سفر املش گیلان


سفر املش گیلان

مملیکا بالاخره بعد از تقریبا یک ماه افریقا گردی و فتح کلیمانجارو و سالسا رقصیدن بر فراز بام آفریقا یه روز یهو دلش واسه وطن تنگ میشه! و تصمیم میگیره بیاد خونشون ولی از اونجایی که نشستن در خانه کاریست بس دوشوار برایش! استوری میزاره که خسته شدم بس که تو خونه موندم!:| پاشین بریم سفر! من که با حفظ خونسردی استوری رو رد کردم و سعی کردم ارامش خودم رو...

مملیکا بالاخره بعد از تقریبا یک ماه افریقا گردی و فتح کلیمانجارو و سالسا رقصیدن بر فراز بام آفریقا?? یه روز یهو دلش واسه وطن تنگ میشه! و تصمیم میگیره بیاد خونشون ولی از اونجایی که نشستن در خانه کاریست بس دوشوار برایش! استوری میزاره که خسته شدم بس که تو خونه موندم!:| پاشین بریم سفر!?? من که با حفظ خونسردی استوری رو رد کردم و سعی کردم ارامش خودم رو حفظ کنم و هیچی نگم!? البته قابل درکِ که زندگی در چاردیواری برای همه سخته ولی خب واسه بعضیا غیر قابل تحمله!?? و خلاصه اینجوری میشه که وی بار سفر میبنده و دیگران هم که ما باشیم رو باخودش همراه میکنه تا یه بادی به کله های دودیمون بخوره نسوزیم یوقت!-_- اره دیگه جونم براتون بگه که یه مشت ادم باحال(درون گود بگم که مطلع هستم واحد شمارش انسان مشت نیست! مزاح کردم?) و خوش سفر و البته هنرمنددد دورهم جمع میشن و میرن املش(اَملش ها نه اُملش!)

سفر املش گیلان

منظره رو داری؟!?

صبح ساعت۴ بیدارشدن و اماده شدن در حالت عادی خیلی سخته ولی وقتی هیجان کمپینگ و سفر داشته باشی حتی شب خوابت نمی بره و تا صبح بیدار میمونی و هرطور شده خودتو میرسونی?

سفر املش گیلان

هیجان فقط هیجان مرجان!:)

صبحانه حلیم قزوین و نیمرو با نون قزوینی و چای زدیم و بیدار شدیم! نوبت به معارفه رسید و بچه ها از خودشون گفتن. خوبیه معارفه اینکه یجورایی استارت ارتباط برقرار کردن با همه همسفرهاست و باعث نزدیکی و صمیمیت اولیه آدما میشه. یچیز جالب درمعارفه اینکه همیشه پرچم مهندس های معمار بالاس و از هر دو نفر یه نفرشون معماره!??? این دفعه شغلای جذابی مثل دکتر تغذیه، دندون ساز، مددکار اجتماعی، وکیل، حقوق بشر خونده!، مطالعات مشکلات زنان، مهندس حیات وحش و ورزشکار و مهندس ای تی خفن و مربی تنیس و خواننده و نوازنده و دیگه انواع مهندسی ها و عکاس و نقاش هم داشتیم و جمعمون جمع بود=)

اولین هیجان از اونجا شروع شد که سوار بر نیسان آبی در پیچ و خم کوه های سرسبز گیلان رفتیم که بریم تو دل جنگل آب بازی??

سفر املش گیلان

همه آمادن برای آب بازی:) دوستمون آراز که کلاه شنا هم گذاشته سرش!?

سفر املش گیلان

بچه های نیسان بعدی هم آماذه آمادن:)

بعد یکمی پیمایش به ابشار رسیدیم و پریدیم تو آب و کلی خنک شدیم??

سفر املش گیلان

چه میکنه این شناگر!:)

با لباسای خیس ولی خنک برگشتیم و تو راه برگشت با نیسان باز کلی شعر خوندیم و خندیدیم?

سفر املش گیلان

بچه های خنک و رنگی و رنگی درحال بازگشت از آب بازی:)

سفر املش گیلان

خلاقیت در عکاسی رو داشته باشین!?

سفر املش گیلان

اینم از خانم های خوشتیپ گروه:)

به اتوبوس رسیدیم و رفتیم بالای بالا تو دل ابرا و دیگه شب همه جا رو فرا گرفته بود و ما در تاریکی بدون اینکه جایی رو ببینیم کمپ زدیم ولی از صداهای جذاب اطرافمون معلوم بود که صبح قراره سوپرایز شیم???????

سفر املش گیلان

اینجا جایی بود که در شب کمپ زدیم:)

اتیش برپا کردیم و دورش جمع شدیم و خواننده های گروه شروع به خوندن کردن و علی نوازنده کوچک گروه هم با سینی برامون دف زد?? و خلاصه حسابی فضا معنوی و شاعرانه شده بود تا وقتی موقع شام شد و نیمرو کبابی روی اتیش درست کردیم و از اونجایی که خیلی گشنه بودیم! همه وارد عمل شدن و با کلی مسخره بازی و خنده یه نیمرو مشتی زدیم و منم در حین عملیات تخم مرغ شکونی توی سینی ای که رو اتیش بود نصف موهامو از دست دادم!!?(واقعا یکمی از موهام جزقاله شد!??)

سفر املش گیلان

نیمرو کبابی جذاب ما!:))

سیر که شدیم باز دور اتیش جمع شدیم و پنج دیقه(به زور!?) سکوت کردیم و به صدای طبیعت گوش جان سپردیم☺️?? و یه سگ خوشگل هم همش کنارمون بود و باهامون دوست شده بود??

سفر املش گیلان

هاپوی قشنگمون:)

بچه ها که خستشون بود رفتن خوابیدن و من و زینب هم انقدر نشستیم و به اتیش نگاه کردیم و لذت بردیم تا بالاخره چشامون سنگین شد و رفتیم خوابیدیم? مملیکا هم همونجا کنار اتیش خوابید??صبح که چشامونو باز کردیم و از چادرامون بیرون اومدیم با یه منظره فوق العاده زیبا روبه رو شدیم? و یه روز عالی و پر از حس و حال قشنگ شروع شد☀️??

سفر املش گیلان

اینم جای خواب مملیکا و منظره ای که اول صبحی دیده =)

سفر املش گیلان

منظره اول صبح از یه زاویه دیگه:)

سفر املش گیلان

اینم منظره چادرها و آدم هایی که هنوز توش خوابن!:)

و بعد خوردن یه صبحانه ساده دور هم رفتیم یوگا کردیم?? و بعدشم زو بازی کردیم? و کلی هم عکس گرفتیم.

سفر املش گیلان

صبحانه ساده دورهم:)

سفر املش گیلان

نگاه پر مهر نیمه پیداشده به مملیکا که به افق خیره شده!!?

سفر املش گیلان

نیمه پیدا شده از حجم بالای توجه خسته شد و باز رفت گم شد!? مملیکا هم بدین صورت ابراز پشیمانی کرده و خاطر نشان کرد که تا بازگشت نیمه گمشده در همین وضع خواهد ماند!? (جاست کیدینگ!?)

سفر املش گیلان

آراز هستن درحال یوگا و خیلی هم پرانرژی:)

سفر املش گیلان

ایشون هم آقا ابراهیم هستن در حال عکاسی که از خود لاهیجان به همراه همسرشون تشریف آوردن و خیلی هم زحمت کشیدن:)

سفر املش گیلان

زو بازی کردیم که خیلی باحال بود:)

سفر املش گیلان

گروهی که تو بازی زو بردن و سینی طلایی! رو از آن خود کردن?

سفر املش گیلان

دیگه رفتیم سراغ عکسای دسته جمعی?

سفر املش گیلان

من عاشق پرش های دسته جمعی ام! =)

سفر املش گیلان

اینم از هنرنمایی آقایون کم گروه!?

تا نزدیکای ظهر اونجا بودیم و بعدش بار و بندیلمون رو جمع کردیم و همه جای کمپ رو تمیز کردیم و بدون اینکه اثری از خودمون بجا بزاریم طبیعت زیبای املش رو ترک کردیم:)

سفر املش گیلان

ترک همچین جایی واقعا سخت بود:( ولی خب باید رفت دیگه..

سفر املش گیلان

لیدر درحال پاکسازی محل کمپ:) لطفا همیشه هرجا میرین همه زباله هاتون رو جمع کنین و هیچ اثری از خودتون بجا نزارید تا طبیعت زیبا زنده بمونه برای آیندگان?

سفر املش گیلان

اینم از آخرین عکس دسته جمعی با املش زیبا:)

سفر املش گیلان

اینجام یکم پایین تر از محل کمپمون بود و جایی بود که باید سوار اتوبوس می شدیم و برمیگشتیم.

تو راه برگشت خواننده های خوش صدامون که وصال و سیمین و مریم(کمک لیدر) بودن برامون خوندن و کیف کردیم??? یه جایی هم برای خرید سوغاتی و کلوچه و زیتون پرورده اینا وایسادن که بچه ها کلی خرید کردن ولی من خواب بودم و این قسمت رو از دست دادم!? بعدش هم که رسیدیم آستانه و یه ناهار لاکچری و جذاب به همراه دوغ محلی و کاله کباب و میرزا قاسمی خوردیم.??

سفر املش گیلان

در انتظار ناهار:)

تو اتوبوس دیگه اخرای سفر بود که فرصت رو غنیمت شمردیم! و پانتومیم بازی کردیم و از کنار هم بودن نهایت استفاده رو کردیم و تا اخر سفر همه خوشحال بودیم و پرانرژی? تا وقتی سفر کوتاه و بسیار لذت بخش ما به سر رسید و مملیکا بهمون کتاب طبیعت پیمایی بی رد پا رو هدیه داد و با تشکر فراوان و یه عالمه خوشحالی از هم خداحافظی کردیم و به خونه هامون رسیدیم و آرزو کردیم که به زودی بازم باهم همسفر شیم??✌️?

سفر املش گیلانسفر املش گیلان

هانی

سلام من هانیم خیلیا میگن ادم پرانرژی و شادی هستم ولی بنظر خودم اونقدرام پرانرژی نیستم!? عاشق ماجراجویی و چالش های جدید هستم و دوست دارم مستقل و رها باشم:) ترجیح میدم کارهامو باحداقل برنامه ریزی و بطور اتفاقی انجام بدم. از معاشرت با ادم های جدید و قابل اعتماد خیلی لذت میبرم و مشتاقم در موقعیت های مختلف زندگی کنم و تجربه های جدیدی کسب کنم و درنهایت میتونم بگم ادم بلندپروازِ گُنگی هستم که هنوز خودمو نشناختم و دنبال خودشناسی و دنیاشناسی همراه با تفریح و بازی هستم!?

More Posts

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش