بازی Cyberpunk 2077 دارای آب و هوای پویا و داینامیک خواهد بود


بازی Cyberpunk 2077 دارای آب و هوای پویا و داینامیک خواهد بود

یکی از مورد انتظارترین عناوین که در نسل هشتم باید عرضه شود بازی Cyberpunk 2077 است که توسط استودیو لهستانی CD Projekt RED در دست ساخت قرار دارد. این مورد انتظار بودن اما به موفقیت بازی The Witcher 3 باز می‌گردد که از خیلی از جهات یکی از بهترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی محسوب...

یکی از مورد انتظارترین عناوین که در نسل هشتم باید عرضه شود بازی Cyberpunk 2077 است که توسط استودیو لهستانی CD Projekt RED در دست ساخت قرار دارد.

این مورد انتظار بودن اما به موفقیت بازی The Witcher 3 باز می‌گردد که از خیلی از جهات یکی از بهترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. در The Witcher 3 ما شاهد ویژگی‌های بسیار خاصی بودیم که انقلابی بودند و برای سال‌ها در ذهن بازیکنان خواهند ماند. از طرف دیگر این عنوان دارای یک سری ویژگی بسیار مهم دیگر مثل اب و هوای پویا بود که جذابیت خاصی به بازی می‌بخشید. به عنوان مثال شما در حال گشت و گذار در بازی هستید که به ناگهان یک باران سنگیت شروع و از لحاظ بصری به خلق یک سری صحنه بسیار زیبا ختم می‌شود.

برای کسانی که آب و هوای پویا اهمیت دارد خبری خوبی داریم و استودیو CD Projekt RED تایید کرده است که بازی Cyberpunk 2077 نیز دارای اب و هوای پویا و داینامیک خواهد بود. نویسنده بازی، استانیسلاو سوچیچیکی، در این باره گفته است:

ما از همان ابتدا می‌خواستیم تا کاری کنیم که شما بخشی از دنیا بازی باشید. همه چیز در دنیای بازی وجود دارد، ار چرخه روز و شب گرفته تا چیز‌های دیگر. ما می‌خواهیم به بازیکنان نشان دهیم که چگونه توانسته‌ایم آینده تاریک و سایبرپانکی خود را خلق کنیم، حتی در روشنایی روز و البته که آب و هوای پویا بخشی از بازی خواهد بود.

رسمی: منتظر نمایشی از بازی Cyberpunk 2077 در گیمزکام 2018 نباشید

به نظر می‌رسد که استودیو توسعه دهنده قصد دارد بازهم یک جهان باز بسیار واقع‌گرایانه برای بازی Cyberpunk 2077 درست کند. بازی Cyberpunk 2077 یک بازی نقش‌آفرینی اول شخص است که اولین بار در سال 2012 معرفی شد و تا چندی پیش و قبل از E3 2018 خبری از آن نبود و دو نمایش یکی برای عموم و یکی در پشت درهای بسته برای طرفداران داشت. این عنوان در تاریخ نامشخصی بر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی Cyberpunk 2077 چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Cyberpunk 2077 دارای آب و هوای پویا و داینامیک خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا