تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی مشکلات مردم را رفع می کند


تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی مشکلات مردم را رفع می کند

فرماندار مراغه گفت: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی نقش مهمی در توسعه شهرستان و رفع موانع و مشکلات مردم دارد.

تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی مشکلات مردم را رفع می کند
به گزارش فانوس،حمید شکری روز دوشنبه در دیدار با دادستان مراغه افزود: همکاری و همراهی دستگاه های خدمات رسان در راستای حل مشکلات و معضلات شهرستان در حوزه های مختلف ضروری است.

وی افزود: دادستان به عنوان مدعی العموم حافظ منافع مردم در جامعه است و با ورود به موقع دادستانی بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه برطرف می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار کشور نقش مهمی در حراست و پاسداشت از آرمان ها و ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز گفت: در راستای خدمت به مردم، آماده همکاری و تعامل با تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم.

نادر نجد افزود: حل مشکلات اجتماعی مردم با ارائه راهکارهای اجرایی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی است.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی با تعامل و هماهنگی با دیگر حوزه ها به ویژه بخش دولتی به طور جدی اماده مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، قانون شکنی و جرائم مختلف است و در تأمین امنیت همه جانبه در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی استفاده از تجربیات مسئولان را بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی ضروری دانست و افزود: استفاده از تجربیات مسئولان باید به دور از جناح بازی های سیاسی و در راستای توسعه و حل مشکلات شهرستان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق