پشت پرده آشتی کنان صوری ماهینی با بوقچی پرسپولیس؛ تغییرات در راه است؟


پشت پرده آشتی کنان صوری ماهینی با بوقچی پرسپولیس؛ تغییرات در راه است؟

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی برای پایان دادن به غائله درگیری بازیکنان قدیمی با مدیر کانون هواداران باشگاه به ماجرا ورود کردند که گفته می‌شود تصمیم شان برای تغییرات در کانون جدی است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بعد از بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان که در جو بد ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد حسین ماهینی به تندی علیه مدیر کانون هواداران تیمش موضع گیری کرد.

بوقچی جنجالی هم خیلی زود پاسخ ماهینی را داد و بازیکنان پرسپولیس نیز به حمایت از ماهینی پرداختند تا اختلاف شان با مدیر کانون هواداران علنی شود.

در اولین تمرین در تهران بعد از بازگشت تیم از اهواز نیز بین هواداران دودستگی ایجاد شد و نزدیک بود تمرین نیز به آشوب کشیده شود اما با ورود گرشاسبی به محل تمرین و برپایی یک آشتی کنان همه چیز در ظاهر حل و فصل شد.

پیگیری ها اما نشان می دهد که این آشتی کنان صوری تاثیری در یک تصمیم مهم مدیران پرسپولیس ندارد و از قبل قرار بوده در کانون هواداران باشگاه تغییراتی صورت بگیرد.

در واقع مدیران پرسپولیس بر این باورند که با اقدام غیرحرفه ای ماهینی برنامه آنها برای تغییرات با تاخیر مواجه شده است چرا که نمی خواهند اینطور عنوان شود که باشگاه به خاطر اعتراض یک بازیکن دست به تغییر مدیر کانون هواداران زده است.

نامه

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403