانوان شیک پوش قرار می دهد که گزینه های عالی برای لباس نامزدی و لباس شب در نیمه اول یا دوم سال است.

مزون لباس شب پیوگان

برای عروس خانم های مشکل پسند، خانه مد پیوگان، نام شناخته شده ای در تهران است. این مزون در فرمانیه، سعادت آباد نیز شعبه داشته و مجموعه کم نظیری از لباس عروس های تاپ منتخب برترین ژورنال های لباس عروس جهان را در پایتخت در اختیار شیک پوش ها قرار می دهد. اگر به دنبال بهترین لباس های عروس طراحی شده توسط بهترین دوزندگان اسپانیایی هستید، پیوگان را در نظر داشته باشید. اینستاگرام اصلی پیوگان اسپانیا در نشانی: piugan قرار دارد.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

خانه مد ژاو

اگر سمت تجریش ساکن هستید، خیاط خانه ژاو یکی از مزون های لوکس لباس شب و لباس عروس پایتخت به شمار می رود. همواره شوی لباس ژاو، شما را با جشنواره ای از لباس عروس ترک و اروپایی آشنا می کند. از طراحی تا برش و دوخت و پرو و اکسسوری دار کردن لباستوسط طراحان و استایلیست های خیاط خانه ژاو انجام می شود. خانه مد ژاو با مدیریت بهنام صادقی، در مجتمع تجاری تندیس واقع شده و میتوانید صفحه اینستاگرام ۱۵ هزار فالوری وی را در نشانی: mezonzhav مشاهده کنید.

.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 , .ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .postImageUrl , .ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .centered-text-area.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92,.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92:hover,.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92:visited,.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92:active.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .clearfix:after.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92:active,.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92:hover.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .centered-text-area.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .ctaText.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .postTitle.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .ctaButton.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92:hover .ctaButton.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .centered-text.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92 .ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92-content.ua2e030d49257307d0e59ea5b9ddc7c92:after
حتما بخوانید : همه چیز درباره عروسی سلطنتی نوه ملکه انگلیس ؛ از لباس عروس تا مهمانان مشهور

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون لباس عروس پرونویاس

پرونویاس اسپانیا را باید دیگر مزون لاکچری پایتخت دانست که در جردن قرار دارد. نمایندگی یکی از معروف ترین برندهای لباس شب لاکچری گردهای اروپا را در اختیار دارد و با وقت قبلی میتوانید از خدمات آن استفاده کنید. اوت کوتورهای جذاب و شیک خانه مد پرونویاس، همواره مخاطب خوبی در تهران داشته است.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

خیاط خانه لباس عروس رزا کلارا

خانه مد رزا کلارا از مزون های مطرح عروس در شمال شهر تهران است که در خیابان شریعتی شمالی قرار دارد. از مدل های غربی کیف و کفش گرفته تا اکسسوری و لباس شب دخترانه و زنانه شیک میتوان در خانه مد رزا کلارا انتخاب کرد.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح های جدید خانه مد رزا کلارا به سایت rosaclara.es مراجعه کنید)

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون لباس عروس دیبادین پاریس

برای افرادی که در نزدیکی میدان آرژانتین تهران قرار دارند، مزون لوکس دیبادین پاریس میتواند گزینه خوبی باشد. این خانه مد ، نمایندگی رسمی PRONUPTIA PARIS است که در طراحی و ارائه لباس شب شیک مجلسی دخترانه و زنانه، فعالیت خوبی برای لاکچری گردها دارد. کالکشن نامزدی و ساقدوس دیبادین پاریس را همواره در نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی خانه مد دیبادین پاریس به نشانی: DIBADINPARIS.COM رجوع کنید.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

صفحه اینستاگرام مجموعه دیبادین پاریس بیش از ۶۰۰ عکس از فعالیت های خود را به اشتراک گذاشته و تقریبا ۱۲۳ هزار فالور دارد. اگر میخواهید با برندهای لوکس لباس عروس و نامزدی و لباس شب قاره سبز در تهران آشنا شوید، به اینستاگرام مزون لباس دیبادین پاریس به نشانی: DIBADIN_PARIS رجوع کنید. همین آی دی، نشانی کانال تلگرام این مجموعه نیز به شمار می رود.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(طراح گریم این عروس جذاب: ترگل بیوتی سالن است)

مزون لباس شب و نامزدی رد کارپت

خیاط خانه رد کارپیت در منطقه اقدسیه تهران را باید دیگر مزون لوکس پایتخت به شمار آورد که همچون اکثر خیاط خانه ها، در منطقه شمال تهران قرار دارد. این خانه مد ، در فهرست ۱۰ مزون برتر ارائه لباس عروس مجلسی و شیک شمال پایتخت قرار داشته و همواره برندهای مطرح لباس عروس و نامزدی را برای لاکچری گردها در فصول مختلف سال ارائه میکند. لباس شب های بلند تور دار و هم چنین پرنسسی را میتوان از جمله گزینه های منحصر به فرد خانه مد رد کارپت تهران دانست.

استایلیست ها و طراحان لباس این خیاط خانه به صورت حضوری واینترنتی پاسخگوی سوالات مخاطبان مشکل پسند تهرانی هستند. برای آشنایی با جدید ترین طرح های مجلل و شیک خانه مد رد کارپت به سایت اینترنتی آن در نشانی:‌ MEZONREDCARPET.COM رجوع کنید. لباس های کوتاه و میدی و هم چنین لباس هایی برای مادر عروس که تناسب رنگ و انرژی قابل توجهی با لباس دخترش دارد، از جمله خدمات ویژه این مجموعه به عاشقان مد فصلی است.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون لباس عروس سپیتا

خانه مد سپیتا را باید یکی از مزون های مطرح تهران دانست که در منطقه پارک وی قرار دارد. اگر به دنبال مزون های خوب منطقه ۳ شهرداری تهران هستید، سپیتا را در نظر داشته باشید. لباس های پوشیده شیک اکسسوری دار مجلل سپیتا، همواره یکی از گزینه های قابل توجه برای مشکل پسندهای شمال پایتخت به شمار می رود. اگر به دنبال لباس عروسی پرنسسی و پف دار و اسکارلتی و طرح ماهی هستید، گزینه شما میتواند سپیتا باشد که در انتخاب پارچه، بسیار سخت گیر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: SEPITA.MEZON رجوع کنید که ۶۳ هزار فالور دارد. خانم سپیده جاوید فرد، مدیریت خانه مد سپیتا را بر عهده دارد.

خانه مد مدل مانتو محبوبه بلندی

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

محبوبه بلندی از جمله مزون های تاپ و لاکچری تهران در منطقه زعفرانیه است. همواره یکی از مزون های مجلل پایتخت بوده و مشتریان سلبریتی و معمولی فراوانی دارد. از جمله طراحان لباس مستقر در مرکز خرید پالادیوم تهران که این روزها مقصد دریافت ویزای شنگن برای سفر به کشورهای اروپایی است، خانم محبوبه بلندی است. میتوانید خاص ترین لباس های عروس و نامزدی و لباس شیک مجلسی کوتاه و بلند را با اکسسوری های بی نظیر محبوبه بلندی در خیاط خانه او مشاهده کنید.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(الهام حمیدی هنرپیشه سینما وتلویزیون از مشتریان برند محبوبه بلندی در طبقه دوم پالادیوم است)

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(الهام حمیدی و شیلا خداداد در سالگرد افتتاح خانه مد لاکچری محبوبه بلندی در مرکز خرید پالادیوم تهران)

مزون لباس مجلسی رد استار

خانه مد رد استار یکی از مزون های لوکس منطقه فرمانیه تهران، پاتوق پولدارهای لاکچری گرد شمال تهران به شمار می رود. اگر به دنبال مزون لباس که جشنواره لباس های ترک باشد، خود را به خیاط خانه رد استار برسانید. خانه مد رد استار در فرمانیه و فاطمی تهران نیز شعبه دارد و چنددهه در زمینه طراحی و تولید و واردات لباس های لوکس فعالیت دارد.

مزون لباس عروس ساره خواجه نوری

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(از طراحی لباس عروس ساره خواجه نوری در آمریکا ۲۰۰۹)

.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba , .u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .postImageUrl , .u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .centered-text-area.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba,.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba:hover,.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba:visited,.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba:active.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .clearfix:after.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba:active,.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba:hover.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .centered-text-area.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .ctaText.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .postTitle.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .ctaButton.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba:hover .ctaButton.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .centered-text.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba .u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba-content.u0f34fa55710b9da206b4bb915d1a9aba:after
حتما بخوانید : بهترین انتخاب ها برای مدل مانتو بهاره برای عید 1397

ساکنان منطقه پولدار نشین و ساکت دروس تهران، شاهد مزون مجلل ساره خواجه نوری هستند که از دیزاینرهای شناخته شده تهران بوده و در طراحی لباس عروس، ایده های خلاقانه ای دارد. کالکشن لباس های عروس ساره خواجه نوری را میتوان در ژورنال های تاپ اروپایی مشاهده کرد. جزییات بیشتر فعالیت های خواجه نوری را در این سایت دنبال کنید.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

خانه مد کمیل

خانه مد کمیل در نیاوران واقع شده و برای اجاره لباس های عروس گزینه خوبی است. جشنواره ای از لباس های عروس و نامزدی و ساقدوسی و شیک مجلسی بلند و پرنسسی و اسکارلتی و کوتاه و میدی را در خیاط خانه کمیل میتوان شاهد بود.

مزون لباس شب زرین

خانه مد زرین از جمله مزون های لوکس منطقه جردن است. این خیاط خانه ، وارد کننده لباس های برند غربی و شرقی بوده و گروه استایلیست و طراح خلاقی برای ارائه پیشنهادهای هیجان انگیز به لاکچری گردها دارد. خانه مد زرین در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و پیج آن خصوصی است. بیش از ۹۰ هزار فالور داشته و حدود ۸۰ تصویر از طرح های خود را رونمایی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به zarin_meson رجوع کنید. تلگرام خانه مد زرین نیز در نشانی: zarin_mseon قرار دارد.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون شهرزاد

از جمله مزون های مطرح منطقه زعفرانیه، میتوان به خانه مد شهرزاد اشاره کرد. همانطور که میدانید، منطقه زعفرانیه و اقدسیه و نیاوران و جردن، مرکز مزون های مجلل تهران بوده و در این خانه مد نیز، طراحان لباس و استایلیست ها گرد هم آمده تا پیشنهادهای هیجان انگیزی در اختیار مزون گردهای لاکچری دوست قرار دارد. مدیریت این مجموعه را مهناز رحیمی بر عهده دارد که از طراحان شناخته شده لباس عروس لوکس پایتتخت محسوب می شود.

مزون صمصامی

ساکنان میدان هروی، مزون صمصامی را در نظر داشته باشند. از خیاط خانه های پر سابقه که همواره ایده های خوبی برای لباس عروس و لباس شب و مجلسی شیک داشته و اکسسوری هایی که برای استایل بانوان مشکل پسند پیشنهاد میکند جالب توجه است. خانه مد و آموزشگاه صمصامی در نشانی اینستاگرام: mezon_samsami قرار دارد.

مزون لباس عروس تیفانی

مزونی در اقدسیه تهران که یادآور فیلم صبحانه در تیفانی است.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

خیاط خانه آروشا

از خانه مد های خوب تهران در سه راه پاسداران است.

مزون ژینو

خانه مد ژینو از جمله مزون های لوکس تهران در اقدسیه است. جزییات فعالیت این موزن را در سایت آن به نشانی اینترنتی به آدرس:‌ www.zhinogallery.com دنبال کنید.

مزون کتایون مقدم

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

خانه مد کتایون مقدم در زعفرانیه تهران، از دیگر خیاط خانه های مجللی است که در فهرست مزون های لوکس در سایت لوکس تهران ارایه می شود. جزییات بیشتر طرح های این خانه مد را در سایت :‌ http://katayoonmoghaddam.ir دنبال کنید. لباس هایی که در خانه مد کتایون مقدم ارائه می شود کمی متفاوت تر از لباس هایی است که در ۲۵ خانه مد دیگر گفتیم.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

در مزون کتایون مقدم، طراحی لباس با تلفیقی از پوشاک مدرن و مینیاتوری از فرش های ایرانی عرضه می شود که این ایده خلاقانه سبب شده تا محصولات کتایون مقدم با استقبال گسترده لاکچری گردهای هنر دوست تهرانی و ایرانی روبرو شود. برش تا دوخت و انتخاب پارچه های مرغوب همه زیر نظر طراحان مجرب این خیاط خانه انجام می شود و برای خاص پسندهای مشکل گرا، گزینه های جذابی را ارائه می کند.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون مدل مانتو ماریا بشیریان

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

ماریا بشیریان از طراحان لباس فاخر ایرانی با طرح های سنتی و اسلیمی است و اخیرا در فهرست داوران جشنواره مدو لباس فجر هم قرار گرفته است و از طراحان برجسته جوان همراه با بنیاد ملی مد و لباس وزارت ارشاد نیز به شمار می رود. جدید ترین طرح های جذاب مانتو و کت و شلوارهای شیک و مجلسی لوکس زنانه ماریا بشیریان را در اینستاگرام ۱۱۱ هزار فالوری ایشان در نشانی اینترنتی به این آدرس مشاهده کنید.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون لباس نرگس طافی

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

نرگس طافی دانش آموخته طراحی لباس از بارسلون اسپانیا بوده و خانه مد او در زمینه طراحی لباس مفهومی فعالیت دارد. مزونی در اطراف میدان ونک تهران که تلاش میکند تا مخاطبان لاکچری گرد خود را با لباس هایی با طرح های کمتر شناخته شده آشنا کند. اینستاگرام ۱۲ هزار فالوری وی را در نشانی: NARGESTAFI دنبال کنید.

خیاط خانه ندا پارسی

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مزون ندا پارسی یکی از مزون های لوکس و جدید تهران است که در منطقه فرمانیه قرار دارد. برای کسانی که به دنبال طرح های لوکس اکسسوری، مانتو و روسری هستند، گزینه های خوبی در این خیاط خانه در دسترس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به آی دی اینستاگرامی: NEDAPARSI.SHOWROOM مراجعه کنید که ۵۰ هزار فالور دارد. معمولا شماری از طراحان خلاق تهران با این مجموعه همکاری دارند.

لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

(از طرح های مانتو جدید خانه مد ندا پارسی)

حتما بخوانید: راهنمای تاسیس و مدیریت خلاقانه مزون

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را در لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟